Dani komunikacije

Natjecanje za sve kreativne studente

Jasna Ožanić

Do 15. travnja traju prijave za natjecanje koje će se održati u sklopu Sajma marketinških komunikacija.

IdejaXica je natjecanje Festivala marketinških komunikacija koje se održava u Hrvatskoj. Namijenjeno je najviše studentima koji su kreativni, a koji svojim kreativnim djelovanjem ne žele pokazati samo praktično znanje, već i odmjeriti snage sa svim ostalim sudionicima natjecanja. Svim studentima koji žele sudjelovati nudi se mogućnost realizacije i prezentacije radova uglednicima koji će sudjelovati na Sajmu komunikacija, ali i brojne nagrade za finaliste i pobjednike natjecanja, poput tableta ili putovanja.

Pred studente se stavljaju izazovi prijedloga savršenog proizvoda namijenjenog studentima s ciljem marketinške promocije te korištenje uobičajnih komunikacijskih kanala tijekom cijelog procesa.

Prijava studenata treba sadržavati naslov i kratak opis ideje koju planiraju realizirati, objašnjenje vezano uz marketinšku kampanju, argumente zašto bi komisija trebala odabrati baš njihov proizvod ili ideju kao pobjedničku te elemente analize tržišta, proizvoda i komunikacijskih tipova koji će se koristiti. Rad se predaje u obliku Powerpoint prezentacije, a možete ju poslati do 15. travnja na: idejaxica@idejax.com.

Sve informacije o projektu i prijavi na natjecanje možete pronaći ovdje.

Komentari na članak

Vezani članci

SeekandHit, naslovna, ured

Razgovor s Dujom Kundidom i Antonom Plepelom

Predstavnici tvrtke SeekandHit pružaju studentima širu sliku o digitalnom marketingu i daju im ideju kako započeti karijeru

Tvrtka SeekandHit i ove godine sudjeluje na Danima kouminakcija, ovog puta sa seminarom WALKING IN YOUR CUSTOMERS SHOES. Da njime žele prikazati kako se moderan kupac ponaša u online okruženju i to povezati s poslovima koji stoje s druge strane cijelog procesa, a kojima bi danas/sutra studenti mogli započeti karijeru, otkrili su nam Duje Kundid i Anton Plepel koji će ga voditi.

Dani komunikacija 2018

Festival u Rovinju

AdBlock – još jedan as u rukavu Dana komunikacija

Organizatori festivala Dani komunikacija dosada su predstavili zvučna imena, ali čini se da su pokoji as do zadnjeg časa čuvali u rukavu. Na predstavljanju cjelokupnog programa najavljen je dolazak AdBlocka.

Dani komunikacija, pressica

Festival u Rovinju

Sir Martin Sorrell, jedna od najutjecajnijih osoba na svijetu, dolazi na Dane komunikacija

Osnivač najveće marketinške mreže na svijetu – WPP-a – i najpoznatija osoba u industriji tržišnog komuniciranja dolazi u Rovinj.

Ralph Echmendia

Festival u Rovinju

Google, Microsoft i NASA ne mogu bez njega – na Danima komunikacija upoznajte svjetski poznatog etičkog hakera

Jedini haker koji vam nikada neće ukrasti podatke Ralph Echemendia stiže u Rovinj kako bi razotkrio opasnosti koje vrebaju u online svijetu.

Bruketa, Ballon, Jilek 2019

Komunikacijski festival u Rovinju

Čovjek koji je McDonald'su donio titulu najboljeg oglašivača na svijetu dolazi na Dane komunikacija

– Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije. – istaknula je direktorica Dana komunikacija i programa festivala.