Međunarodno studentsko natjecanje

Mašina s PMF-a odnijela pobjedu u strojnom učenju

12. Zürich , Švicarska

U međunarodnoj borbi sa 16 europskih sveučilišta, tim Mašina odnio je zasluženu pobjedu sa 20 posto boljim rezultatom od drugoplasiranog tima.

Petar Perković, Matej Pavlović i Domjan Barić studenti su Istraživačke fizike na PMF-u koji čine tim Mašina. Oni su ujedno pobjednici međunarodnog natjecanja u strojnom učenju koje se održalo u Zurichu, u organizaciji međunarodne studentske udruge EESTEC.

Početkom svibnja sudjelovali su na lokalnom natjecanju EESTech Challenge Zagreb. Na lokalnoj razini problem je bio iskoristiti podatke o prodaji Hrvatskog Telekoma koristeći metode strojnog učenja te dati poslovnu strategiju. U konkurenciji se našlo još šest timova, i to svih s Fakulteta elektrotehnike i računarstva, ali su samo ovi PMF-ovci ponudili cjelovito rješenje.

Uslijedila je međunarodna borba s timovima sa 16 europskih sveučilišta, uključujući najbolje tehničko sveučilište u Europi – ETH Zurich.

– Drugi natjecatelji su uglavnom bili studenti elektrotehnike i računarstva pa su bili upoznati s umjetnom inteligencijom i strojnim učenjem kroz kolegije na faksu. Mi smo studenti fizike i svo znanje koje imamo o tom području smo naučili sami, s interneta ili s natjecanja na kojima smo sudjelovali. Problem na međunarodnom natjecanju je bio usko vezan uz računalni vid. Dobili smo deset fotografija za svaku od dvanaest krava. Morali smo krave pronaći na slikama te ih identificirati. Ukupno smo imali 120 slika, što je premalo za strojno učenje. Doskočili smo problemu tako da smo broj slika povećali sa 120 na 20 tisuća. Drugi timovi su se okušali u ovoj metodi, ali im nije pošlo za rukom, oni su se više pouzdali u Brute force metode računalnog vida. Napravili smo duboku neuronsku mrežu koja se naučila razlikovati krave. Neki timovi su čak kupili server kako bi si olakšali proces učenja. Na kraju smo imali veoma veliku preciznost i točnost. – istaknuo je natjecatelj Domjan Barić.

Članovi žirija su bili su zadivljeni kako je radio njihov algoritam. Nakon 24 sata nespavanja i mukotrpnog rada, imali su rješenje. Na kraju je Mašina odnijela zasluženu pobjedu sa 20 posto boljim rezultatom od drugoplasiranog tima. Budući da je sponzor bio Ruag, švicarska firma sa sjedištem u Bernu, zagrebački studenti dobili su plaćen put do njegovih ureda, smještaj te trening na kojem će učiti o cyber securityju.

Komentari na članak

Vezani članci

izvor: Facebook

Pobjednica Google Science Fair natjecanja

Sedamnaestogodišnjakinja izumila jeftini test za ebolu

Izum brzog, jeftinog i efikasnog testa za ebolu donio je Oliviji Hallisey pobjedu na natjecanju mladih znanstvenika Google Science Fairu i stipendiju od 50 000 dolara.

TVZ MC2 2014

TVZ Mobile Challenge Cup

Na pripremama za TVZ-ovo natjecanje sudjeluje više od 200 studenata

Studenti će se kroz radionice upoznati s osnovama odabranog operativnog mobilnog sustava, vizualnim izgledom aplikacija, spajanjem mobilnih aplikacija na web servise te bazama podataka. Po završetku radionica bit će u stanju izraditi mobilnu aplikaciju za odabranu platformu.

Dvorana Krešimira Ćosića

Zadar Dogus Baketball Tournament

Spektakl u hrvatskom gradu košarke

Zadarski turnir jedan je od najjačih pripremnih turnira u Europi. Ove godine poseban će biti i po odličjima koja će se dodjeljivati.

Splitski dišpet presudio u veslačkoj utrci legendi

Međunarodna veslačka regata Sv. Duje

Splitski dišpet presudio u veslačkoj utrci legendi

– Iznimno mi je drago bilo vidjeti Splićane koji su unatoč kiši došli promatrati tradicionalnu regatu u čast svetog Duje te čvrsto vjerujem kako je ovaj jubilej samo jedan dio u stvaranju još većega jubileja. – rekao je Luka Grubor.

Natjecanje u marketinškim vještinama

Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatske

Studenti farmacije okušali se u prvom „Natjecanju u marketinškim vještinama“

„Natjecanje u marketinškim vještinama“ prvo je takve vrste među studentima farmacije u svijetu. Studenti su izuzetno zadovoljni organizacijom i predavačima koji su u njima pobudili „marketinški duh“.