Odličan projekt za mlade kreativce

Osmisli simbol i slogan za predsjedanje Hrvatske Vijećem EU-a 2020.

Europska unija

Kreativci, pažnja! Raspisan je Natječaj za oblikovanje slogana i simbola za predsjedanje vijećem EU-a 2020.

Za sve mlade kreativne ljude vične riječima i slaganju rima imamo odlične vijesti: raspisan je Natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta i slogana za presjedanje Hrvatske Vijećem EU-a 2020.

Uputa za sastavljanje slogana nema puno i nisu komplicirane. Radi se samo o tome da slogan treba biti pamtljiv, privlačan te lako doprijeti do široke domaće te strane javnosti. U njemu trebaju biti sadržane glavne poruke HRPRES2020.

Objava rezultata Natječaja bit će 29. ožujka na stranicama Ministarstva kulture. Ako želiš sudjelovati, zahtjev možeš poslati do 26. ožujka u podne.

Komentari na članak

Vezani članci

Zastave EU zemalja

NOVE MOGUĆNOSTI

Iskoristite prilike za studiranje u Europskoj uniji!

Ulazak Hrvatske u EU omogućio je našim studentima ravnopravno obrazovanje u svim zemljama članicama. Istražite ponuđene programe i iskoristite priliku za studiranje u inozemstvu.

Naslovna slika

Moderna terapija za opuštanje

FOTO: Ova bojanka za odrasle pravi je hit

Britanka Johanna Basford osmislila je bojanku za odrasle koja povećava kreativnost i služi kao terapija.

Roaming fees

Niži troškovi telefoniranja

Od travnja povoljniji roaming u Europskoj uniji

Od 30. travnja ove godine roaming će se naplaćivati po ograničenim cijenama kako bi se spriječilo zaračunavanje pretjerano visokih cijena korištenja mobilnih usluga. Tako će korisnici po pozivu plaćati iznos nacionalne tarife, a na to će se dodati 0,05€ za odlazni poziv, 0,01€ za dolazni poziv, 0,02€ po SMS-u i 0,05€ po megabajtu potrošenih mobilnih podataka.

naslovna veganski recepti

Slatki i slani obroci

Čarobne veganske poslastice za Noć vještica

Uz recepte koje vam donosimo pripremite "Vegan Bloody Cups," tortice od bundeve, "Halloween" medenjake i prigodnu pizzu.

Melting pot po Erasmusu

Tino Deželić

Melting pot po Erasmusu

 Upoznavanje novih ljudi na površinu izvlači potvrde pojedinim stereotipima, koliko god to iliberalno zvučalo. Ljudi Dalekog Istoka uzbude se i vade fotoaparat na samo svitanje novoga dana, Albanci i u engleski jezik uvode glas „lj“, velike države središnje i zapadne Europe uglavnom se drže izolirano i zatvoreno, Grci su hedonisti, a Česi pivopije