Projekt „L'Oreal Brandstorm”

Hrvatski tim predstavio regiju na najvećem svjetskom studentskom natjecanju u Parizu

Tim RIT u Parizu

– Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. – ističe član hrvatskog tima.

Prošlog tjedna u Parizu održano je 24. svjetsko finale projekta L'Oreal Brandstorm, internacionalnog studentskog marketinškog natjecanja. Samo ove godine sudjelovalo je 3318 timova studenata iz 43 svjetske zemlje. Prva tri mjesta osvojili su studentski timovi iz Poljske, Čilea i Singapura.

Hrvatski tim RIT s fakulteta Rochester Institute of Technology iz Zagreba oduševio je svojim nastupom i energijom na natjecanju i u neformalnim druženjima. Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak izložili su svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, s naglaskom na digitalan i tehnološki iskorak.

Pobjednik je odabran sukladno jasno definiranim odrednicama. Tako se četvrtina ukupne ocjene temeljila na strateškom pristupu brendu i kanalima (max. 25 bodova), četvrtina od ukupnog broja bodova mogla se ostvariti ovisno o stupnju inovativnosti (max. 25 bodova), kao kriteriji ocjenjivanja slijedili su utjecaj i inovacija komunikacijske strategije (max. 20 bodova), prezentacijske vještine i timski duh (max. 15 bodova) te analitičke vještine (max. 15 bodova).

 Ovo nam je bilo nevjerojatno iskustvo, a istovremeno i prilika da odmjerimo svoje kreativne snage s kolegama u regiji, a onda i u cijelom svijetu. Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. Upoznali smo se i družili s puno mladih iz cijelog svijeta koji razmišljaju na isti način istaknuo je Daren Perinčić iz tima RIT.

Grupe studenata iz cijelog svijeta tako se u prvoj fazi prijavljuju na nacionalno natjecanje u svojim zemljama, a pobjednički timovi iz svih zemalja sudionica dobivaju rijetku priliku predstaviti svoj rad na internacionalnom natjecanju Brandstorm u Parizu. Prva tri tima osvajaju vrijedne nagrade, pa tako pobjednički tim biva nagrađen putovanjem iz snova na lokaciju prema želji u vrijednosti od 10 000 eura, drugonagrađeni tim odlazi na putovanje prema izboru vrijedno 5000 eura, dok će treći tim odabrati putovanje u vrijednosti od 2500 eura.

Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost. Osim toga, velika važnost ovoga projekta za nas u L'Oreal-u je upravo to što djeluje kao snažan alat koji privlači različite profile talentiranih, ambicioznih i kvalitetnih mladih ljudi. naglašava Milena Shipkovenska, direktorica odjela ljudskih potencijala L'Oreala Adria-Balkan.

Danas, 24. godinu svog održavanja, projekt Brandstorm postao je visokokvalitetna komunikacijska platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači kvalitetnu radnu snagu. U preko dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80 000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta. Svaje godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike i/ili zaposlenike.

Komentari na članak

Vezani članci

Mobilne aplikacije

Motivacijsko predavanje

Tehnološki stručnjak svojim dvjema pričama objašnjava zašto se prijaviti na App Start Contest

Hrvoje Kapetanović član je Uprave Undabota i stručnjak u razvijanju inovativnih i transformacijskih tehnoloških projekata. Svojim će motivacijskim predavanjem motivirati studente da se prijave za sudjelovanje u natjecanju u izradi aplikacija.

Frizura

Svjetsko studentsko natjecanje

„L'Oréal Brandstorm”: 10 000 eura za osmišljavanje frizerskog salona budućnosti

Do 26. veljače zaprimaju se prijave za sudjelovanje na novom izdanju natjecanja „L'Oréal Brandstorm”. S po 10 000 eura nagradit će se tri tima, i to za najbolju promociju brenda, za najbolju tehnološku inovaciju te za društvenu odgovornost zamišljenog koncepta.

NIkola Jelovečki

Studentski.hr prima nove ljude u marketing tim

„Internet marketing zahtijeva kreativnost, razmišljanje izvan okvira te puno prakse"

Dobra kampanja zlata vrijedi, a na portalu Studentski.hr možeš uz već uigrani marketinški tim steći vještine koje se uglavnom ne mogu naučiti na fakultetu. Važnost marketinga na našem portalu objašnjava šef marketing tima Nikola Jelovečki.

Eiffel

Zanimljivosti o Eiffelovu tornju

Manje poznate sitnice o impresivnom simbolu glavnog francuskog grada

Vjerojatno ste dosada pročitali i saznali puno zanimljivosti o građevini dizajnera i inženjera Alexandrea Gustavea Eiffela, no sigurno ima nekih sitnih detalja koje niste primijetili.

Elektrijada 2017.

Studentsko natjecanje

FER-ovci osvojili drugo mjesto na Elektrijadi 2017.

U konkurenciji preko 1800 studenata s 23 različita fakulteta ponovno je potvrđena dominacija FER-a u sportu. U ukupnom plasmanu, zagrebački studenti zauzeli su drugo mjesto.