L'oreal Adria Balkan prvi puta organizira „Brandstorm”

Prijavi se na međunarodno studentsko natjecanje i osvoji nagradu od 10 000 eura

Studentice

„Brandstorm“i L’Orealov brand „La Roche-Posay“ studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača „La Roche-Posay“ od 15 do 25 godina.

L’Oreal Brandstorm prilika je da pokažeš svoje znanje i vještine, stekneš novo iskustvo i dobiješ priliku raditi s L’Orealovim stručnjacima. Brandstorm i L’Orealov brand La Roche-Posay studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača La Roche Posay od 15 do 25 godina.

Koncept kojeg osmišljavaju studenti, bit će u potpunosti fokusiran na digitalnu tehnologiju. Zahvaljujući novoj e-learning platformi, studenti će imati priliku raditi u području Brand Managmenta, Business Analyticsa i ojačati svoje profesionalne vještine koje će im pomoći u razvijanju projekta. Najbolji tim imat će priliku svoj projekt prezentirati u Parizu i osvojiti nagradu od 10 000 eura za putovanje po njihovom izboru, a svi sudionici sudjeluju u regrutaciji za praksu u L'Orealu u različitim odjelima!

Studenti ZŠEM-a i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu imat će priliku svoje projekte prezentirati na vlastitim fakultetima, a stručni žiri će odabrati po jedan najbolji tim. Svi ostali studenti iz Hrvatske imaju priliku sudjelovati u natjecanju putem Wildcard-a.

Svoje videouratke mogu predati na službenoj stranici natjecanja. Pet ekipa s najviše glasova ulazi u uži krug natjecanja, a najbolji Wildcard tim po izboru stručnog žirija, zajedno s još četiri tima s partnerskih fakulteta, boriti će se za priliku za prezentaciju svoje ideje u Parizu.

Okupi tim od troje ljudi i registriraj se kao Campus partner tim ili WildCard tim na službenim stranicama natjecanja. Prijave za L'Oreal Brandstorm traju do 30. prosinca 2015.

Komentari na članak

Vezani članci

Glavni cilj TVZ Mc2-a je pripremiti studente za tržište rada

Studentsko natjecanje

Glavni cilj TVZ Mc2-a je pripremiti studente za tržište rada

– Kvaliteta ulaganja u startup poduzetništvo počinje već u najranijim danima fakultetskog obrazovanja. – ističe Ivana Čuljak, voditeljica TPZ-a.

Margan Tadeon

Literarni natječaj

Društvo studenata kroatologije „Cassius“ vas poziva da probudite književnika u sebi

Voliš pisati i prava si pjesnička duša? Pošalji svoj rad Društvu studenata kroatologije „Cassius“ i možda baš ti osvojiš nagradu za najbolji literarni rad.

EduSplash edukacijski programi

Nezavisna kultura i umjetnost

EduSplash polaznicima nudi četiri besplatna edukacijska programa

Edukacija o produkciji i organizaciji kulturnih događanja, edukacija o produkciji zvuka uživo, edukacija o osnovama fotografije te edukacija Ableton Lab ovogodišnji su programi EduSplash platforme. Prijave za sudjelovanje traju do 20. veljače.

Sveučilište

Sveučilište u Rijeci

Raspisani natječaji za sufinanciranje izdavačke djelatnosti i studentskih aktivnosti

Zaklada Sveučilišta u Rijeci raspisala je dva natječaja za izdavačku djelatnost i studentsku aktivnost, a prijave se primaju do 19. svibnja.

Šetnja Ilicom

Tjedan dobrodošlice

ESN Zagreb olakšava erasmusovcima prve dane boravka u hrvatskoj metropoli

Tjedan dobrodošlice za Erasmus+ studente uključuje različite zabavne i kulturne događaje kao što su gradske ture uz pratnju vodiča i članova ESN-a, šetnja gradom uz dijeljenje „besplatnih zagrljaja“, karaoke, biljarska večer, izlet u Varaždin te veliki party.