Iskorak najmlađeg hrvatskog visokog učilišta

Bernays predstavio najinovativnije studije turizma u Hrvatskoj

Studenti Bernaysa

– Nakon što smo našim studijskim programima dali snažan doprinos kvaliteti tržišta komunikacija, odlučili smo napraviti iskorak u studije turizma, područje gospodarstva kojem je u Hrvatskoj prijeko potreban vrhunski educiran kadar. Želimo biti dio rješenja za ključni problem hrvatskog turizma, nedostatak kvalitetnog kadra, što vjerujem da ovim najmlađim i sigurno aktualnim potrebama najprilagođenijim studijskim programima možemo postići. – rekao je dekan Bernaysa.

Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, najmlađe hrvatsko visoko učilište, usred aktualne i iznimno uspješne turističke sezone koju svakodnevno obilježava nedostatak kvalitetnih kadrova najavila je kako pokreće dva nova studija – upravo iz turizma. Nakon što je u nepune četiri godine izrasla u instituciju s gotovo 300 studenata i čvrsto nametnula trend snažne suradnje s gospodarstvom na području komunikacija, predstavila je najinovativnije i potpuno usklađene studije s onim što turističkom sektoru zaista treba.

Upravo pokrenuti preddiplomski studij Menadžment i marketing turističke destinacije te diplomski studij Upravljanje doživljajem u turizmu proizvod su dugog i temeljitog praćenja potreba turističkog tržišta u Hrvatskoj. Oni pružaju odgovor na gorući problem hrvatskog turizma – kronični nedostatak kvalitetno educiranih i kvalificiranih menadžerskih kadrova u sektoru u kojem se očekuje otvaranje čak 20 000 novih radnih mjesta u sljedeće tri godine. Njihovi koncept i sadržaj usklađeni su i s preporukama Strategije za razvoj turizma do 2020. koja je upozorila na nedostatak studijskih programa upravo iz ovog područja.

Kreiranje ovih studijskih programa trajalo je gotovo dvije godine tijekom kojih je Bernaysov razvojni tim prikupljao iskustva s najrespektabilnijih europskih fakulteta te istovremeno konzultirao vodeće domaće turističke kompanije i organizacije koje kontinuirano traže educirane mlade stručnjake. tako su njihovo pokretanje podržale vodeće hrvatske turističke kompanije poput Jadranka Grupe s Malog Lošinja, Adris grupe odnosno Maistre, Valamara, Toplica Sveti Martin na Muri, Importane Resorta, Croatia Airlinesa, Camping Splita i čitavog niza županijskih i turističkih zajednica lokalnih uprava.

Oba Bernaysova nova studija vezana su uz koncept novih ekonomija te uz klasična znanja menadžmenta, marketinga i hospitalityja uključuju i specifična znanja ekonomije doživljaja, iskustva, animacije i zabave, a poseban naglasak stavljaju na kreativnost, komunikaciju, brendiranje te novi koncept menadžmenta. Konačno, inzistiraju na educiranju studenata da kvalitetno prate stalne promjene i nove trendove u turističkom sektoru te budu u mogućnosti brzo i konkretno prilagoditi te kreirati novu ponudu koja će zadovoljiti suvremene turiste te njihove želje i potrebe koje su sve kompleksnije.

– Nakon što smo našim studijskim programima dali snažan doprinos kvaliteti tržišta komunikacija, odlučili smo napraviti iskorak u studije turizma, područje gospodarstva kojem je u Hrvatskoj prijeko potreban vrhunski educiran kadar. Želimo biti dio rješenja za ključni problem hrvatskog turizma, nedostatak kvalitetnog kadra, što vjerujem da ovim najmlađim i sigurno aktualnim potrebama najprilagođenijim studijskim programima možemo postići. Idealan omjer klasičnog znanja, suvremenih trendova i ogromna količina prakse bez dileme će naše studente pripremiti za tržište te će već iduće akademske godine, baš kao i njihovi kolege s našeg studija komunikacija, odrađivati prve angažmane i praktične zadatke kod naših partnera, vodećih hrvatskih turističkih tvrtki i organizacija. – rekao je dr. sc. Damir Jugo, dekan Bernaysa.

Kao i Bernaysovi studiji iz područja komunikacija, oba studija turizma imaju snažan pečat dualnog obrazovanja koji će studentima omogućiti da započnu svoje karijere u hotelskim kompanijama, turističkim destinacijama i agencijama, destinacijskim i event menadžment tvrtkama te strukovnim udrugama i različitim organizacijama još za vrijeme studija. Ovaj uspješan model koji potvrđuje podatak da više od 20 posto Bernaysovih studenata angažmane dobije već za vrijeme studija preslikat će se i na studije turizma za koje se očekuje da još povećaju ove pokazatelje.

Komentari na članak

Vezani članci

Exit Festival 2016 – drugi dan

Umag – Temišvar – Novi Sad – Budva

EXIT tim pokreće novi festival u Hrvatskoj

Novu je fazu kontinuirane misije regionalnog povezivanja EXIT tim započeo 2014. Ove je godine ostvario suradnju s hrvatskim gradom Umagom.

MZOS logo

Agencija za znanost i visoko obrazovanje

Konačne rang liste za upis na studij: Fizioterapija najpoželjniji studentski studentski program, slobodno još 7142 mjesta

Studijske je programe u ljetnom upisnom roku prijavilo 42 739 kandidata, a pravo upisa ostvarilo je njih 30 331.

Aplikacijama za mobilne telefone do razvoja splitskog turizma

Europski dan informiranja mladih

Aplikacijama za pametne telefone do razvoja splitskog turizma

Povodom Europskog dana informiranja mladih u splitskoj Info zoni održat će se predstavljanje mobilnih aplikacija mladih programera.

natječaj

Sveučilište u Tartu

Bogata stipendija za studij u akademskoj i kulturnoj prijestolnici Estonije

Stipendija pokriva cjelokupnu školarinu za skoro sve sveučilišne programe koji se održavaju na engleskom jeziku na Sveučilištu u Tartu u Estoniji.

Crkva sv. Donata Zadar

#birajzadar

Titula najbolje europske destinacije 2016. pripala je Zadru

Najbolja europska destinacija 2016. godine je – Zadar! Nešto manje od 290 tisuća ljudi Zadar je stavilo ispred Rima, Madrida, Pariza i Milana.