„Nogometne ikone”

INTERVJU: Počeli su iz ljubavi prema sportu, a danas ih prati više od 100 tisuća ljudi

Marco Van Basten: Euro 1988., Tango Europa

– Inspiraciju pronalazimo u ljudima oko nas, filmovima, muzici, orahovcu i svemu ostalome što nas okružuje. –

Ako ste zaboravili tko su Matthäus, Illgner, Brehme, Reuter i ostala ekipa, tu je popularna Facebook stranica Nogometne ikone da vas podsjeti. Nogometne su ikone u kratkom vremenu pronašle svoju ciljanu publiku, a prati ih više od 100 tisuća ljudi. Svakodnevna su nas iskustva naučila da uvijek uspiju oni kojima je popularnost na posljednjem mjestu, a zabava na prvom. Tako su i ovi dečki pokrenuli stranicu iz zabave: da nas podsjete na neka davno zaboravljena lica. Na popisu su se našli Giuseppe Signori, Ronald de Boer, Figo, a dečki nas objavama vraćaju u stara vremena sporta, sportskih emisija i albuma s velikih natjecanja. Zato smo mi odlučili popričati s glavnim akterima, a vi procijenite je li ovaj intervju trajao više od minutaže Bobana Marjanovića u NBA-u na utakmici Clippersa protiv Mavericksa.

Vratili smo ih nekoliko godina unazad da se prisjete i kažu nam na koji su način pokrenuli stranicu.

– Sve je došlo spontano davnog ljeta 2013. godine kada smo posjetili prijateljevu tetku u Bugarskoj. Raspremili smo stvari, onako gladni i umorni smo išli u potragu za nekakvim mjestom gdje možemo jesti, ali i piti. Ulazimo u nekakav ugostiteljski objekt gdje imamo što i vidjeti. Konobarica, Bugarski vuk, oblak dima i nekoliko promila u dahu. Ostalo je povijest... –

Iza stranice stoje četiri mladića, a otkrili su nam čime se bave i kuda se kreću.

 – Evo taman smo nas dvojica došli s posla, ovaj treći s faksa, a ovaj četvrti nije nigdi ni iša danas. –

 Njihove objave svakodnevno čitaju tisuće i tisuće ljudi, stranica je aktivna već nekoliko godina te nudi kvalitetan sadržaj. Često smo svjedoci da je teško zadržati određenu publiku i kvalitetu na stranici toliko godina, ali ovi su dečki svoju inspiraciju pronašli.

– Inspiraciju pronalazimo u ljudima oko nas, filmovima, muzici, orahovcu i svemu ostalome što nas okružuje. Pa nakon godinu-dvije je bilo jako teško zadržati publiku na stranici, ali ove dvije i pol godine nakon smo ušli ljudima u svakodnevicu: netko uz kavu jede kekse, a netko čita naše tekstove. –

Osim zaboravljenih ikona nogometa, splitsko društvo objavljuje i fotografije običnih ljudi  koji sliče nekim nogometašima. Takve su fotografije postale zaštitni znak ove stranice.  Uz održavanje Facebook stranice i osmišljavanje objava, ovi dečki organiziraju pub kvizove po cijeloj Hrvatskoj. Kvizovi su se vrlo brzo proširili po cijeloj državi i naišli na pozitivne komentare ljudi.

– Kviz je najpopularniji u povijesti Hrvatske, a održava se u 10-ak gradova u ligaškom sistemu. –

Postignuta slava nije ih promijenila. Bar tako zvuče. Na pitanje može li se zaraditi od stranice i objava odgovaraju kratko i jasno:

– Od stranice kao same se ne može zaraditi ni lipe, imali vi 10 ili 110 000 ljudi. –

Predstavili su i svoj dokumentarac koji su, kako kažu, prvo počeli snimati mobitelom, a onda je, uz pomoć kolega novinara, mobitel zamijenjen profesionalnom kamerom. 

– Dokumentarcu je bila premijera 17. prosinca 2017. godine u zagrebačkom kinu Tuškanac. Također se prikazao i 4. veljače ove godine u splitskom kinu Karaman. –

Ovi su dečki primjer kako ljubav prema sportu može spojiti velik broj ljudi, bez obzira na to tko su i odakle dolaze, a mi im želimo sreću u daljnjem radu.

Komentari na članak

Vezani članci

Ženski dres

Novi dres podigao buku

Adidas optužen za seksizam

Replika dresa Manchester Uniteda dizajnirana za žene na društvenim mrežama naišla je na oprečna mišljenja.

Mobilne aplikacije

Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Cropartyjanka.com

Intervju: Siniša Panjević

Cropartyjanka.com

Što je Cropartyjanka.com, kako je krenula te što danas predstavlja pročitajte u intervjuu s pokretačem projekta Sinišom Panjevićem

Zagrebačka banka

Nagradni natječaj Zagrebačke banke

Berlin te zove. Tko će sudjelovati u finalu Lige prvaka?

Imate još 6 dana da zaigrate kviz i osvojite put u Berlin na finale UEFA Champions League.

Logo

Glazba po izboru korisnika

8tracks.com

Glazbene liste unutar 8tracksa stvaraju korisnici koji ih tada mogu dijeliti na društvenim mrežama, kao i preslušavati liste drugih korisnika.