Volontiraj i putuj!

Uključi se u natječaj Volonterskog centra Zagreb i osvoji volonterski putni paket

VCZ logo

 Volonterski centar Zagreb priprema novu sezonu međunarodnih volonterskih kampova diljem svijeta.

Volonterski centar Zagreb priprema novu sezonu međunarodnih volonterskih kampova diljem svijeta.

U sezoni 2015. pripremaju oko 200 kampova na kojima mogu sudjelovati svi građani, osobito mlade osobe.

Ovi kampovi jedinstven su oblik volontiranja koji okuplja ljude iz različitih zemalja, omogućujući razmjenu ideja i iskustava kako bi pomogli zajednicama u kojima se održavaju.

Krajnji cilj svih kampova su izgradnja mira, solidarnosti, zajedništva, interkulturalnosti, razbijanje predrasuda i stereotipa te unaprjeđivanje tolerancije i razumijevanja među ljudima. Kampovi se tematski razlikuju, od rada s djecom, zaštite okoliša, sve do kulture i umjetnosti, stoga u raznolikoj ponudi svatko može pronaći nešto što će ga zainteresirati.

U sklopu promotivne kampanje međunarodnih volonterskih kampova „Volontiraj i proputuj svijet“, Volonterski centar Zagreb pokreće i Facebook natječaj „Studiraj i svijetom volontiraj”, namijenjen studentima s područja Hrvatske starijima od 18 godina

Za sudjelovanje u natječaju potrebno je osmisliti priču u kojoj će sudionici napisati svoja razmišljanja o važnosti volontiranja te objasniti razloge zbog kojih i sami žele sudjelovati na međunarodnom volonterskom kampu.

Tri najbolje priče VCZ će nagraditi Volonterskim putnim paketom (VPP), koji uključuje platnenu torbu VCZ-a s publikacijama o volontiranju, pokrivanje naknada za participaciju u iznosu od 300 kn te administrativne troškove sudjelovanja na međunarodnim projektima u iznosu od 100 kn. Važno je napomenuti da su volonterima na većini međunarodnih kampova pokriveni troškovi hrane, smještaja i zdravstvenog osiguranja, dok troškove prijevoza do mjesta održavanja kampa volonteri pokrivaju samostalno.

Prijave na natječaj traju do 30. ožujka 2015. godine, a svaki sudionik može prijaviti samo jednu priču duljine do 200 riječi. Prijaviti se možete ispunjavanjem elektronskog obrasca za prijavu, slanjem obrasca na e-mail: ivs@vcz.hr ili u papirnatom obliku na adresu Volonterski centar Zagreb, Ilica 29, 10 000 Zagreb. 

VCZ će odabrati šest najboljih priča koje će ući u drugi krug natječaja i koje će biti objavljene 2. travnja 2015. godine na Facebookovoj stranici VCZ-a. Kandidati će potom imati pet dana za prikupljanje lajkova za svoje priče. Tri priče koje do 7. travnja prikupe najviše lajkova, bit će nagrađene. Dodatne informacije možete potražiti na internetskoj stranici Volonterskog centra Zagreb ili na njihovoj Facebook stranici.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.