Djed Božićnjak

Najvrjedniji brend na svijetu

Djed Mraz

Djed Mraz u ovom razdoblju ne donosi samo radost u obliku darova, već raznim poznatim markama donosi i neopisivu zaradu.

Organizacija Brand Finance provodi istraživanja o najvrjednijim markama na svijetu, a ove godine istraživanja su ih dovela do zaključka kako je Djed Mraz, Djed Božićnjak ili kako god biste ga željeli nazvati, najunosnija marka na svijetu. Istraživanje je pokazalo kako ova ikona blagdanskog razdoblja vrijedi čak 1,162 milijardi eura, što je skoro tri puta više od vrijednosti Applea. Za njegovu se ikonu bore najpoznatije kompanije poput Coca-Cole, KFC-a (Kentucky Fried Chicken) i Volkswagena.

Zanimljivo je kako se Djed Mraz prije pojavljivao u raznim izdanjima koristeći podjednako zlatnu, zelenu i crvenu boju, ali se nakon pojave u reklamama Coca-Cole njegov fizički izgled povezao najviše s crvenom bojom. Danas je prepoznat diljem cijelog svijeta i bez obzira na religijska uvjerenja, blagdansko razdoblje većinu ljudi asocira na okruglog djedicu s dugom bijelom bradom u crvenom odijelu i s crvenom kapicom. Ono što ga čini toliko prepoznatljivim je što ga povezujemo s djetinjstvom i otvaranjem darova ispod božićnog drvca, još u ono vrijeme kada smo vjerovali da nam je baš on došao kroz dimnjak. Pojavljuje se iz godine u godinu u isto vrijeme, ali kroz razne druge marke koje preuzimaju njegovu ikonu te je šire preko svojih proizvoda.

Komentari na članak

Vezani članci

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.