Uspješna suradnja fakulteta i poduzeća

Ekonomski fakultet Osijek i Čarolija svjetlosti nagradili studente za najbolja marketinška rješenja

Suradnja EFOS i čarolija svjetlosti

Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana su izlaganja najboljih studentskih projekata te su podijeljena priznanja studentima za najbolji marketinški plan za Čaroliju svjetlosti.

Fakulteti su odavno postali puno više od mjesta na kojem se dobiva teorijsko znanje što se vidi iz toga da je danas sve veći naglasak na primjeni teorijskoga znanja u praksi. To uviđa i izv. prof. dr. sc. Helena Štimac koja je u proteklih nekoliko godina, u sklopu kolegija na kojima predaje, omogućila studentima rad na rješavanju poslovnih slučajeva poduzeća iz Republike Hrvatske.

– Cilj je ovakvih studentskih projekata povezivanje teorije i prakse. Danas studenti trebaju dobiti više nego što mogu pročitati u knjizi ili pronaći na internetu. Upravo ovakvim suradnjama s poduzećima nastoji se studente uvesti u stvarne poslovne prakse te im omogućiti rješavanje problema s kojima se suočavaju poduzeća. S druge strane, poduzeća dobivaju svježe i inovativne ideje te širu sliku o svom poslovanju jer često  nisu svjesni svojih prilika i problema zbog svoje subjektivnosti i emotivne povezanosti s poduzećem – Helena Štimac, profesorica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.

Najsvježiji primjer suradnje studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj, organizirane od strane Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, suradnja je s Čarolijom svjetlosti. Čarolija svjetlosti, brand tvrtke Maestro nastao 2014. godine nudi rasvjetu za vjenčanja, rođendane, domjenke, proslave, evente i slično.

Suradnja na ovom projektu započela je u veljači 2017. godine kada je vlasnik Čarolije svjetlosti, Danijel Čehajić, studentima 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing, pobliže predstavio Čaroliju svjetlosti te im dao smjernice za pisanje marketinškog plana.

– Studenti su pokazali izuzetno znanje i dali pregršt modernih i inovativnih marketinških rješenja koja će zasigurno imati veliki utjecaj u budućem razvoju moje tvrtke, stoga želim zahvaliti profesorici Heleni Štimac na trudu koji je uložila kako bi ovaj kolegij bio na ovako visokom nivou – Danijel Čehajić, vlasnik Čarolije svjetlosti.

Studenti su potom, kroz sedam tjedana, u sklopu kolegija Marketinško planiranje, pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Helene Štimac, u timovima kreirali marketinške planove za Čaroliju svjetlosti.

– Ovakve suradnje smatram izrazito korisnima zbog stjecanja iskustva, svladavanja novih znanja, ali i direktnog uvida u stanje na tržištu. Radeći na projektu za Čaroliju svjetlosti dobili smo priliku za kreiranje novih ideja i zanimljivih rješenja. Upravo je praktičan rad u okviru fakultetskog obrazovanja prilika za stjecanje vrijednih profesionalnih iskustava te jedan od najznačajnijih načina ulaganja u sebe – Marta Botkuljak, studentica.

Najuspješniji timovi studenata u pisanju marketinških planova svoja su rješenja prezentirali 11. travnja 2017. godine te su potom za to dobili priznanja. Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Studenti su na inovativan i kreativan način znanje iz teorije pretvorili u kreiranje kvalitetnih marketinških planova, dok je vlasnik Čarolije svjetlosti dobio pregršt dobrih ideja koje će u budućnosti implementirati u poslovanje Čarolije svjetlosti.

Želim zahvaliti svima, svi su radovi bili izrazito kreativni. Sve je, i svaki savjet, na mjestu te čeka implementaciju! – Danijel Čehajić, vlasnik Čarolije svjetlosti.

Ovo je bila još jedna uspješna suradnja Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poduzeća u Republici Hrvatskoj. Neke od prethodnih suradnji, između ostalog, bile su s Osječkom pivovarom i sportskom akademijom Vunderkid, a ono što se pokazalo zajedničkim u svim ovim suradnjama je to da se potvrdila važnost povezivanja teorije s praksom za vrijeme studiranja te korist koju kroz ovakve suradnje ostvaruju i studenti i poduzeća.

Komentari na članak

Vezani članci

Božićni ukrasi

Nagradna igra portala Studentski.hr

„Lajkanjem” božićnih ukrasa do fascinantnog svijeta Muzeja iluzija

Studentski.hr vas ponovno nagrađuje! Budite maštoviti i posjetite svijet iluzija potpuno besplatno.

Siguran start Posao.hr

Posao.hr poziva

Besplatna radionica „Siguran Start” okuplja novu generaciju poduzetnika – prijavite se!

Jednodnevna radionica sastoji se od niza predavanja o korištenju poticaja iz EU fondova, savjeta o uspješnom vođenju poslovanja i knjigovodstva u skladu sa zakonima, zanimljivostima u realizaciji i osmišljavanju marketinških kampanja.

Festival mediteranskog filma 2017

Festival mediteranskog filma Split

FMFS „baca Ješku“: najboljemu hrvatskom kratkom filmu 10 tisuća kuna

Uvjet je za sudjelovanje u natjecateljskim programima da radovi dolaze iz mediteranskih zemalja, bilo da je riječ o igranim, dokumentarnim, animiranim ili eksperimentalnim filmovima.

geek

„The Geek Gathering" 2014.

Nahranite „geeka" u sebi!

Već drugu godinu zaredom se od 8. do 10. svibnja u Osijeku održava najveća geekovska konferencija na ovim prostorima - „The Geek Gathering”!

Zlatni indeks

Udruga eSTUDENT okupila predstavnike studentskih udruga i zborova iz cijele Hrvatske

Potraga za Povjerenstvom Zlatnog indeksa je završena!

Zlatni indeks je nagrada poduzećima koja su značajno doprinijela poboljšanju studentskog života u svim njegovim aspektima, od dodjeljivanja stipendija do organiziranja i sudjelovanja na studentskim projektima.