Nacionalno natjecanje studenata

Ecotrophelia Hrvatska 2014.: Studenti kreiraju eko prehrambene proizvode

Prehrambeno-biotehnološki fakultet

PBF organizira studentsko natjecanje Ecotrophelia Hrvatska 2014.

Sljedeći ponedjeljak, 9. lipnja 2014., po prvi put u Hrvatskoj održat će se Ecotrophelia Hrvatska 2014. Studenti će se na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu natjecati u kreiranju što iniovativnijih eko prehrambenih proizvoda.

Prehrambeno-biotehnološki fakultet u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskim društvom prehrambenih tehnologa, biotehnologa i nutricionista organizira natjecanje s ciljem poticanja studenata na kreativnost i inovativnost. Isto tako, organizatori žele stvoriti nove ekoinvativne proizvode koji se temelje na studentskim idejama te ih plasirati i promovirati na nacionalnom i europskom tržištu.

Studenti se mogu natjecati u timovima sastavljenim od preddiplomskih i/ili diplomskih i/ili doktorskih studenata sveučilišta u Republici Hrvatskoj, s najmanje dva, a najviše sedam članova po timu. Pobjednički tim predstavljat će Hrvatsku na europskom natjecanju koje će se održati u Parizu 19. i 20. listopada 2014.

Za više informacije posjetite internetsku stranicu Sveučilišta u Zagrebu.

Komentari na članak

Vezani članci

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.