Dani komunikacije

Natjecanje za sve kreativne studente

Jasna Ožanić

Do 15. travnja traju prijave za natjecanje koje će se održati u sklopu Sajma marketinških komunikacija.

IdejaXica je natjecanje Festivala marketinških komunikacija koje se održava u Hrvatskoj. Namijenjeno je najviše studentima koji su kreativni, a koji svojim kreativnim djelovanjem ne žele pokazati samo praktično znanje, već i odmjeriti snage sa svim ostalim sudionicima natjecanja. Svim studentima koji žele sudjelovati nudi se mogućnost realizacije i prezentacije radova uglednicima koji će sudjelovati na Sajmu komunikacija, ali i brojne nagrade za finaliste i pobjednike natjecanja, poput tableta ili putovanja.

Pred studente se stavljaju izazovi prijedloga savršenog proizvoda namijenjenog studentima s ciljem marketinške promocije te korištenje uobičajnih komunikacijskih kanala tijekom cijelog procesa.

Prijava studenata treba sadržavati naslov i kratak opis ideje koju planiraju realizirati, objašnjenje vezano uz marketinšku kampanju, argumente zašto bi komisija trebala odabrati baš njihov proizvod ili ideju kao pobjedničku te elemente analize tržišta, proizvoda i komunikacijskih tipova koji će se koristiti. Rad se predaje u obliku Powerpoint prezentacije, a možete ju poslati do 15. travnja na: idejaxica@idejax.com.

Sve informacije o projektu i prijavi na natjecanje možete pronaći ovdje.

Komentari na članak

Vezani članci

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.