Hrvatska studentska asocijacija vas poziva

Rezervirajte travanj za DriveIN kino!

DriveIN kino

Projekcije će se održavati u prva dva vikenda u travnju (subota/nedjelja) 2014. godine, a tijekom održavanja projekta prikazat će se ukupno četiri filma (jedan dnevno). Lokacija ostaje ista kao i prošlogodišnja: parkiralište i poligon „Kockica” (Cvjetno naselje).

Po uzoru na američku tradiciju, Hrvatska studentska asocijacija vam donosi dašak prošlosti i zaboravljen način zabave u hrvatske krajeve - DriveIN kino. Jedinstveno, najveće u regiji, prvo ovakvog kapaciteta. Radi se o inovativnom projektu koji spaja svjetsku kinematografiju i vaše limene ljubimce. Zar ima išta savršenije od gledanja omiljenih filmskih hitova iz udobnosti vlastitog automobila?

Filmovi se projiciraju na Airscreen filmskom platnu dijagonale 12m  koje posjetitelji mogu gledati iz svojih osobnih automobila, a tom jedinstvenom ugođaju uvelike pomaže i projekcija zvuka putem FM frekvencija na radio prijemniku u automobilu. Kako gledanje filmova ne bi bilo isto bez kokica i gaziranog pića, svi posjetitelji će imati mogućnost kupnje hrane ili pića za vrijeme trajanja događaja. Naglasak cijelog projekta je na obogaćivanju kulturno- zabavne ponude grada Zagreba te je zbog toga ulaz za sve posjetitelje potpuno besplatan, a glavni izvor financiranja projekta je putem sponzorstava.

Projekcije će se održavati u prva dva vikenda u travnju (subota/nedjelja) 2014. godine, a tijekom održavanja projekta prikazat će se ukupno četiri filma (jedan dnevno). Lokacija ostaje ista kao i prošlogodišnja: parkiralište i poligon „Kockica” (Cvjetno naselje).

Prošlogodišnje Drive-IN kino posjetilo je preko 1600 ljudi (u prosjeku iznad 400 ljudi dnevno), a projekt je bio iznimno dobro pripremljen i popraćen brojnim promotivnim materijalima (stotine plakata, nekoliko tisuća letaka i pet city light plakata u prostoru Zagreb plakata).

Rezervirajte si najavljene vikende i povedite svoju bolju polovicu, prijatelje i svog limenog ljubimca na nezaboravno iskustvo!

Komentari na članak

Vezani članci

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!