Međunarodno studentsko natjecanje

RIT-ovci zbog popularizacije brade ponovno finalisti „L'Oréal Brandstorma“

Tim studenata GrooMe s RIT-a

Tim GrooMe razvio je svoju ideju proizašlu iz izuzetne popularnosti nošenja brade te velikog potencijala tržišta preparata za bradu. Zahvaljujući njoj fakultet RIT Croatia ponovno je finalist međunarodnog studentskog natjecanja „L'Oréal Brandstorm“.

Tim fakulteta RIT Croatia odnio je pobjedu u kategoriji tehnološki izazov na regionalnoj razini L'Oreal Brandstorm natjecanja studenata u Beogradu, koje je okupilo velik broj timova iz Hrvatske i Srbije. Stoga će predstavljati Hrvatsku na natjecanju zemalja istočne Europe 17. svibnja ove godine, kada će među timovima iz 16 zemalja pokušati izboriti sudjelovanje za svjetsko finale u Parizu.

Tim GrooMe predstavnik je fakulteta Rochester Institute of Technology (RIT Croatia) te je pobijedio s istoimenim projektom. Ideja je proizašla iz izuzetne popularnosti nošenja brada među milenijalcima posljednjih godina te velikog potencijala tržišta preparata za bradu. Domagoj Hruškar (21), Martin Kajtazi (21) i Jakov Fauković (21), članovi tima, kroz svoj projekt omogućili bi svim mladim muškarcima da kroz interaktivan i zanimljiv proces svakog puta uspješno oblikuju svoju bradu, uz edukaciju kako je kvalitetno održavati specijaliziranom linijom proizvoda. Istaknuli su kako ih je spojila zajednička zainteresiranost za marketing i prodaju, kao i želja za stalnim obrazovanjem i napredovanjem u karijeri. U kategoriji brand izazov najbolji među brojnim izvrsnim timovima bio je srpski tim Stylistico studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Nišu, pobijedivši konkurenciju idejom razvijanja nove linije proizvoda muške kozmetike – Level Up.

Partner je ovogodišnjeg Brandstorma brend L'Oréal Paris s linijom kozmetike za muškarce Men Expert, a u skladu s misijom samoga brenda, misija je studenata unaprijediti njegu muškaraca inovacijom koja će promijeniti njihove životne navike. U lipnju, na svjetskom Brandstorm finalu, L'Oréal će u Parizu održati i svoj prvi sajam inovacija, gdje će regionalni finalisti, po uzoru na prave sajmove novih tehnologija i proizvoda, imati priliku predstaviti svoje projekte i inovativne ideje žiriju sastavljenom od L'Oréalovih brand stručnjaka i menadžera, kao i brojnim specijaliziranim novinarima. Pobjedničke timove iz obaju natjecateljskih kategorija očekuje novčana nagrada u iznosu od 10 000 eura. Pored toga, ovogodišnji Brandstorm dodjeljuje i CSR trofej, nagradu u iznosu od 5000 eura za projekt koji pokaže najveći društveno-odgovorni potencijal. Osim nagrada za pobjednike, svi sudionici Brandstorma imaju priliku postati i dio tima kompanije L'Oréal.

Više informacija potražite na poveznici.

Komentari na članak

Vezani članci

itc - završnica

START-UP udruga

Uspješno završeno drugo izdanje natjecanja Istrian Tourism Competition (ITC)

Ovogodišnja, završna ceremonija natjecanja Istrian Tourism Competition (ITC), u organizaciji START-UP udruge, održana je u klubu Pietas Julia u Puli. Poduzeća partneri proglasili su pobjednike, a za dobru atmosferu bio je zadužen DJ Smile. Mnogobrojne posjetitelje zabavile su i plesne skupine AB Original i Cool Step.

Održano natjecanje farmaceuta u konzultacijskim vještinama

Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatska

Održano natjecanje farmaceuta u konzultacijskim vještinama

Održano je tradicionalno natjecanje u konzultacijskim vještinama za studente farmacije. Pobjednicom je proglašena Martina Drljanovčan, studentica pete godine.

Pobjednici 5. Istrian Tourism Competitiona

Studentsko natjecanje

Nakon rekordnog odaziva proglašeni pobjednici „Istrian Tourism Competitiona“

Partneri studentskog natjecanja „Istrian Tourism Competition“ među brojnim su ovogodišnjim natjecateljima odabrali one koji su najuspješnije riješili poslovne slučajeve. Donosimo imena pobjednika.

Ecotrophelia 2017.

Studentsko natjecanje

Došlo je vrijeme da okusimo okus ideja Ecotrophelie

Konačno doznajemo koji studentski tim ove godine putuje u London jer je bio najinovativiji i najuspješniji na studentskom natjecanju Ecotrophelia.

Završna konferencija POP

Postani/ostani poduzetnik

Nagrađena aplikacija tima studenata za opuštanje u virtualnoj stvarnosti

Održana je završna konferencija projekta Postani/ostani poduzetnik. Uz inspirativne govore, proglašeni su pobjednički timovi Business Plan natjecanja.