Izvještaj sa 36. Interlibera

Osvježenje i olakšanje za knjigoljupce

Popusti na Interliberu 2013

Unatoč krizi, zanimljiv je veliki odaziv građanstva čemu svjedoči i veliki broj autobusa ispred Velesajma. Lijepo je vidjeti veliku količinu ljudi koja usprkos digitalizaciji i popularizaciji tableta nije zaboravila na izgled prave knjige te i dalje prakticira okretanje papirnatih stranica.

 36. izdanje Interlibera otvoreno je 12. studenoga na Zagrebačkom velesajmu, a traje sve do 17. studenoga. Ulaz je i ove godine besplatan, a među mnogobrojnim izlagačima svatko može pronaći nešto za sebe, bilo da birate po žanru ili cjenovnom rangu. Već prokušana formula izlaganja u dva paviljona i ove godine je urodila plodom. Unatoč krizi, zanimljiv je veliki odaziv građanstva čemu svjedoči i veliki broj autobusa ispred Velesajma. Lijepo je vidjeti veliku količinu ljudi koja usprkos digitalizaciji i popularizaciji tableta nije zaboravila na izgled prave knjige te i dalje prakticira okretanje papirnatih stranica. 

Paviljon 6Paviljon 6, FOTO: Leona Slatković Harčević/Studentski.hr

Velike izdavačke kuće poput Algoritma, Profila, Školske knjige, Mozaik knjige i Knjižare Ljevak, potrudile su se i ove godine sniziti cijene svjetskih i domaćih bestselera. No i manje izdavačke kuće i udruženja su iznenadile ponudom i popustima u svojem izložbenom prostoru. Jedina primjedba se upućuje većim institucijama koji se bave izdavanjem znanstvene i stručne literature, a svoje cijene i dalje drže na visokoj razini. Dakle studenti, ako ciljate na stručnu literaturu, pripremite ipak od stotinjak kuna nadalje za jednu knjigu. Pohvalne su i odluke određenih izdavača koji su zavirili duboko u svoje spremište, izvukli knjige s minimalnim oštećenjima ili prevelikom naknadom te ih odlučili rasprodati za samo pet kuna. Osim izloženih knjiga, posjetitelji mogu sudjelovati u raznim predstavljanjima novih izdanja knjiga, a Knjižnice grada Zagreba kroz razne radionice za mlađe pričaju o čitanju pokušavajući potaknuti na češće posjete knjižnicama. Također, možete upoznati neke od pisaca koji često lutaju prolazima te sudjelovati u književnim radionicama.

Uz Interliber, posjetitelji mogu posjetiti i Sajam glazbe i multimedije. Dio koji je najviše privlačio posjetitelje nakon kupnje knjiga je bio onaj posvećen inovacijama. Tako je i Dok-ing izložio tri automobila hrvatske proizvodnje pod nazivom „Loox“ koji izgledaju kao profinjenija verzija tzv. Smartića. 

Dok-ing Loox 

Dok-ing Loox, FOTO: Leona Slatković Harčević/Studentski.hr

 Uz predstavljanje ovih automobila, inovatori iz cijele Hrvatske i svijeta su predstavili svoje najnovije izume. Među najzanimljivijima je zasigurno bicikl s mogućnošću povezivanja s „pametnim telefonima“. Svoje inovacije je predstavila i Tehnička škola iz Zagreba čiji su učenici demonstrirali najnovije umotvorine. Za kraj, posjetitelje je oduševila i mini izložba razvoja mobitela kroz povijest na kojoj su bile izložene poznatije marke mobitela od početaka do danas. Mlađi se se posjetitelji sa zanimanjem okupili ispred staklenog prostora i smijali se starijim modelima mobitela. 

Razvoj mobitela kroz povijest

 Razvoj mobitela kroz povijest, FOTO: Leona Slatković Harčević/Studentski.hr

 Interliber se etablirao na hrvatsko tržište kao dobar brend koji je prepoznat i u inozemstvu. Svakako se nadamo da će se ova tradicija održati, a da će broj posjetitelja svake godine rasti. Pohitajte iskoristiti zadnja dva dana Interlibera. Ako se nećkate, sjetite se da ćete se već sljedeći tjedan morati prepustiti kopanju po antikvarijatima i hodanju. Napornom hodanju po gradu.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.