Ekonomski fakultet Zagreb

Produljenje nastave za tri tjedna studentima ekonomije rezultiralo uspješnim CRM pilot-projektom

CRM projekt na EFZG-u

„Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom.“ – rekao je Miroslav Mandić.

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Microsoft i Adacta ovog su tjedna predstavili prve rezultate zajedničkog projekta suradnje sa studentima diplomskog studija EFZG-a na smjeru Marketing u akademskoj godini 2017/2018. U okviru izbornog kolegija Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) na 5. godini studija, Microsoft je studentima omogućio besplatan pristup sustavu Dynamics 365 Customer Engagement za vrijeme trajanja kolegija, a Adacta je operativno podržala provedbu projekta edukacije o radu u ovom programskom rješenju.

Studenti su radili probnu implementaciju Dynamics 365 Customer Engagement sustava za salon ljepote. U svom radu nisu imali nikakvih ograničenja, a kako je riječ o studentima ekonomije, naglasak nije stavljen isključivo na softver, već na razvijanje potpune CRM strategije unutar poduzeća, uz podršku spomenutog sustava. Uz redovnih 10 tjedana nastave, pristali su i na dodatna tri tjedna, tijekom kojih su dodatno utvrdili svoja znanja i vještine u upravljanju odnosima s klijentima.

Tijekom izvođenja zadatka, podijeljeni su u grupe s najviše tri sudionika. Od ukupno 19 studentskih grupa koje su sudjelovale na projektu, u finalnom izboru odabrane su dvije koje su predstavnicima Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta predstavili svoja rješenja.

Svoje su mjesto u finalu zavrijedile dvije grupe studentica:

  1. Ena Prpić i Lena Dorić
  2. Laura Arcella, Silvija Gustec i Ines Mošmondor.

– Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom. Konačni je cilj da našim studentima pružimo kvalitetno obrazovanje i već na fakultetu dobijemo stručnjake koji će moći odgovoriti na izazove današnjeg tržišta rada. Iskustvo koje su naši studenti dobili surađujući s uspješnim kompanijama poput Microsofta i Adacte neprocjenjivo je. – rekao je Miroslav Mandić, docent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Studenti na ovaj način dobivaju praktična znanja o CRM-u, stječu bolju poziciju na tržištu rada, a njihova su novostečena znanja osnova za Microsoft Dynamics 356 certifikaciju, koja vrijedi u cijelom svijetu. Fakultet pak ovako omogućuje studentima pristup biznisu te povećava stopu njihova zapošljavanja, stoga će nastaviti sa sličnim suradnjama i u budućnosti ih proširiti na druge kolegije.

Komentari na članak

Vezani članci

Hrvatska stvara, predstavljanje projekta

STEMI i Udruga Programerko poručuju mladima

„Ako želite istraživati i stvarati u Hrvatskoj, niste sami!“

U petak, 26. siječnja, na Fakultetu elektrotehnike i računarstva za sve zainteresirane održat će se predstavljanje projekta Hrvatska stvara, kojim se kod mladih suzbija strah od izazova i inovacija. Posjetitelje očekuju i zanimljive priče o razvoju tehnoloških tvrtki te razgledavanje tehnoloških izuma mladih hrvatskih stvaratelja.

Rijeka – pogled

Poduzetnički kamp

Ideje se pretvaraju u originalne poduzetničke projekte na ovogodišnjem PAR-u

Sudionici PAR poduzetničkog kampa naučit će kako oblikovati ideje te proizvesti prototipe dovoljne da se iskusi doživljaj korištenja idejnog rješenja. Predstavit će se četiri teme/ideje prema kojima će se sudionici raspodijeliti u timove.

Muzička akademija

Nova akademska godina u zgradi na Trgu maršala Tita

Nova zgrada Muzičke akadamije

Nakon skoro 100 godina čekanja, muzičari su dobili vlastitu zgradu od 12 000 četvornih metara. Realizacija ovog projekta košta 210 milijuna kuna, a po pola financiraju Grad i država.

Erste Chillin Zone EFZG

Stolni tenis i izlet u auli EFZG-a

Odmorite se u Erste Chillin' Zoni na EFZG-u

Neformalno otvorenje obilježeno je stolnoteniskim miniturnirom na koji se dobrovoljno prijavilo desetak studenata.

Hip-hop Entrepreneurship 2

Poduzetništvo i multimedija

Europski hip-hop poduzetnici na razmjeni znanja i dobre prakse u Zagrebu

Projekt „Hip-hop Entrepreneurship 2“ okuplja mlade koji se bave područjem plesa, glazbe i multimedije. Među sudionicima varira razina iskustva – od pojedinaca koji imaju svoje firme do sudionika koji su na početku realizacije vlastitih ideja – što ovaj miks čini veoma zanimljivim.