Cijene stanova u većini gradova niže nego lani

Pale cijene stanova u Zagrebu

Ilica noću

U većem broju gradova u Hrvatskoj, uključujući Zagreb, cijene kvadrata stana manje su nego prije godinu dana. Cijene su porasle samo u obalnim gradovima Splitu, Dubrovniku, Zadru i Šibeniku.

Prema podacima portala Crozilla.com koji se bavi nekretninama i turizmom, u većini gradova u Hrvatskoj u travnju ove godine zabilježene su niže cijene stanova nego prošle godine u istom mjesecu.

Najveći pad cijena zabilježen je u gradu Puli i nekim dijelovima Zagreba, a cijene su rasle u obalnim gradovima Splitu, Dubrovniku, Zadru i Šibeniku, što se događalo i proteklih godina u istom razdoblju.

Prosječna cijena stana po kvadratnom metru u Splitu iznosi 2 114 eura, u Zadru 1 960 eura, a u Šibeniku 1 499 eura. To su ujedno i gradovi koji uz Zagreb imaju najvišu prosječnu cijenu kvadratnog metra stana u Hrvatskoj. U Zagrebu je prosječna cijena kvadrata u travnju 2014. godine iznosila 1 561 eura, što je 5,5 % niže nego u travnju 2013. Zanimljivo je pogledati i kretanje cijena stanova u Zagrebu u različitim dijelovima grada.

Najveći pad cijena od 9,1 % zabilježen je u Novom Zagrebu pa prosječni kvadrat sada iznosi 1 265 eura. Cijene su i na istoku grada pale za oko 9 % i sada iznose 1 493 eura. Na zapadu Zagreba prosječna cijena je 1 467 eura, što je 7,9 % niže nego lani. Očekivano, najviše cijene zabilježene su u centru grada gdje je prosječna cijena 1 883 eura, što je svega 0,3 % manje nego 2013. Pula je rekorder u padu cijene pa se tako za kvadrat stana u tom gradu treba izdvojiti prosječno 1 233 eura, što je 8,7 % manje nego lani. U Rijeci je cijena pala za oko 2 %, a iznosi 1 393 eura.

Zanimljivo je da pad cijena stanova prati i promijenjeno ponašanje kupaca pri kupnji stanova. Svjesni loše situacije na tržištu nekretnina, kupci žele za svoj novac dobiti što kvalitetniji stan.

Ivana Vukoje, direktorica agencije DOM EKSPERT D.O.O., za poslovni.hr izjavila je da kupci danas imaju veće zahtjeve nego prije nekoliko godina kada su cijene bile znatno više. Među najčešćim zahtjevima su osigurano parkirališno ili garažno mjesto i uredna dokumentacija. Također, kupci nastoje za svoj novac dobiti što kvalitetniji stan na što boljoj lokaciji.

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.