Znate li ih sve?

Deset razloga zašto biste trebali biti tjelesno aktivni

running

Bavljenje sportom donosi puno više od gubitka viška kilograma i bolje tjelesne kondicije.

Mnogi ljudi se na bavljenje sportom odlučuju kako bi smanjili višak kilograma ili poboljšali tjelesnu kondiciju. Istina je, zapravo, da bavljenje sportom donosi još mnogo više.

Portal Europa.eu donosi deset razloga zašto se tjelesno aktivirati:

1. Smanjite rizik od srčanih bolesti, debljine, dijabetesa, raka debelog crijeva i raka dojke. Deset najčešćih „ubojica“ u 50 najrazvijenijih zemalja upravo su rezultat smanjene tjelesne aktivnosti.

2. Učvrstite svoje kosti. Tjelesna aktivnost usporava gubitak koštane gustoće. Žene bi posebno trebali pripaziti jer su sklonije oboljevanju od osteoporoze.

3. Ojačajte funkciju pluća. Redovitim vježbanjem Vaše tijelo puno bolje prenosi i koristi kisik.

4. Osjećajte se puni energije. Čini se nelogičnim, ali ako se često osjećate umornima, probajte vježbati. Pomaže u aktiviranju energije i smanjuje umor.

5. Budite sretni.  Tijekom vježbanja u tijelu se oslobađaju endorfini koji su zaslužni za osjećaje sreće i euforije. Vježbanje također može pomoći u svladavanju osjećaja depresije.

6. Potaknite svoje samopouzdanje.  Istraživanja su dokazala da su osobe koje redovito vježbaju samopouzdanije. Poticaj samopouzdanju bit će još veći ako vježbate na otvorenom.

7. Smanjite stres. Tjelesna aktivnost povećava koncentraciju noradrenalina u tijelu, koji je zaslužan za ublažavanje rekacije mozga na stres.

8. Budite kreativniji. Nekoliko sati nakon bavljenja tjelesnom aktivnosti, razina kreativnosti je povećana.

9. Bolje spavajte. Redovito vježanje pomoći će Vam da brže zaspite i duže spavate. Samo nemojte vježbati neposredno prije spavanja jer Vam probuđena energija neće dati zaspati.

10. Osnažite mozak. Vježbanje osnažuje memoriju i koncentraciju. Zato je prije učenja za ispit dobro malo prošetati ili trčati.

Ova lista pokazuje tek dio koristi koje vaše tijelo dobiva vježbanjem. Zato iskoristite ugodne ljetne dane, bavite se sportom i osjećajte se bolje

Komentari na članak

Vezani članci

11 namjernica koje nutricionisti konzumiraju svaki dan!

Zdravo i fino

11 namirnica koje nutricionisti konzumiraju svaki dan!

11 namirnica koje će vam pomoći da održite uravnoteženu prehranu i da se osjećate zdravije!

Post Erasmus

Back To Reality

VIDEO: Preživite povratak s Erasmusa na najbezbolniji način!

Najbolji semestar ikad! U stranom si gradu i, zajedno s još nekolicinom tebi predragih ljudi iz svakog kutka svijeta, vodiš novi samostalni život ... Imaš novu malu obitelj s Erasmusa. Baš kad pomisliš da će taj „najbolji-semestar-ikad“ zauvijek trajati, probudiš se i zadnji je dan Erasmusa.

Božićne čestitke

Božićno darivanje

FOTO: Ideje za prekrasne božićne čestitke!

Donosimo Vam nekoliko ideja za prekrasne božićne čestitke koje će zasigurno razveseliti Vaše najmilije!

Sveučilište u Zagrebu

Senat Sveučilišta odlučio

Ljetni rok se u sljedećoj akademskoj godini održava u dva dijela!

Zbog održavanja Europskih sveučilišnih igara, između 12. i 25. srpnja, kada Zagreb i Rijeka dijele domaćinstvo za 5000 studenata iz 45 europskih zemalja i 250 raznovrsnih sveučilišta, Sveučilište želi na vrijeme pripremiti domove za smještaj stranih studenata.

Međunarodni dan studenata

Na današnji dan

Kako se u Hrvatskoj obilježava Međunarodni dan studenata?

Danas mladi širom svijeta slave različitost, toleranciju, ravnopravnost, multikulturalizam i međusobnu suradnju. Slave li hrvatski studenti svoj dan?