Nagradna igra za studente

Osmisli HŽ-ov slogan i osvoji nagrade!

Glavni kolodvor, vlak u pokretu

HŽ Putnički prijevoz poziva sve studente da osmisle najkreativniji slogan vezan uz željeznički promet koji će biti korišten u promotivne svrhe.

HŽ Putnički prijevoz poziva sve studente da osmisle najkreativniji slogan vezan uz željeznički promet koji će biti korišten u promotivne svrhe.

Slogan mora biti kratak, jasan i lako pamtljiv, s asocijacijama na vlak, željeznicu, putovanja, putnike i slično. U natječaju mogu sudjelovati punoljetne osobe, a imena dobitnika, odnosno autora pobjedničkih uradaka, bit će objavljena na internetskoj stranici HŽ Putničkog prijevoza.

Svoje prijedloge pošaljite zajedno s popunjenim obrascem za prijavu na e-adresu marketing@hzpp.hr u razdoblju od 15. travnja do 15. lipnja 2014. godine. Sve upite vezane uz natječaj također možete poslati na navedenu e-adresu.

Nagradni fond obuhvaća:

1. nagrada - InterRail karta za putovanje vlakom po cijeloj Europi za dvije osobe
2. nagrada - putovanje vlakom na bilo kojoj relaciji u Hrvatskoj za dvije osobe 
3. nagrada - promotivni poklon HŽ Putničkog prijevoza

Pomoć u organizaciji natječaja dala je studentska udruga eSTUDENT. Obrasce i tekst natječaja možete preuzeti na stranici HŽ-a.

Komentari na članak

Vezani članci

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!