L'oreal Adria Balkan prvi puta organizira „Brandstorm”

Prijavi se na međunarodno studentsko natjecanje i osvoji nagradu od 10 000 eura

Studentice

„Brandstorm“i L’Orealov brand „La Roche-Posay“ studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača „La Roche-Posay“ od 15 do 25 godina.

L’Oreal Brandstorm prilika je da pokažeš svoje znanje i vještine, stekneš novo iskustvo i dobiješ priliku raditi s L’Orealovim stručnjacima. Brandstorm i L’Orealov brand La Roche-Posay studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača La Roche Posay od 15 do 25 godina.

Koncept kojeg osmišljavaju studenti, bit će u potpunosti fokusiran na digitalnu tehnologiju. Zahvaljujući novoj e-learning platformi, studenti će imati priliku raditi u području Brand Managmenta, Business Analyticsa i ojačati svoje profesionalne vještine koje će im pomoći u razvijanju projekta. Najbolji tim imat će priliku svoj projekt prezentirati u Parizu i osvojiti nagradu od 10 000 eura za putovanje po njihovom izboru, a svi sudionici sudjeluju u regrutaciji za praksu u L'Orealu u različitim odjelima!

Studenti ZŠEM-a i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu imat će priliku svoje projekte prezentirati na vlastitim fakultetima, a stručni žiri će odabrati po jedan najbolji tim. Svi ostali studenti iz Hrvatske imaju priliku sudjelovati u natjecanju putem Wildcard-a.

Svoje videouratke mogu predati na službenoj stranici natjecanja. Pet ekipa s najviše glasova ulazi u uži krug natjecanja, a najbolji Wildcard tim po izboru stručnog žirija, zajedno s još četiri tima s partnerskih fakulteta, boriti će se za priliku za prezentaciju svoje ideje u Parizu.

Okupi tim od troje ljudi i registriraj se kao Campus partner tim ili WildCard tim na službenim stranicama natjecanja. Prijave za L'Oreal Brandstorm traju do 30. prosinca 2015.

Komentari na članak

Vezani članci

EduSplash edukacijski programi

Nezavisna kultura i umjetnost

EduSplash polaznicima nudi četiri besplatna edukacijska programa

Edukacija o produkciji i organizaciji kulturnih događanja, edukacija o produkciji zvuka uživo, edukacija o osnovama fotografije te edukacija Ableton Lab ovogodišnji su programi EduSplash platforme. Prijave za sudjelovanje traju do 20. veljače.

Ceremonija "Skokom preko kože"

Tradicionalna ceremonija

„Skokom preko kože" primaju se studenti u časni rudarski stalež

Svečanost primanja mladih studenata u rudarski ceh održat će se 1. i 2. prosinca u Zagrebu. Ove će se godine održati 32. put u sklopu proslave dana Sv. Barbare, zaštitnice rudara.

Stipendije

Akademska godina 2014./15.

Stipendije gradova Zagreba, Siska, Ivanca i Karlovca

I ove akademske godine raspisani su natječaji za dodjelu stipendija. Na dnu članka možete ispuniti anketu i sami provjeriti koliko čitatelja prima ili je primalo stipendiju.

književna udruga Ludens logo

Sveučilište u Zadru

Provjerite svoje znanje iz književnosti na zadarskom književnom kvizu

Književna udruga "Ludens" okuplja studente Odjela za kroatistiku i slavistiku te ostale zainteresirane studente srodnih studija Sveučilišta u Zadru.

„Master Guru IT Challenge“

Inicijativa "eSkills for Jobs"

Produljen rok za prijavu na „Master Guru IT Challenge“

Cilj je ovog kreativnog natječaja privući, s jedne strane zainteresirane studente okupljene u multidisciplinarne timove, a s druge strane ICT tvrtke i poslodavce, koji će činiti ocjenjivački žiri te će ujedno kreirati zadatke i poslovne izazove.