U sklopu EU projekta Online Europe

Besplatne radionice društvenih mreža i e-mailinga

Urbana mladež - besplatne radionice mailinga i društvenih mreža

Urbana mladež poziva na radionice za razmjenu znanja i dobre prakse iz područja informatičko-komunikacijskih tehnologija, koje započinju ovaj vikend.

Od 28. veljače do 07. ožujka 2015., pod Erasmus plus programom u Zagrebu, održat će se 8 dana radionica za razmjenu znanja i dobre prakse iz područja informatičko-komunikacijskih tehnologija, na kojem će sudjelovati 32 mladih iz zemalja Europske unije.

Dio radionica otvoren je za javnost, a ovim putem pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže i obogate svoju riznicu znanja. 

Predavanja i radionice će se održati iz područja Facebooka, LinkedINa, Twittera, Gmaila, MailChimpa te mobilnih aplikacija Vibera i WhatsAppa. Sudionici na projektu dolaze iz partnerskih organizacija Cultural Artistic Association Plac iz Slovenije, Ecomission 21st Century Association iz Bugarske te domaće organizacije Urbana mladež iz Zagreba.

Specifičnost ovoga projekta razmjene mladih je da su sudionici također i predavači, a prijenos znanja odvija se u jednoj opuštenoj i neformalnoj atmosferi. Mladi istražuju nova područja, usvajaju nova znanja te ujedno uče kako je biti predavač. Projekt je baziran na volonterskoj osnovi, afinancira ga Europska unija.

Besplatna predavanja i radionice otvorene za javnost su sljedeće:

– „Osnove Facebook reklama“, 3. ožujka od 10 do 11 sati
– „LinkedIn kao poslovni profil“, 4. ožujka od 10 do 11 sati
– „Gmail osnove“ 4. ožujka 15 do 16 sati
– „MailChimp, profesionalni vizualni emailing“, 6. ožujka od 10 do 11 sati

S obzirom na to da su sudionici iz europskih država sva, predavanja i radionice održat će se na engleskom jeziku. Svi zainteresirani trebaju najaviti svoj dolazak na urbanamladez@gmail.com. Potrebno je poslati ime i prezime te radionicu na kojoj ćete sudjelovati.

Sve aktivnosti će se održati u Funk Lounge Hostelu na adresi Rendićeva 28, Zagreb.

Nakon završetka radionica na portalu urbane mladeži moći ćete skinuti rezultate projekta ove razmjene. 

Urbana mladež je neprofitna udruga čiji je glavni cilj okupljanje mladih i aktiviranje njihova potencijala. Bave se organiziranjem i provođenjem programa, projekata i akcija iz područja neformalnog obrazovanja i samoobrazovanja, poduzetništva, multimedije, urbane kulture te glazbe i plesa. Udruga Urbana mladež vodi se jednostavnim principom „Mladi za mlade“, što znači da su naši voditelji i predavači, isto kao i članovi, mladi.

Komentari na članak

Vezani članci

Prikupljen školski pribor

Pomaganje afričkoj djeci

Humanitarna udruga „Možemo zajedno" inspirirana ljubavlju prema najstarijem kontinentu

Na projektu „Afrika – Možemo zajedno" posljednjih se nekoliko mjeseci angažiralo više od 50 hrvatskih škola. Različitim akcijama prikupljene su korisne potrepštine za siromašnu djecu.

Studenti

Kampanja "Global Citizen"

Otputuj u jednu od 126 zemalja u kojima AIESEC djeluje

"Global Citizen" čini niz projekata u inozemstvu u trajanju od šest do osam tjedana koji se bave temama multikulturalnosti, tolerancije, edukacije mladih i širenja svijesti o globalnim problemima. Svrha im je osnaživanje i unaprjeđivanje zajednice.

International student week

International Student Week

Edukacijski i kulturni studentski festival ovog ljeta u Beogradu

Studenti iz cijelog svijeta ovog ljeta pristižu u Beograd zbog održavanja novog "International Student Week". Ako želite sudjelovati na ovom edukacijskom i kulturnom festivalu, potrebno je ispuniti prijavnicu i odraditi Skype intervju.

Društvene mreže protiv stvarnog mišljenja

Kada bi sve bilo iskreno

Društvene mreže vs. stvarnost

„Lajkate” nešto, ali to vam ipak i nije toliko drago? Zavidni ste prijatelju na 146 fotografija iz Pariza, ali sve ste komentirali s „predivno”? Dosta vam je svih tih idiličnih života na društvenim mrežama? Ne brinite, većina toga zbilja nije tako kako se čini.

Erasmus+

Andrea Praznik

Upoznajmo se s Erasmus + programom!

   Vjerujem da su mnogi, ako ne i svi, čuli za ERASMUS+, ali vjerujte mi da osjećaj koji imate kada krenete čitati taj ogromni, komplicirani, NEPREVEDENI Vodič od „samo“ 267 stranica ne želim nikome!Stoga sam odlučila predstaviti vam pojednostavljeni sažetak te „knjige prilika“ koju svaka mlada ambiciozna osoba MORA pročitati, a prilike navedene u istoj iskoristiti.