Tražimo kompetentne i odgovorne osobe

Multimedia tim, marketing i vođenje oglasnog prostora

Fb cover

Kako bi se naše napredovanje nastavilo ubrzano prema glavnom cilju, neophodno nam je pojačanje u vidu ambicioznih, mladih osoba koje imaju iskustva, znanja i vještina u sljedećim poljima: multimedia, marketing i vođenje oglasnog prostora.

 Studentski.hr krenuo je s radom prije manje od mjesec dana, a već na njemu možete pronaći oko 200 studentskih institucija s osnovnim podacima, nekoliko tisuća kolegija, više od 600 studentskih skripti, više od 100 studentskih poslova koji se svakodnevno ažuriraju te više od 300 objavljenih i lektoriranih članaka! Organiziranost, sposobnost realizacije dosad pretenciozne ideje te potencijal mladih, ambicioznih studenata prepoznali su i Zagrebačka banka, Agencija za mobilnost te studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu. Cilj je portala studentski hr postati središnji hrvatski studentski portal kojim će se studenti svakodnevno služiti kao izvorom relevantnih informacija o svom školovanju i ostalim aktivnostima, a zasad smo na dobrom putu :). 

Međutim, kako bi se naše napredovanje nastavilo ubrzano prema glavnom cilju, neophodno nam je pojačanje u vidu ambicioznih, mladih osoba koje imaju iskustva, znanja i vještina u sljedećim poljima:

1. MULTIMEDIA 

Tražimo: fotografe, snimatelje, dizajnere i sve kreativne studente željne dobre zabave i stjecanja iskustva.

Zadatak multimedia tima:

  -biti podrška marketinškim timovima, community managerima te novinarima, odnosno redakciji; 

  -osmisliti, fotografirati, snimati i tako kreirati animacije, video klipove te vizuale (bannere, ikonografije, letke, plakate, stikere i sl.).

2. MARKETING 

Tražimo: studente koji imaju barem bazična znanja u raznim marketinškim poljima, a htjeli bi proširiti svoje znanje i steći iskustvo u ugodnoj i poticajnoj atmosferi.

Zadaci marketinškog tima:

  -GoogleAdWords kampanje – osmišljavanje, praćenje i valoriziranje kampanja putem GDN mreže i tražilice;

  -Facebook – osmišljavanje i budžetiranje FB kampanja u suradnji s CM timom;

  -PRINT – osmišljavanje i plasiranje kreativnih koncepata putem studentskih institucija i okupljališta;

  -Cross-marketing s mrežom manjih portala i studentskih udruga;

  -Osmišljavanje kreativnih koncepata za studentska događanja;

  -BRANDIRANJE projekta među studentskom populacijom;

  -GUERILA marketing – što luđe to bolje (dok god je po zakonu :);

  -Valorizacija rezultata putem GoogleAnalytics-a, GemiusAudience-a, insightsa, ponašanja korisnika i sl.

3.VOĐENJE OGLASNOG PROSTORA

Tražimo: studente kojima nisu strani pojmovi „sales“, „pitch“, ponuda i sl. te komunikativne studente željne osobnog razvoja koji su upoznati s osnovnim konceptom tržišne održivosti javnih digitalnih medija i usluga.

Zadaci voditelja oglasnog prostora:

  -realizacija affiliate kampanja u suradnji s e-commerce Web uslugama;

  -održavanje oglasnog prostora putem AdOcean sustava;

  -formalni dio svih tržišnih procesa: koncepti, prezentacije, ponude i, naravno, realizacija.

Zašto se uključiti u naš projekt?

Ako si razumio pojmove, onda znaš koliko je bitno imati iskustvo u navedenim područjima. Upravo to iskustvo može ti sutra otvoriti vrata. Ovaj projekt zamišljen je kao platforma gdje ćeš steći potrebno iskustvo, gdje su kreativnost i sloboda kreiranja novoga – must do! i gdje si okružen odgovornim i ambicioznim mladim ljudima. Uz to ćemo ti pružiti priliku da sudjeluješ u raznim formalnim i neformalnim edukacijama te osigurati mentorstvo ljudi iz struke koji su zasigurno najbolji način za učenje i svladavanje krucijalnih vještina. Pridruži nam se i uvjeri se da je sa studentima kvaliteta zajamčena! :)

Još uvijek nisi poslao svoj mail sa životopisom na ivana.herceg@studentski.hr? Pročitaj što naše suradnice kažu o radu na Studentskom.hr:

„Projektu sam se priključila jer sam tu vidjela priliku i izazov da kroz praksu primijenim znanja stečena na faksu i time steknem vrijedno iskustvo. Danas, godinu dana kasnije, mogu reći da sam naučila i puno više nego što sam očekivala. Prije svega, dobila sam priliku sudjelovati u razvoju svih segmenata portala, od pisanja projektnih prijedloga do marketinških i PR poslova. Iza nas je jako puno odrađenog posla i osobe koje nam se žele priključiti trebale bi biti spremne na ozbiljan rad, biti timski igrači željni učenja i napredovanja. Ali naravno, studentski.hr nije samo to, to je i projekt koji mi je donio brojna korisna poznanstva i kontakte, ali i istinska prijateljstva. Zato možete očekivati i dobru zabavu i lijepe uspomene koje će vam sigurno biti poticaj za daljnje napredovanje u životu."
Jelena Gašpar, voditeljica odjela za marketing i komunikacije

„Radu na portalu priključila sam se prije više od godine dana i kroz sve vrijeme sudjelovanja uspjela sam naučiti puno o timskom radu, raspodjeli zadataka, poštivanju hijerarhije i rokova. Usavršila sam sve PR vještine o kojima sam u teoriji učila na faksu, naučila ispunjati projektne obrasce, usavršila službenu komunikaciju i stekla puno korisnih kontakata. Također, upoznala sam ljude koji, osim što su već na samim početcima svojih karijera izvrsni u onome što rade, divni ljudi i još bolji prijatelji. Prolazeći kroz sve razvojne faze projekta uvidjela sam važnost dobre organizacije, naučila raditi u mnogim računalnim programima te mogu reći kako mi je rad na Studentskom.hr možda i najvrjednije iskustvo u životu. Svi željni sudjelovanja više su nego dobrodošli u pokušaju kreiranja bolje svakodnevice za sve studente :)“
Lucija Kosor, glasnogovornica projekta i zamjenica glavne urednice

 

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.