Market&NG - Tržište i nove generacije

Kako nastaju televizijske reklame saznajte prvog dana konferencije na EFOS-u

Market&NG - tržište i nove generacije

Na Ekonomski fakultet u Osijeku dolaze Nikola Žinić, Mario Petreković i Zorin Radovančević održati predavanja u sklopu trodnevne stručne konferencije Market&NG - tržište i nove generacije.

Oduvijek vas je zanimalo kako izgleda svijet marketinga iza kulisa? Što se događa kad se pogase svjetla reflektora najdinamičnijih televizijskih spektakala i kada se ugase televizori? Kako nastaju televizijske reklame? Tko je idejni začetnik crne ovce Gregor? Kako se progurati u medije? Tko je vaš kupac?

Odgovore na ta i još mnoga druga pitanja imat ćete priliku doznati na stručnoj konferenciji Market&NG - Tržište i nove generacije od 6. do 8. travnja. Prvi dan konferencije, u srijedu, otvaraju tri mušketira, svaki ekspert u području kojim se bavi.

Nikola Žinić, polovica najuspješnijeg hrvatskog marketinškog tandema Bruketa&Žinić OM, upravo sa zadaćom da vam odgovori na ta i još mnoga druga pitanja dolazi u Osijek, na Ekonomski fakultet. U sklopu predavanja Behind the scenes bit će govora o svim kreativnim trenucima koji se događaju prilikom osmišljavanja TV reklame, promotivnih kampanja ili pak prilikom osmišljavanja maskote za telekomunikacijsku mrežu.

Iz osječke uspješnice Escape na Market&NG dolazi Zorin Radovančević. Uspješno se specijalizirao za onu mračnu stranu marketinga, marketinšku analizu. Radovančević će na predavanju Marketing + brojevi govoriti o važnostima upotrebe analitičkih alata, kako se uspješno pozicionirati na tržištu te kako uz pomoć brojeva nabolje upoznati svojeg potrošača.

Za kraj predavanja prvog dana konferencije, Market&NG vam dovodi poznato lice sa TV ekrana. Mario Petreković – showman, voditelj, komentator, glumac, maser i profesionalni zabavljač po raznim događajima za djecu i odrasle. U sklopu predavanja Od fizikalca do suca objasnit će kako je postao ono što je danas. Iako Mario Petreković nije osoba sa formalnim znanjima marketinga, definitivno je jedan od onih koji na ispravan način provodi ono što stručnjaci zovu osobni marketing. 

Prvi dan konferencije završit će radionicama koje održavaju Marija Ribić iz Osječke pivovare te Marijan Palić i Bruno Bumenschein iz tvrtke Overtime. Pozvani ste popratiti i ostala predavanja u četvrtak i petak. Napominjemo da je sudjelovanje potpuno besplatno i da vas Market&NG šalje u budućnost.

Više informacija možete pronaći na Facebook stranici.

Komentari na članak

Vezani članci

NIkola Jelovečki

Studentski.hr prima nove ljude u marketing tim

„Internet marketing zahtijeva kreativnost, razmišljanje izvan okvira te puno prakse"

Dobra kampanja zlata vrijedi, a na portalu Studentski.hr možeš uz već uigrani marketinški tim steći vještine koje se uglavnom ne mogu naučiti na fakultetu. Važnost marketinga na našem portalu objašnjava šef marketing tima Nikola Jelovečki.

Suradnja studenata EFOS-a i Memorijalnog centra Domovinskog rata u Vukovaru

U sklopu kolegija Marketing

Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Podijeljena priznanja i nagrađeni najuspješniji studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku za rad na poslovnom slučaju Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Fakultet organizacije i informatike(FOI)

Fakultet organizacije i informatike

Robotske ruke, dronovi i meteorološke sonde na Festivalu znanosti u Varaždinu

Događanja kroz tjedan Festivala znanosti namijenjena su predškolskom uzrastu djece, osnovnoškolcima, srednjoškolcima, studentima i svima zainteresiranima za zanimljive znanstvene teme.

spavanje

Muke studentskog života

Šest metoda za lakše razbuđivanje i „preživljavanje” jutarnjih predavanja

Bliži se početak nove akademske godine te, sukladno tomu, kreću i ranojutarnja predavanja koja mnogim noćnim tipovima studenata predstavljaju problem. Primjenom nekoliko poznatih i manje poznatih metoda možete si olakšati ustajanje i odlazak na fakultet u ranim jutarnjim satima.

Studenti

Studentska udruga Bookmark

Dođite na „smartcaffe“ s Krunoslavom Weinpertom

„Smartcaffe“ ima za cilj povezivati studente i sve zainteresirane s vodećim imenima s različitih područja marketinga. Na drugom „smartcaffeu“ u organizaciji studentske udruge Bookmark informirajte se i o poslovnoj ponudi koju studentima nudi Krunoslav Weinpert i osječka IT tvrtka Apria.