Istraživanje u tijeku

Privatne instrukcije: moda ili potreba?

Pokazivanje ili instrukcije

Mogu li studenti drugim kolegama pružiti adekvatno znanje?

S pojmom privatnih instrukcija susreli ste se u srednjoj školi kada ste vidjeli letke u kojima piše da studenti pružaju znanje za otprilike 50-80 kuna po satu, ovisno o težini predmeta.

Neki roditelji počeli su unajmljivati studente da pomažu njihovoj djeci i s osnovnoškolskim obrazovanjem, a danas se na fakultetima često i studenti obraćaju starijim studentima za neku naknadu.

Razlozi su raznoliki - od toga da stručni centri postaju preskupi za roditelje i studente, do toga da studenti i sami shvaćaju da svoje znanje mogu utržiti i prije završetka fakulteta te tako olakšati troškove studiranja.

Mogu li studenti drugim kolegama pružiti adekvatno znanje?

Izrazite svoje mišljenje u kratkoj anketi, a rezultati će nakon završetka istraživanja biti dostupni na portalu Studentski.hr.

Komentari na članak

Vezani članci

Dani FSB-a

Proslava 60. obljetnice osamostaljenja

Tribina karijera i Bal strojara dio su bogatog programa Dana FSB-a

Događaj započinje izložbom „Na ramenima divova" u Galeriji FSB-a gdje će biti i službeno otvaranje manifestacije Dana fakulteta, a završava Balom strojara u hotelu Esplanada.

Medijske nade Parlamenta

#MedijskeNade

Ured Europskog parlamenta u Hrvatskoj raspisao natječaj za mlade medijske nade!

Prijaviti se može svaki redovni student bilo kojeg hrvatskog fakulteta ili visokog učilišta starosti između 18 i 26 godina.

Sveučilište

Sveučilište u Rijeci

Raspisani natječaji za sufinanciranje izdavačke djelatnosti i studentskih aktivnosti

Zaklada Sveučilišta u Rijeci raspisala je dva natječaja za izdavačku djelatnost i studentsku aktivnost, a prijave se primaju do 19. svibnja.

Studenti

Najveća studentska udruga na svijetu

AIESEC traži nove članove

Postaneš li član AIESEC-a imaš priliku razviti ove i mnoge druge vještine kao i testirati svoje znanje prije nego što započneš svoju karijeru.

Mobitel

Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.