Sveučilište u Splitu

Info dan o Erasmus+ mogućnostima

Erasmus+

Erasmus+ godinama omogućuje studentima i mladima da upoznaju druge države svijeta. U Splitu se organizira Info dan za sve zainteresirane studente koji žele saznati nešto više.

Ured za međunarodnu suradnju Sveučilšta u Splitu organizira Info dan na kojem će biti predstavljene sve mogućnosti studiranja u okviru Erasmus+ u programskim državama.

Info dan se organizira povodom objavljenog Natječaja za mobilnost studenata u svrhu Erasmus+ studija u ljetnom semestru akademske godine 2017/18. Održat će se 22. rujna u 18 sati u Klubu mladih Split, u ulici Ruđera Boškovića 20.

Sam rok za prijavu na natječaj je do 25. rujna, dok se programi mobilnosti odnose na razdoblje od 1. siječnja do 30. rujna iduće godine Uvjete natječaja možete pogledati ovdje.

Komentari na članak

Vezani članci

Cure 2

Djevojke iz kampusa

Što se nosi na Hrvatskim studijima?

Kamera ih jednostavno voli, a u kojoj mjeri morat ćete procijeniti sami

Cvjetno naselje/učionica

Poštivanje pravila

Domski odbor najavio kontrolu korištenja učionice na „Cvjetnom”

Domski odbor SD-a „Cvjetno naselje” podsjeća na pravila korištenja učionice i najavljuje pojačanu kontrolu korisnika.

Fotografija Mie Bogdan

Program Kluba Zona

(o)PET – izložba studentica UMAS-a

Izložba radova Mije Bogdan, Ide Bugarić, Nikoline Ćuk, Jasne Fantić i Antonele Stanić otvara se ovog četvrtka, a moguće ju je vidjeti do sredine veljače.

Splitska debatna unija - Svjetsko prvenstvo

Splitska debatna unija

Split 2017. godine postaje centar svijeta debate

Splitska debatna unija osnovana je 2010. godine, a osim Split Open-a, debatnog natjecanja, 2017. domaćini su Svjetskog debatnog prvenstva.

Edward Bernays naslovna

Ocjena kvalitete, različitosti, pouzdanosti i emotivnog učinka

Visoka škola Edward Bernays treću godinu zaredom nosi „Superbrands” oznaku

U samo par godina Visoka škola Edward Bernays visoko je podignula ljestvicu, što dokazuje činjenica da ju pohađa oko 300 studenata koji studiraju na najinovativnijim studijima komunikacijskog menadžmenta i turizma, a ove je akademske godine po treći put dobila „Superbrands” oznaku kao ocjenu kvalitete, različitosti, pouzdanosti i učinka.