Primjena dogovorenog cjenika

Izmijenjeni pravilnik o studentskoj prehrani u primjeni od 1. veljače!

MZOS logo

Studentska subvencija za 7 najkonzumiranijih jela vraćena je s 50 na 71.24% te se počinje primjenjivati dvotjedni obračun razine prava kako bi studenti lakše mogli planirati potrošnju.

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu noćas je obavijestio studente kako je 22. siječnja stupio na snagu izmijenjen pravilnik o studentskoj prehrani koji će se početi primjenjivati 1. veljače!

Studentska subvencija za 7 najkonzumiranijih jela vraćena je s 50 na 71.24% te se počinje primjenjivati dvotjedni obračun razine prava kako bi studenti lakše mogli planirati potrošnju. Detalje o dogovorenim cijenama možete pročitati u našem prijašnjem članku, a ukoliko se želite podsjetiti na proces pregovaranja, preporučamo ovaj članak.

Komentari na članak

Vezani članci

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.