Neprofitan projekt studenata diplomskog studija

Otvorena Ekonomska klinika u Zagrebu

Ekonomska klinika Zagreb

Projekt koji okuplja proaktivne studente koji, uz potporu mentora i vanjskih suradnika iz poslovnog okruženja, imaju za cilj doprinijeti općem boljitku društva kroz podizanje svijesti o važnosti ekonomske pismenosti.

Ekonomska klinika projekt je koji je razvilo šestero studenata diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u sklopu kolegija „Menadžment promjena”, pod mentorstvom prodekana za nastavu, studente i upravljanje kvalitetom Ekonomskog fakulteta, izv.prof. dr. sc. Mislava Ante Omazića.

Riječ je o projektu koji okuplja proaktivne studente koji, uz potporu mentora (renomiranih članova akademske zajednice) i vanjskih suradnika iz poslovnog okruženja, imaju za cilj doprinijeti općem boljitku društva kroz podizanje svijesti o važnosti ekonomske pismenosti.

Ekonomska klinika je neprofitan projekt, a usluge koje se nude u potpunosti su besplatne te obuhvaćaju savjetodavne usluge, radionice i edukacije, ovisno o potrebama šire javnosti. Trenutno postoji intencija ka ostvarivanju partnerskih odnosa s institucijama, poduzećima, te ostalim zainteresiranim stranama koje bi mogle doprinijeti i svojim sudjelovanjem unaprijediti rad Ekonomske klinike.

Ciljane skupine kojima su usluge Ekonomske klinike namijenjene obuhvaćaju sve skupine stanovništva, ali i mala poduzeća te neprofitne organizacije kojima se pruža široki spektar usluga navedenih na stranici Klinike.

Ovakav koncept studentskog savjetovanja rasprostranjen je na poznatim svjetskim sveučilištima koja pružaju mogućnost da studenti, uz potporu iskusnijih članova društva, pomažu zajednici u kojoj djeluju. Kroz rad u Ekonomskoj klinici, najboljim studentima omogućava se da svojim djelovanjem pomognu razvoju zajednice, uz stjecanje relevantnog praktičnog iskustva te proširivanje znanja i vještina naučenih na fakultetu.

Komentari na članak

Vezani članci

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.