Financial Literacy in Practice

Edukacija o financijskoj pismenosti za sve studente

Ekonomski fakultet

Prijaviti se mogu svi studenti Sveučilišta u Zagrebu, a nakon završetka edukacije sudionici će biti nagrađeni certifikatom o pohađanju, edukativnim materijalima i Cinestar darovnim kuponom.

Istraživači Ekonomskog fakulteta pozivaju sve studente na sudjelovanje u znanstveno-istraživačkom projektu osnovne financijske edukacije pod nazivom FLiP (Financial Literacy in Practice). Cilj projekta je financijsko opismenjavanje studenata, a započinje u subotu, 18. travnja, u 9:30 na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.  

Sudionici koji prođu sve faze edukacije bit će nagrađeni:

1. Cinestar darovnim kuponom (dvije ulaznice)

2. edukativnim materijalima     

3. certifikatom o pohađanju

Prijaviti se mogu svi studenti Sveučilišta u Zagrebu, i to preko linka za prijavu. Sudionici će biti razvrstani u dvije grupe te će predavanje za prvu grupu početi u 9:30, a za drugu grupu u 12:00. Za svaku grupu studenata predviđena su četiri tjedna predavanja, odnosno četiri dionice gradiva osnovne financijske edukacije.

Detaljne informacije o dvorani u kojoj će se održati prvo predavanje te termin početka predavanja za dodijeljenu grupu bit će dostavljeni e-mailom. Nakon što se popune svi termini predavanja za 18. travnja, otvorit će se mogućnost prijave za predavanja koja će se održati 25. travnja. 

U terminu prvog i četvrtog predavanja provest će se anketa koja je sastavni dio znanstvenog istraživanja na ovom projektu. 

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

IQ Barbie

Postani dio Studentski.hr tima

Postani kolumnist na portalu Studentski.hr!

Uvjeren si da si talentirani pisac, a to uvjerenje ne temeljiš na davnoj pohvali osnovnoškolske učiteljice za sastavak na temu „Kako sam proveo ljeto?“ ili...