Suradnja fakulteta i poslovnih subjekata

Osječki studenti dobili priznanja za izvrstan marketinški plan

Marketinški plan Vunderkid sportske akademije

Nakon dva mjeseca intenzivnog rada osječkih studenata na poslovnom slučaju, odabran je najbolji Marketniški plan Vunderkid sportske akademije.

Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku kontinuirano surađuje s poslovnim subjektima iz Hrvatske kroz projektne zadatke i analize slučaja, te se takva suradnja nastavila sa sportskom akademijom Vunderkid. Na Fakultetu su 15. travnja održana izlaganja i podijeljena priznanja studentima za najbolji Marketinški plan Vunderkid sportske akademije.

Studenti prve godine diplomskog studija smjera marketing, u sklopu kolegija Marketinško planiranje, trebali su osmisliti marketinški plan za spomenutu sportsku akademiju. Od 2015. godine kada je osnovana, kroz program kreiran za potrebe djece između 3 i 6 godina starosti, ona potiče pravilan rast i razvoj djece te maksimalno razvijanje njihovih motoričkih sposobnosti.

Nakon dva mjeseca intenzivnog razvijanja marketinških planova, pod vodstvom docentice dr. sc. Helene Štimac koja je inicirala suradnju odabrani su najuspješniji studenti koji su izložili svoje radove pred osnivačem akademije. Priznanja su dobili: Nora Klun, Mirko Milas, Anamaria Milković, Josip Palijan, Marijeta Škrlec, Katarina Kljaić, Antonija Abramović, Petra Periša i Ružica Plasajec.

Vidljiva je obostrana korist suradnje. Studenti su dobili priliku pokazati kreativnost, znanja i vještine u rješavanju poslovnog slučaja, odnosno pisanju marketinškog plana, dok je sportska akademija Vunderkid dobila kreativne ideje za promociju i razvoj poslovanja.

Na važnost ovakvih projekata ukazao je osnivač sportske akademije Vunderkid, Krešimir Veinberger:

Ovakvi su projekti vaša odskočna daska za buduće zaposlenje te vam omogućavaju učenje i razvijanje, stoga iskoristite svaku priliku koja vam se pruži kako biste znanje stečeno u teoriji primijenili u praksi!

Komentari na članak

Vezani članci

Beskorisno znanje 1

Intervju s autoricom „(bes)korisnog znanja"

(Bes)korisne zanimljivosti o „(bes)korisnom znanju"

Razgovarali smo s idejnom začetnicom i voditeljicom iznimno popularne Facebook stranice „(bes)korisno znanje" koja nam je otkrila otkud stranici zanimljiv naziv, gdje pronalazi ideje i što planira u budućnosti.

Sveučilište u Zagrebu

Učinkovitost sveučilišta

Sveučilište u Zagrebu prvi put na Round University Rankingu; zauzelo 344. mjesto u kategoriji obrazovanja

Sveučilište u Zagrebu našlo se na popisu elitnih svjetskih sveučilišta, i to kao jedino sveučilište iz Hrvatske. U ukupnom je poretku zauzelo 533. mjesto, a najbolje je rezultate postiglo kod indikatora obrazovanja.

Dasen Jardas

Razgovor s Dasenom Jardasom

INTERVJU: O crossmintonu iz perspektive državnog prvaka

Student Tehničkog fakulteta u Rijeci Dasen Jardas na osmom je mjestu u svijetu u crossmintonu. Otkrio nam je što ga je privuklo ovom manje poznatom sportu i kako je izgledao njegov sportski put.

Sveučilište u Zagrebu

IENA 2017.

Inovacije zagrebačkih fakulteta među najboljima u Europi

Na jednoj od najznačajnih izložbi inovacija u Europi, tijekom četiri dana predstavljeno je više od 800 inovacija iz 31 zemlje. Hrvatski su inovatori ostvarili izniman uspjeh.

https://pixabay.com/photos/accomplish-quote-motivation-1136863/

Motivacija

Kako do uspjeha u četiri koraka

Najveća prepreka uspjehu vlastita su ograničenja koja često sami postavljamo. Otkrijte četiri koraka koji postavljaju snažnu podlogu za uspjeh i mijenjaju percepciju životnih ograničenja.