Znate li ih sve?

Deset razloga zašto biste trebali biti tjelesno aktivni

running

Bavljenje sportom donosi puno više od gubitka viška kilograma i bolje tjelesne kondicije.

Mnogi ljudi se na bavljenje sportom odlučuju kako bi smanjili višak kilograma ili poboljšali tjelesnu kondiciju. Istina je, zapravo, da bavljenje sportom donosi još mnogo više.

Portal Europa.eu donosi deset razloga zašto se tjelesno aktivirati:

1. Smanjite rizik od srčanih bolesti, debljine, dijabetesa, raka debelog crijeva i raka dojke. Deset najčešćih „ubojica“ u 50 najrazvijenijih zemalja upravo su rezultat smanjene tjelesne aktivnosti.

2. Učvrstite svoje kosti. Tjelesna aktivnost usporava gubitak koštane gustoće. Žene bi posebno trebali pripaziti jer su sklonije oboljevanju od osteoporoze.

3. Ojačajte funkciju pluća. Redovitim vježbanjem Vaše tijelo puno bolje prenosi i koristi kisik.

4. Osjećajte se puni energije. Čini se nelogičnim, ali ako se često osjećate umornima, probajte vježbati. Pomaže u aktiviranju energije i smanjuje umor.

5. Budite sretni.  Tijekom vježbanja u tijelu se oslobađaju endorfini koji su zaslužni za osjećaje sreće i euforije. Vježbanje također može pomoći u svladavanju osjećaja depresije.

6. Potaknite svoje samopouzdanje.  Istraživanja su dokazala da su osobe koje redovito vježbaju samopouzdanije. Poticaj samopouzdanju bit će još veći ako vježbate na otvorenom.

7. Smanjite stres. Tjelesna aktivnost povećava koncentraciju noradrenalina u tijelu, koji je zaslužan za ublažavanje rekacije mozga na stres.

8. Budite kreativniji. Nekoliko sati nakon bavljenja tjelesnom aktivnosti, razina kreativnosti je povećana.

9. Bolje spavajte. Redovito vježanje pomoći će Vam da brže zaspite i duže spavate. Samo nemojte vježbati neposredno prije spavanja jer Vam probuđena energija neće dati zaspati.

10. Osnažite mozak. Vježbanje osnažuje memoriju i koncentraciju. Zato je prije učenja za ispit dobro malo prošetati ili trčati.

Ova lista pokazuje tek dio koristi koje vaše tijelo dobiva vježbanjem. Zato iskoristite ugodne ljetne dane, bavite se sportom i osjećajte se bolje.

Komentari na članak

Vezani članci

Pijenje, voda

Zdravlje ljeti

I blaga dehidracija može imati značajan utjecaj na funkcioniranje organizma

Prepoznajte simptome dehidracije i poboljšajte svoju koncentraciju i produktivnost u ove vruće ljetne dane.

Djevojka leži u krevetu

Budite se odmorni i veseli

Pet savjeta za uklanjanje smetnji koje vam narušavaju san

Naše zdravlje uvelike ovisi o pravilnom spavanju. Iako nam često san narušavaju bolovi i ostale smetnje poput hrkanja, postoji nekoliko načina koji će vam pomoći da se budite s osmijehom.

Vidal Chile

Copa America

Domaćini pobijedili u utakmici otvorenja Copa America

Čileanci su pogotcima Artura Vidala i Eduarda Vargasa na najbolji mogući način otvorili 44. natjecanje najboljih latinoameričkih reprezentacija.

Valentinovo

Modne kombinacije za najromantičniji dan u godini

Idealni modni savjeti za Valentinovo

Za sve cure koje nemaju dovoljno vremena ili ne žele bacati lovu na „make up“ stručnjake, donosimo nekoliko ideja za „make up“ i „outfit“ za Valentinovo i za svaki drugi dan u godini kada vam šminkanje padne na pamet.

online shopping plaćanje kartica

Tajne dobrog šopinga

Trikovi uspješne online kupnje: Od poštarine i carine do sigurnosti na internetu

Internetska kupnja praktična je, efikasna i može se odvijati iz sigurnosti vlastita doma, zbog čega je sve popularnija. Donosimo savjete kako iskoristiti njezine prednosti na siguran način te pritom novčano profitirati, ali i očuvati osobne podatke.