Odlična prilika za sve start-upove!

Acceleration Boot Camp Osijek 2015.

Acceleraton Boot Camp naslovna

Drugi Acceleration Boot Camp održat će se od 5. do 8. ožujka 2015. u zgradi Glavne straže (nekadašnji Arheološki muzej) u Osijeku.

Drugi Acceleration Boot Camp održat će se od 5. do 8. ožujka 2015. u zgradi Glavne straže (nekadašnji Arheološki muzej) u Osijeku.

Ovo događanje namijenjeno je poduzetnicima, korporacijama  i svim zainteresiranima koji traže investitore za pokretanje vlastitog start-upa, žele se educirati kroz predavanja stručnjaka te steći dodatno znanje i vještine.  Camp se održava uz podršku Muzeja Slavonije Osijek, Sveučilišta Josipa J. Strossmayera u Osijeku, Osijek Software Cityja, Poduzetničkog Inkubatora BIOS te Osječko-baranjske županije.

Cilj je kampa odabrati 20 poduzetničkih ideja/timova i omogućiti im razvitak ideje kako bi se što bolje pripremili za predstavljanje na posljednjem danu Boot Campa. Tada će najboljih 10 timova dobiti priliku za ulazak u četveromjesečni Akceleratorski program, koji će financirati razvoj ideje u iznosu od 50 000 kuna. Ove godine u poticanje start-up tvrtki uključio se i Grad Osijek, koji će uložiti 100 000 kuna u financiranje ideja pa će 10 najboljih timova dobiti investicije u iznosu od 60 000 kuna za realizaciju ideje. Osim financijskih sredstava, najbolji će dobiti i mentore u sklopu Frank Accelerator Ventures, u trajanju od 16. ožujka do 16. srpnja 2015.

 

Acceleration Boot Camp 2015.
 
Acceleration Boot Camp 2015., FOTO: http://www.accelerationbootcamp.org/hr/
 
 

Područja u kojima se traže inovativne ideje obuhvaćaju:
- informacijsko-komunikacijske tehnologije
- medicinu i zdravstvo
- kreativnu industriju 
- bioekonomiju i prehrambenu industriju
- napredne materijale, napredne prerađivačke i proizvodne tehnologije
- niskoenergetski razvoj, energetski učinkovite sustave i korištenje obnovljivih izvora energije
- zaštitu okoliša i učinkovito korištenje prirodnih resursa
- pametne i učinkovite transportne sustave
- inovativne aplikacije u području socijalnih usluga.

Predavanja će držati svjetski poznati stručnjaci: Yann Girard (Njemačka) - How entrepreneurship changed my life, Mark Tuttle (SAD) – What makes a good start-up idea from investor’s point of view i Mark Turrell (Velika Britanija) – Scaling start-ups. Osim toga, radionice i predavanja držat će i domaći stručnjaci iz područja poslovnih komunikacija, javnih nastupa, prodaje te medija i PR-a: Ana Šimunović (Ciceron) - Osobni utjecaj i moć uvjeravanja u poduzetništvu i Gordana Grgas (Forbes/Jutarnji list) – Kako privući pažnju medija i dobiti besplatni PR prilikom promocije proizvoda ili osvajanja novog tržišta.

Cijena ulaznice za sudjelovanje na ABC-u 2015. iznosi 100 kuna, a prijave traju do 28. veljače. Više informacija možete pronaći na njihovoj web stranici.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.