Znate li ih sve?

Deset razloga zašto biste trebali biti tjelesno aktivni

running

Bavljenje sportom donosi puno više od gubitka viška kilograma i bolje tjelesne kondicije.

Mnogi ljudi se na bavljenje sportom odlučuju kako bi smanjili višak kilograma ili poboljšali tjelesnu kondiciju. Istina je, zapravo, da bavljenje sportom donosi još mnogo više.

Portal Europa.eu donosi deset razloga zašto se tjelesno aktivirati:

1. Smanjite rizik od srčanih bolesti, debljine, dijabetesa, raka debelog crijeva i raka dojke. Deset najčešćih „ubojica“ u 50 najrazvijenijih zemalja upravo su rezultat smanjene tjelesne aktivnosti.

2. Učvrstite svoje kosti. Tjelesna aktivnost usporava gubitak koštane gustoće. Žene bi posebno trebali pripaziti jer su sklonije oboljevanju od osteoporoze.

3. Ojačajte funkciju pluća. Redovitim vježbanjem Vaše tijelo puno bolje prenosi i koristi kisik.

4. Osjećajte se puni energije. Čini se nelogičnim, ali ako se često osjećate umornima, probajte vježbati. Pomaže u aktiviranju energije i smanjuje umor.

5. Budite sretni.  Tijekom vježbanja u tijelu se oslobađaju endorfini koji su zaslužni za osjećaje sreće i euforije. Vježbanje također može pomoći u svladavanju osjećaja depresije.

6. Potaknite svoje samopouzdanje.  Istraživanja su dokazala da su osobe koje redovito vježbaju samopouzdanije. Poticaj samopouzdanju bit će još veći ako vježbate na otvorenom.

7. Smanjite stres. Tjelesna aktivnost povećava koncentraciju noradrenalina u tijelu, koji je zaslužan za ublažavanje rekacije mozga na stres.

8. Budite kreativniji. Nekoliko sati nakon bavljenja tjelesnom aktivnosti, razina kreativnosti je povećana.

9. Bolje spavajte. Redovito vježanje pomoći će Vam da brže zaspite i duže spavate. Samo nemojte vježbati neposredno prije spavanja jer Vam probuđena energija neće dati zaspati.

10. Osnažite mozak. Vježbanje osnažuje memoriju i koncentraciju. Zato je prije učenja za ispit dobro malo prošetati ili trčati.

Ova lista pokazuje tek dio koristi koje vaše tijelo dobiva vježbanjem. Zato iskoristite ugodne ljetne dane, bavite se sportom i osjećajte se bolje.

Komentari na članak

Vezani članci

Žena koja spava

Ne možete zaspati?

Pronašli smo uzroke nesanice i rješenja za miran san

Ako vam kada legnete u krevet na oči dolazi sve osim sna, ne očajavajte. Pronašli smo uzroke nesanice i jednostavne načine kako ju pobijediti.

Mickey Mouse, prezentacijske vještine, reflektor, javni govor

Od powerpointa do bilo kojeg javnog govora

Osam savjeta za odličnu prezentaciju

Donosimo osam provjerenih savjeta koji će svako tvoje izlaganje učiniti boljim. Jednostavni načini kako utjecati na svoje prezentacijske vještine.

Djevojka zimi

Zdravlje u zimskim mjesecima

Za zaštitu od prehlade umjesto kuhanog vina i čaja, pijte vodu

U samo nekoliko koraka i na najnižim se temperaturama možete brzo ugrijati.

spavanje

Znanstveno istraživanje

DNA određuje jeste li ranoranioci ili „noćne ptice“

Pripadate li jutarnjem ili noćnom tipu ovisi o vašoj genskoj predispoziciji.

Index

Spremno dočekajte nove izazove

Deset savjeta koji će vam olakšati nadolazeću akademsku godinu

Pročitajte naše savjete i pripremite se za sve izazove u nadolazećoj akademskoj godini!