Prilika za studente Financijskog menadžmenta

EFOS raspisao natječaj za studentske stručne prakse

Ekonomski fakultet

Ekonomski fakultet u Osijeku raspisao je natječaj za obavljanje studentske stručne prakse u šest gospodarskih subjekata. Na praksu će biti primljeno 17 studenata, a natječaj traje do 5. lipnja 2015.

U suradnji s Udrugom računovođa i financijskih djelatnika Osijek, osječki Ekonomski fakultet raspisao je natječaj za obavljanje studentske stručne prakse. Na praksu se mogu prijaviti svi studenti prve ili druge godine diplomskog studija, smjera Financijski menadžment, koji ispunjavanju uvjete natječaja.

17 studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku dobit će priliku za obavljanje stručne prakse iz područja financija u gospodarskim subjektima kao što su Kreditna banka Zagreb d.d., Jadransko osiguranje d.d., Grad Osijek, Vodovod-Osijek d.o.o., HOPS d.o.o. i Akcepta - računovodstveno-knjigovodstveni servis. Praksa će trajati najviše četiri radna tjedna i obavljat će se u računovodstvenim i financijskim odjelima navedenih gospodarskih subjekata. 

Cilj je prakse približiti studente završnih godina studija načinu funkcioniranja financijskih i računovodstvenih odjela odabranih gospodarskih subjekata kako bi vidjeli kako teorija funkcionira u praksi, a budućim potencijalnim poslodavcima pružiti uvid u konkretna znanja i vještine kojima studenti raspolažu. Nakon završetka prakse, studenti moraju napisati kratak izvještaj, a dobit će i potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi.

Studenti koji se žele prijaviti na praksu moraju biti na prvoj ili drugoj godini diplomskog studija, smjer Financijski menadžment (redovni/izvanredni); moraju imati prosjek ocjena najmanje 3,5 na preddiplomskom studiju, a ocjene ostvarene na financijskim i računovodstvenim kolegijima smjera moraju biti minimalno dobar (3). Uz to, studenti moraju imati regulirano obvezno zdravstveno osiguranje za vrijeme trajanja prakse. 

Kriteriji pri odlučivanju za izbor studenta, odnosno studentice za obavljanje prakse su visina prosjeka ocjena na preddiplomskom studiju, visina ocjena na financijskim i računovodstvenim kolegijima smjera, dodatne aktivnosti studenata tijekom studija te motivacija i interes studenata koji će se procjenjivati na temelju motivacijskog pisma te mogućeg intervjua sa studentom/studenticom.

Cjeloviti tekst Natječaja, kao i obrazac za prijavu dostupni su na stranicama EFOS-aa prijave se primaju do 5. lipnja 2015.

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.