Ekonomski fakultet Zagreb

Produljenje nastave za tri tjedna studentima ekonomije rezultiralo uspješnim CRM pilot-projektom

CRM projekt na EFZG-u

„Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom.“ – rekao je Miroslav Mandić.

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Microsoft i Adacta ovog su tjedna predstavili prve rezultate zajedničkog projekta suradnje sa studentima diplomskog studija EFZG-a na smjeru Marketing u akademskoj godini 2017/2018. U okviru izbornog kolegija Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) na 5. godini studija, Microsoft je studentima omogućio besplatan pristup sustavu Dynamics 365 Customer Engagement za vrijeme trajanja kolegija, a Adacta je operativno podržala provedbu projekta edukacije o radu u ovom programskom rješenju.

Studenti su radili probnu implementaciju Dynamics 365 Customer Engagement sustava za salon ljepote. U svom radu nisu imali nikakvih ograničenja, a kako je riječ o studentima ekonomije, naglasak nije stavljen isključivo na softver, već na razvijanje potpune CRM strategije unutar poduzeća, uz podršku spomenutog sustava. Uz redovnih 10 tjedana nastave, pristali su i na dodatna tri tjedna, tijekom kojih su dodatno utvrdili svoja znanja i vještine u upravljanju odnosima s klijentima.

Tijekom izvođenja zadatka, podijeljeni su u grupe s najviše tri sudionika. Od ukupno 19 studentskih grupa koje su sudjelovale na projektu, u finalnom izboru odabrane su dvije koje su predstavnicima Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta predstavili svoja rješenja.

Svoje su mjesto u finalu zavrijedile dvije grupe studentica:

  1. Ena Prpić i Lena Dorić
  2. Laura Arcella, Silvija Gustec i Ines Mošmondor.

– Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom. Konačni je cilj da našim studentima pružimo kvalitetno obrazovanje i već na fakultetu dobijemo stručnjake koji će moći odgovoriti na izazove današnjeg tržišta rada. Iskustvo koje su naši studenti dobili surađujući s uspješnim kompanijama poput Microsofta i Adacte neprocjenjivo je. – rekao je Miroslav Mandić, docent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Studenti na ovaj način dobivaju praktična znanja o CRM-u, stječu bolju poziciju na tržištu rada, a njihova su novostečena znanja osnova za Microsoft Dynamics 356 certifikaciju, koja vrijedi u cijelom svijetu. Fakultet pak ovako omogućuje studentima pristup biznisu te povećava stopu njihova zapošljavanja, stoga će nastaviti sa sličnim suradnjama i u budućnosti ih proširiti na druge kolegije.

Komentari na članak

Vezani članci

TIM

Studentska udruga TIM

Pokreni se i postani poduzetnik, tri dana uz tri inspirativne priče

Trodnevni projekt studentske udruge Tim nastoji potaknuti mlade na promjene i poduzetničko djelovanje.

Ugovor Sveučilišta u Dubrovniku i Juga

Sveučilište u Dubrovniku

Potpisan Sporazum o suradnji Sveučilišta u Dubrovniku i Vaterpolskog kluba Jug Croatia osiguranje

Na taj će način studenti primijeniti teorijska znanja stečena na studiju, a VK Jug CO dobiti plan marketinške kampanje.

https://www.facebook.com/USK.Idiom/photos/a.403249316458360.1073741827.403226229794002/985465991570020/?type=1&theater

Studentski aktivizam

Aktivizmom za vrijeme studija do vrijednih iskustava; poticanje književnog stvaralaštva u Rijeci

Udruga studenata kroatistike Idiom koja djeluje na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci ogledni je primjerak studentskog aktivizma. Donosimo vam detalje o njihovom najvećem književnom projektu „Riječke perspektive” te odgovor na pitanje čemu uopće studentski aktivizam.

Career Booster logo

Upravljanje karijerom

Projekt „Career Booster" olakšava potragu za poslom

"Career Booster" održat će se od 23. do 25. svibnja na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Sudionici će imati priliku vidjeti kako izgleda rad u uspješnim kompanijama, koje su mogućnosti zapošljavanja te rješavati njihove mini case study slučajeve.

Mamforce logo

Projekt Mamforce

Tribina „Mogu li zajedno obitelj i karijera?''

Saznajte sve o projektu Mamforce i kako tvrtke mogu poduprijeti obitelj i karijeru.