Znate li ih sve?

Deset razloga zašto biste trebali biti tjelesno aktivni

running

Bavljenje sportom donosi puno više od gubitka viška kilograma i bolje tjelesne kondicije.

Mnogi ljudi se na bavljenje sportom odlučuju kako bi smanjili višak kilograma ili poboljšali tjelesnu kondiciju. Istina je, zapravo, da bavljenje sportom donosi još mnogo više.

Portal Europa.eu donosi deset razloga zašto se tjelesno aktivirati:

1. Smanjite rizik od srčanih bolesti, debljine, dijabetesa, raka debelog crijeva i raka dojke. Deset najčešćih „ubojica“ u 50 najrazvijenijih zemalja upravo su rezultat smanjene tjelesne aktivnosti.

2. Učvrstite svoje kosti. Tjelesna aktivnost usporava gubitak koštane gustoće. Žene bi posebno trebali pripaziti jer su sklonije oboljevanju od osteoporoze.

3. Ojačajte funkciju pluća. Redovitim vježbanjem Vaše tijelo puno bolje prenosi i koristi kisik.

4. Osjećajte se puni energije. Čini se nelogičnim, ali ako se često osjećate umornima, probajte vježbati. Pomaže u aktiviranju energije i smanjuje umor.

5. Budite sretni.  Tijekom vježbanja u tijelu se oslobađaju endorfini koji su zaslužni za osjećaje sreće i euforije. Vježbanje također može pomoći u svladavanju osjećaja depresije.

6. Potaknite svoje samopouzdanje.  Istraživanja su dokazala da su osobe koje redovito vježbaju samopouzdanije. Poticaj samopouzdanju bit će još veći ako vježbate na otvorenom.

7. Smanjite stres. Tjelesna aktivnost povećava koncentraciju noradrenalina u tijelu, koji je zaslužan za ublažavanje rekacije mozga na stres.

8. Budite kreativniji. Nekoliko sati nakon bavljenja tjelesnom aktivnosti, razina kreativnosti je povećana.

9. Bolje spavajte. Redovito vježanje pomoći će Vam da brže zaspite i duže spavate. Samo nemojte vježbati neposredno prije spavanja jer Vam probuđena energija neće dati zaspati.

10. Osnažite mozak. Vježbanje osnažuje memoriju i koncentraciju. Zato je prije učenja za ispit dobro malo prošetati ili trčati.

Ova lista pokazuje tek dio koristi koje vaše tijelo dobiva vježbanjem. Zato iskoristite ugodne ljetne dane, bavite se sportom i osjećajte se bolje.

Komentari na članak

Vezani članci

Vaterpolo kup Mladost - Primorje

U posljednjem kolu kvalifikacija zagrebački Žapci nadjačali Valettu

Mladost nastavlja svoj put prema Ligi prvaka

Zagrebački vaterpolisti osigurali su davno prolazak prvog kruga kvalifikacija za Ligu prvaka, a nakon pobjede protiv Valette osigurali su drugo mjesto u skupini iza Ruskog Sintez Kazanja.

Čaše piva

Liječenje mamurluka

Što jesti prije i nakon burne noći?

Ako ste svjesni da ponekad nemate granice u ispijanju alkohola, donosimo vam savjete što jesti prije i nakon izlaska kako biste izbjegli mamurluk i cjelodnevno ležanje u krevetu.

Studentica uči

Idealna mjesta za upijanje znanja pri kraju ovih ispitnih rokova

Najbolja skrovišta za učenje

Iako smo često primorani učiti uz galamu, postoje neka mjesta na kojima ipak možemo naći svoj mir.

4. Dan otvorenih srca

Zaklada Ana Rukavina

4. Dan otvorenih srca u Zagrebu - daruj krv iz pupkovine i spasi život!

Četvrtu godinu zaredom u organizaciji Zaklade "Ana Rukavina" održat će se Dan otvorenih srca, gdje će se svi zainteresirani građani moći informirati i upisati u Registar donora koštane srži.

Mozak

Razvijanje inteligencije

Hobiji koji će dovesti vaš mozak u top formu

Donosimo vam deset hobija koji će povećati vašu inteligenciju i održati vaš mozak u vrhunskoj formi.