Uspješna suradnja fakulteta i poduzeća

Ekonomski fakultet Osijek i Čarolija svjetlosti nagradili studente za najbolja marketinška rješenja

Suradnja EFOS i čarolija svjetlosti

Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana su izlaganja najboljih studentskih projekata te su podijeljena priznanja studentima za najbolji marketinški plan za Čaroliju svjetlosti.

Fakulteti su odavno postali puno više od mjesta na kojem se dobiva teorijsko znanje što se vidi iz toga da je danas sve veći naglasak na primjeni teorijskoga znanja u praksi. To uviđa i izv. prof. dr. sc. Helena Štimac koja je u proteklih nekoliko godina, u sklopu kolegija na kojima predaje, omogućila studentima rad na rješavanju poslovnih slučajeva poduzeća iz Republike Hrvatske.

– Cilj je ovakvih studentskih projekata povezivanje teorije i prakse. Danas studenti trebaju dobiti više nego što mogu pročitati u knjizi ili pronaći na internetu. Upravo ovakvim suradnjama s poduzećima nastoji se studente uvesti u stvarne poslovne prakse te im omogućiti rješavanje problema s kojima se suočavaju poduzeća. S druge strane, poduzeća dobivaju svježe i inovativne ideje te širu sliku o svom poslovanju jer često  nisu svjesni svojih prilika i problema zbog svoje subjektivnosti i emotivne povezanosti s poduzećem – Helena Štimac, profesorica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Najsvježiji primjer suradnje studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj, organizirane od strane Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, suradnja je s Čarolijom svjetlosti. Čarolija svjetlosti, brand tvrtke Maestro nastao 2014. godine nudi rasvjetu za vjenčanja, rođendane, domjenke, proslave, evente i slično.

Suradnja na ovom projektu započela je u veljači 2017. godine kada je vlasnik Čarolije svjetlosti, Danijel Čehajić, studentima 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing, pobliže predstavio Čaroliju svjetlosti te im dao smjernice za pisanje marketinškog plana.

– Studenti su pokazali izuzetno znanje i dali pregršt modernih i inovativnih marketinških rješenja koja će zasigurno imati veliki utjecaj u budućem razvoju moje tvrtke, stoga želim zahvaliti profesorici Heleni Štimac na trudu koji je uložila kako bi ovaj kolegij bio na ovako visokom nivou – Danijel Čehajić, vlasnik Čarolije svjetlosti.

Studenti su potom, kroz sedam tjedana, u sklopu kolegija Marketinško planiranje, pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Helene Štimac, u timovima kreirali marketinške planove za Čaroliju svjetlosti.

– Ovakve suradnje smatram izrazito korisnima zbog stjecanja iskustva, svladavanja novih znanja, ali i direktnog uvida u stanje na tržištu. Radeći na projektu za Čaroliju svjetlosti dobili smo priliku za kreiranje novih ideja i zanimljivih rješenja. Upravo je praktičan rad u okviru fakultetskog obrazovanja prilika za stjecanje vrijednih profesionalnih iskustava te jedan od najznačajnijih načina ulaganja u sebe – Marta Botkuljak, studentica.

Najuspješniji timovi studenata u pisanju marketinških planova svoja su rješenja prezentirali 11. travnja 2017. godine te su potom za to dobili priznanja. Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Studenti su na inovativan i kreativan način znanje iz teorije pretvorili u kreiranje kvalitetnih marketinških planova, dok je vlasnik Čarolije svjetlosti dobio pregršt dobrih ideja koje će u budućnosti implementirati u poslovanje Čarolije svjetlosti.

Želim zahvaliti svima, svi su radovi bili izrazito kreativni. Sve je, i svaki savjet, na mjestu te čeka implementaciju! – Danijel Čehajić, vlasnik Čarolije svjetlosti.

Ovo je bila još jedna uspješna suradnja Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj. Neke od prethodnih suradnji, između ostalog, bile su s Osječkom pivovarom i sportskom akademijom Vunderkid, a ono što se pokazalo zajedničkim u svim ovim suradnjama je to da se potvrdila važnost povezivanja teorije s praksom za vrijeme studiranja te korist koju kroz ovakve suradnje ostvaruju i studenti i poduzeća.

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu

Objavljen je natječaj za dodjelu nagrade Andrija Mohorovičić

Sveučilište u Zagrebu objavilo je natječaj za dodjelu nagrade Andrija Mohorovičić, koja se dodjeljuje dokazanim znanstvenicima s područja prirodnih znanosti.

ništa

Noć knjige

Knjižnica FFZG-a uranja u budućnost knjige; pripremaju se i neke nagrade

Svi će zainteresirani povodom Noći knjige knjižnicu Filozofskog fakulteta vidjeti u nekom drugačijem obliku, a iste će se večeri dodijeliti i nagrada studentu ovog fakulteta koji je bio najuspješniji prilikom odijevanja klasika u nove korice.

Tim RIT u Parizu

Projekt „L'Oreal Brandstorm”

Hrvatski tim predstavio regiju na najvećem svjetskom studentskom natjecanju u Parizu

– Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. – ističe član hrvatskog tima.

GPP Osijek

Gradski prijevoz putnika Osijek

Osijek prvi u Hrvatskoj uvodi besplatan wi-fi u javni gradski prijevoz!

GPP Osijek će, zajedno sa svojim klijentima-oglašivačima, omogućiti putnicima (pri)gradskih autobusnih i tramvajskih linija besplatan pristup internetu.

knjiga t

Književna nagrada Fric

Unovči talent za pisanje na književnom natječaju; najbolji rad osvaja 75 000 kuna

Ukoliko se baviš pisanjem te si nedavno objavio knjigu fikcijske proze, prijavi se na književni natječaj i osvoji nagradu „Fric” u iznosu od 75 000 kuna. Natječaj je otvoren do 1. rujna 2018.