Studentska konferencija

Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb

Ekonomski fakultet

Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.

Marketing Madness trodnevna je marketinška konferencija interaktivnog karaktera koju organizira studentska udruga Hrvatska studentska asocijacija Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Ove godine održat će se od 29. do 31. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Kongresnoj dvorani. 

Cilj studentske konferencije povezivanje je mladih, proaktivnih individualaca željnih novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene. Konferencija će pružiti uvid u aktualne marketinške trendove koji se primjenjuju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva istaknutih i uspješnih marketinških profesionalaca sagledat će se primjena marketinga u različitim aspektima poslovanja ‒ poručuju organizatori.

Tijekom sva tri dana konferencije odvijat će se nagradni natječaji u sklopu kojih će se dobitnici nagraditi vrijednim nagradama. U sklopu konferencije prvi puta će se na Ekonomskom fakultetu koristiti Mediatoolkit zid koji će sudionicima omogućiti objavljivanje komentara i statusa vezanih uz MM program.

U srijedu vas očekuju marketinški stručnjaci poput Vice Božića, direktora i osnivača digitalne agencije GoAds; Miroslava Varge, SEO-a tvrtke Escape i jednog od prvih certificiranih GoogleAdWords i Analytics trenera u Google Adriatics regiji; Nikole Stolnika, direktora marketinga u uspješnoj mobile gaming tvrtki Nanobit te Ive Glavinić, voditeljice marketinga u Mediatoolkitu. Također, prvi dan konferencije obilježit će panel u kojem će predstavnici uglednih agencija, Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404; Boris Zatezalo, Senior Account Manager iz Degordiana te Igor Mladinović, glavni kreativni direktor agencije Imago&Ogilvy, podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu „Kreativnost u 21. stoljeću“.

S korporativnim marketingom upoznat ćete se u četvrtak kada će svoja iskustva podijeliti predstavnica tvrtke Coca-Cola Adria, Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga za Adria regiju i direktorica korporativnih komunikacija u L'Oreal Adriji, gospođa Irena Šarić Dombaj; brand manager Cedevite, Petar Ninić, koji će tijekom predavanja predstaviti i novi proizvod. Sudionici panela drugog dana s temom Najveća telekomunikacijska poduzeća u RH, ujedno i predstavnici poduzeća Vipnet, Hrvatski Telekom i Tele2, a radionicu naziva Google Data Studio Wow Effect, održat će Iva Obrovac, Senior performance marketing specijalist te certificirana Google trenerica iz agencije 404.

Evolucija marketinga, neuromarketing i potrošačka psihologija teme su u petak, zadnji dan konferencije. Neki od predavača tada će biti Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave; Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily, hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine. Predavanje trećeg dana održat će i predstavnici Adecco Hrvatske, poznate agencije za posredovanje pri zapošljavanju te mnogi drugi.

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Studentska konferencija FISEC16

Jedinstvena prilika za primjenu znanstvenih postignuća u zaštiti životne sredine

Beograd će u svibnju biti domaćin Druge međunarodne studentske znanstvene konferencije zaštite životne sredine. Osim studentskih aktivnosti održat će se plenarna predavanja uvaženih znanstvenika iz regije.

Studentski.hr

Oglas za radno mjesto - volontiranje

Traži se voditelj/ica marketinga i komunikacija!

Izbjegnite gužvu na burzi, portal Studentski.hr nudi vam priliku života!

Doge selfie

Tko se to tamo (ne baš) prikriveno oglašava?

Kad sponzoriranje pođe po krivu

Mislili ste da je ceremonija dodjele Oscara prošla bez ikakvih problema? Prevarili ste se!

Ekonomski fakultet III

Studentski zbor EFZG-a poručuje

Slučaj pada Mikroekonomije na EFZG-u ipak je prenapuhan, studenti imaju drugu priliku

U priopćenju koje su studenti poslali rečeno je kako je dva roka zaredom prolaznost bila upravo 0%, te kako krivica leži u težini ispita jer zadatci koji se vježbaju na vježbama i demonstraturama nisu slični onima s ispitnih rokova.

Mozak

Sveučilište u Splitu

Prva hrvatska konferencija o ozljedama mozga u sportu

Pristup istraživanjima potresa mozga u sportskim ozljedama intenzivno se mijenja u proteklim godinama te je tema brojnih međunarodnih rasprava u zdravstvu. O toj će tematici na konferenciji u Splitu raspravljati stručnjaci u području medicine, neuroznanosti i psihologije.