Natječaj i dalje traje

Prijavite se za natječaj „Slovom za svoj zavičaj!“

Slovom za svoj zavičaj

Na natječaju mogu sudjelovati svi studenti s kratkom pričom (između dvije i tri kartice teksta) koja obuhvaća zavičajnu tematiku. Dvadeset najboljih radova bit će objavljeno u prigodnoj knjižici, a tri najbolja rada bit će nagrađena novčanim iznosima od 1000, 500 i 300 kuna.

O projektu „Slovom za svoj zavičaj“ već smo pisali. Radi se o natjecateljsko humanitarnom projektu u koordinaciji zavičajnih studentskih udruga Sveučilišta u Zagrebu. Na natječaju mogu sudjelovati svi studenti s kratkom pričom (između dvije i tri kartice teksta) koja obuhvaća zavičajnu tematiku. Dvadeset najboljih radova bit će objavljeno u prigodnoj knjižici, a tri najbolja rada bit će nagrađena novčanim iznosima od 1000, 500 i 300 kuna.

O samome natječaju nešto više nam je rekla Ivona Radačić, članica organizacijskog odbora ovog projekta.

Za studente Sveučilišta u Zagrebu može se reći da predstavljaju Hrvatsku u malom. Svatko od tih studenata identificira se s krajem iz kojeg potječe. U razgovoru s kolegama često možemo primijetiti kako svatko ovisno iz kojeg kraja dolazi, ima različite poglede na neke običaje, proslave, društvene događaje i slično. Nerijetko se uz to veže i pokoja zanimljiva anegdota, šaljiva ili manje šaljiva priča, vic i slično. Zavičajne udruge studenata Sveučilišta u Zagrebu dugi niz godina brinu da odlaskom iz rodnoga zavičaja studenti ne izgube kontakt sa svojim krajem, njegovim ljudima i običajima. Kako sve te priče koje smo imali prilike slušati na raznim druženjima ne bi bile zaboravljene i kako bi one neispričane postale tema za prepričavanje, kolegica Kristina Divljaković inicirala je projekt „Slovom za svoj zavičaj“ u koji su se uključile sve zavičajne studentske udruge sa zagrebačkog područja.

Sve što studenti trebaju napraviti jest napisati kratku priču koja ima veze s njihovim zavičajem. Priča može biti pisana hrvatskim standardnim jezikom ili na nekom od hrvatskih dijalekata. Nagrada je više nego odlična – 1000 kn!
Sada je idealno vrijeme da studenti svoje priče prenesu na papir. Bliži se Božić, prisjetite se kako ste ga doživljavali kao djeca, a kako sada kao „malo veća“ djeca. Sigurno se možete sjetiti nekog zanimljivog događaja dok ste s mamom ili bakom mijesili kolače, s braćom, sestrama, tatom ili djedom kitili božićno drvce, slagali jaslice, odlazili na polnoćku, palili krijesove itd. Možda vas baš nešto od ovoga može nadahnuti za vašu priču.

Natječaj traje do 1. siječnja, stoga iskoristite ove blagdane da izrazite svoju kreativnost i podebljate iznos u novčaniku. Više informacija možete saznati na službenim stranicama Udruge vukovarsko-srijemskih studenata.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Vip alumni prva generacija

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vip alumni je super prilika nakon fakulteta – prijavi se i ti!

„Vip alumni program sam je po sebi genijalno osmišljen – od samog starta u vidu eliminacijskih krugova, preko rada u struci nakon fakulteta, međunarodnog iskustva, hrpe treninga pa do samog kraja te dodjele preporuka i diploma.“

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.