LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
suradnja studenata i

Novo u prodaji: torbe koje su dizajnirali studenti Tekstilno-tehnološkog fakulteta

Ove posebne torbe izrađene su od 100 postotnog pamuka, pružajući ekološki održiv proizvod koji nosi potpis hrvatskih dizajnerica s Tekstilno-tehnološkog fakulteta.

Ove posebne torbe izrađene su od 100 postotnog pamuka, pružajući ekološki održiv proizvod koji nosi potpis hrvatskih dizajnerica s Tekstilno-tehnološkog fakulteta.

Studentice Tekstilno-tehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu kreatorice su novih, okolišu prihvatljivih, platnenih torbi. Studentski dizajni dostupni su u Lesnina XXXL prodavaonicama, a ova suradnja započela je natječajem.


Shopper torba po mjeri studenata


Natječaj, pokrenut početkom godine, omogućio je mladim dizajnerima da izraze svoje ideje za Lesninu shopper torbu, rezultirajući odabirom rješenja za dvije dimenzije torbi i četiri različita vizuala, prenosi Večernji list.
 

„Iako tema dizajnerskog rješenja nije bila zadana, već smo ostavili prostor studentima i dali im slobodu u kreiranju što inovativnijih prijedloga, kod prezentacije pristiglih radova oduševile su nas i ideje i odaziv studenata, stoga je odabir najboljih radova bio iznimno težak zadatak“, naglašava Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnina Hrvatska.


Ove posebne torbe sada su dostupne u svim prodajnim centrima u Hrvatskoj i putem web shopa, a izrađene su od 100 postotnog pamuka, pružajući ekološki održiv proizvod koji nosi potpis hrvatskih dizajnerica s Tekstilno-tehnološkog fakulteta.
 

Studenti su sudjelovali u cijelom procesu


Uključeni u cjelokupni proces proizvodnje, studenti su od ideje do finalne verzije torbi sudjelovali u odabiru materijala, izradi uzoraka te izmjenama i nadopunama. Lesnina XXXL nudi tri varijante torbi: „Žuti metar," veća torba za 14,90 eura, te manje torbe s vizualima „Šarene stolice" i „Bijele stolice" po cijeni od 7,90 eura, te torbu „Heroj" po cijeni od 3,90 eura.

Ove višenamjenske torbe ne samo da smanjuju potrošnju plastičnih vrećica, već su i funkcionalne za različite prigode, od kupovine do poslovnih sastanaka ili šetnji gradom. Lesnina XXXL potiče održive navike s atraktivnim proizvodom koji spaja dizajn i ekološku odgovornost, a priliku za sudjelovanje u održivoj budućnosti daju mladim nadama budućnosti.

FOTO: FOTO: LESNINA