Studentska konferencija

Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb

Ekonomski fakultet

Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.

Marketing Madness trodnevna je marketinška konferencija interaktivnog karaktera koju organizira studentska udruga Hrvatska studentska asocijacija Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Ove godine održat će se od 29. do 31. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Kongresnoj dvorani. 

Cilj studentske konferencije povezivanje je mladih, proaktivnih individualaca željnih novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene. Konferencija će pružiti uvid u aktualne marketinške trendove koji se primjenjuju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva istaknutih i uspješnih marketinških profesionalaca sagledat će se primjena marketinga u različitim aspektima poslovanja ‒ poručuju organizatori.

Tijekom sva tri dana konferencije odvijat će se nagradni natječaji u sklopu kojih će se dobitnici nagraditi vrijednim nagradama. U sklopu konferencije prvi puta će se na Ekonomskom fakultetu koristiti Mediatoolkit zid koji će sudionicima omogućiti objavljivanje komentara i statusa vezanih uz MM program.

U srijedu vas očekuju marketinški stručnjaci poput Vice Božića, direktora i osnivača digitalne agencije GoAds; Miroslava Varge, SEO-a tvrtke Escape i jednog od prvih certificiranih GoogleAdWords i Analytics trenera u Google Adriatics regiji; Nikole Stolnika, direktora marketinga u uspješnoj mobile gaming tvrtki Nanobit te Ive Glavinić, voditeljice marketinga u Mediatoolkitu. Također, prvi dan konferencije obilježit će panel u kojem će predstavnici uglednih agencija, Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404; Boris Zatezalo, Senior Account Manager iz Degordiana te Igor Mladinović, glavni kreativni direktor agencije Imago&Ogilvy, podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu „Kreativnost u 21. stoljeću“.

S korporativnim marketingom upoznat ćete se u četvrtak kada će svoja iskustva podijeliti predstavnica tvrtke Coca-Cola Adria, Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga za Adria regiju i direktorica korporativnih komunikacija u L'Oreal Adriji, gospođa Irena Šarić Dombaj; brand manager Cedevite, Petar Ninić, koji će tijekom predavanja predstaviti i novi proizvod. Sudionici panela drugog dana s temom Najveća telekomunikacijska poduzeća u RH, ujedno i predstavnici poduzeća Vipnet, Hrvatski Telekom i Tele2, a radionicu naziva Google Data Studio Wow Effect, održat će Iva Obrovac, Senior performance marketing specijalist te certificirana Google trenerica iz agencije 404.

Evolucija marketinga, neuromarketing i potrošačka psihologija teme su u petak, zadnji dan konferencije. Neki od predavača tada će biti Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave; Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine. Predavanje trećeg dana održat će i predstavnici Adecco Hrvatske, poznate agencije za posredovanje pri zapošljavanju te mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti

Aktivno građanstvo

Pronađen lijek za apatiju mladih

Znate li koliko je nizak postotak mladih u RH koji su uključeni u društvene i političke procese? Svjetski savez mladih Hrvatske povećava ga projektom „Suprotiva".

Konferencija "Kondicijska priprema sportaša"

Međunarodna konferencija

Australski stručnjak Haff predvodi jubilarnu Kondicijsku pripremu sportaša

Donosimo popis uglednih imena koja će sudjelovati na petnaestom izdanju međunarodne konferencije „Kondicijska priprema sportaša“.

YouthSpeak Forum u Sheratonu

Poduzetništvo, edukacija i društvena odgovornost

Postanite dio globalnog pokreta mladih na Youth Speak Forumu

Predavanja, rasprave i radionice o poduzetništvu i samozapošljavanju odvijat će se na Youth Speak Forumu. Konferencija se održava 29. travnja u Zagrebu.

poslovna konferencija za studente i mlade

Marija Klasić i Maja Šiprak na konferenciji "Should I stay or should I go?"

Poduzetnicama u Hrvatskoj teže je nego u svijetu, ali "nije sve tako sivo"

Muškarci u Hrvatskoj imaju 2,4 puta veću aktivnost u pokretanju poslovnog pothvata od žena, dok je u ostatku svijeta ta brojka znatno niža. Ipak, Marija Klasić i Marija Šiprak poduzetnice su koje su pokazale da se žene u Hrvatskoj mogu i trebaju okušati u pokretanju vlastitog posla.

IRI Open Days

Konferencija na FESB-u

Zaključak "IRI Open Days-a" je da su ljudi najveći resurs

Prvo izdanje "IRI Open Days" konferencije bavilo se područjem razvoja proizvoda i usluga dvojne namjene, kao i popravljanjem loše situacije u znanosti.