Projekt „L'Oreal Brandstorm”

Hrvatski tim predstavio regiju na najvećem svjetskom studentskom natjecanju u Parizu

Tim RIT u Parizu

– Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. – ističe član hrvatskog tima.

Prošlog tjedna u Parizu održano je 24. svjetsko finale projekta L'Oreal Brandstorm, internacionalnog studentskog marketinškog natjecanja. Samo ove godine sudjelovalo je 3318 timova studenata iz 43 svjetske zemlje. Prva tri mjesta osvojili su studentski timovi iz Poljske, Čilea i Singapura.

Hrvatski tim RIT s fakulteta Rochester Institute of Technology iz Zagreba oduševio je svojim nastupom i energijom na natjecanju i u neformalnim druženjima. Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak izložili su svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, s naglaskom na digitalan i tehnološki iskorak.

Pobjednik je odabran sukladno jasno definiranim odrednicama. Tako se četvrtina ukupne ocjene temeljila na strateškom pristupu brendu i kanalima (max. 25 bodova), četvrtina od ukupnog broja bodova mogla se ostvariti ovisno o stupnju inovativnosti (max. 25 bodova), kao kriteriji ocjenjivanja slijedili su utjecaj i inovacija komunikacijske strategije (max. 20 bodova), prezentacijske vještine i timski duh (max. 15 bodova) te analitičke vještine (max. 15 bodova).

 Ovo nam je bilo nevjerojatno iskustvo, a istovremeno i prilika da odmjerimo svoje kreativne snage s kolegama u regiji, a onda i u cijelom svijetu. Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. Upoznali smo se i družili s puno mladih iz cijelog svijeta koji razmišljaju na isti način istaknuo je Daren Perinčić iz tima RIT.

Grupe studenata iz cijelog svijeta tako se u prvoj fazi prijavljuju na nacionalno natjecanje u svojim zemljama, a pobjednički timovi iz svih zemalja sudionica dobivaju rijetku priliku predstaviti svoj rad na internacionalnom natjecanju Brandstorm u Parizu. Prva tri tima osvajaju vrijedne nagrade, pa tako pobjednički tim biva nagrađen putovanjem iz snova na lokaciju prema želji u vrijednosti od 10 000 eura, drugonagrađeni tim odlazi na putovanje prema izboru vrijedno 5000 eura, dok će treći tim odabrati putovanje u vrijednosti od 2500 eura.

Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost. Osim toga, velika važnost ovoga projekta za nas u L'Oreal-u je upravo to što djeluje kao snažan alat koji privlači različite profile talentiranih, ambicioznih i kvalitetnih mladih ljudi. naglašava Milena Shipkovenska, direktorica odjela ljudskih potencijala L'Oreala Adria-Balkan.

Danas, 24. godinu svog održavanja, projekt Brandstorm postao je visokokvalitetna komunikacijska platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači kvalitetnu radnu snagu. U preko dva desetljeća svoga trajanja okupio je preko 80 000 studenata s više od 360 sveučilišta iz gotovo 50 zemalja diljem svijeta. Svaje godine zapošljava između 150 i 200 natjecatelja kao pripravnike i/ili zaposlenike.

Komentari na članak

Vezani članci

Case study competition

eSTUDENT poziva

Svečano otvorenje „Case Study Competitiona" 2014

Natjecanje se ove godine održava u Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Sloveniji i Crnoj Gori, tako da je ovo najveće regionalno studentsko natjecanje koje uključuje i najveći fond nagrada, koji iznosi 288.000 kuna.

Bruketa, Ballon, Jilek 2019

Komunikacijski festival u Rovinju

Čovjek koji je McDonald'su donio titulu najboljeg oglašivača na svijetu dolazi na Dane komunikacija

– Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije. – istaknula je direktorica Dana komunikacija i programa festivala.

Case Study Competition

Case Study Competition

Prijavi se za vodeće regionalno studentsko natjecanje i upotrijebi znanje stečeno u studentskim klupama

– Case study competition projekt je koji nas odmiče od monotonih svakodnevnih situacija i donosi nam dodatnu vrijednost koju čista teorija na fakultetu ne donosi.

Mona Lisa

Na današnji dan

Iz Louvrea ukradena najpoznatija slika na svijetu

Misterioznu ljepoticu, koja je bila u posjedu kralja Franje I, a visjela je čak i u Napoleonovoj spavaćoj sobi, iz Louvrea je do svog stana, a zatim i na put do Italije poveo Vincenzo Peruggia 1911. godine i na taj joj način donio svjetsku slavu.

Finale natjecanja Freshhh 2019.

Finale u Mađarskoj

Hrvatski studenti primili posebnu nagradu u sklopu 12. izdanja natjecanja Freshhh

Ovogodišnje izdanje natjecanja Freshhh privuklo je više od 1000 timova iz preko 70 zemalja svijeta. Prvo mjesto osvojio je francuski tim Road to Buda i nizozemski tim Snelle Planga, a hrvatski tim Godot primio je posebnu nagradu zbog inovativnosti u razvoju programa privlačenja talenata.