Djed Božićnjak

Najvrjedniji brend na svijetu

Djed Mraz

Djed Mraz u ovom razdoblju ne donosi samo radost u obliku darova, već raznim poznatim markama donosi i neopisivu zaradu.

Organizacija Brand Finance provodi istraživanja o najvrjednijim markama na svijetu, a ove godine istraživanja su ih dovela do zaključka kako je Djed Mraz, Djed Božićnjak ili kako god biste ga željeli nazvati, najunosnija marka na svijetu. Istraživanje je pokazalo kako ova ikona blagdanskog razdoblja vrijedi čak 1,162 milijardi eura, što je skoro tri puta više od vrijednosti Applea. Za njegovu se ikonu bore najpoznatije kompanije poput Coca-Cole, KFC-a (Kentucky Fried Chicken) i Volkswagena.

Zanimljivo je kako se Djed Mraz prije pojavljivao u raznim izdanjima koristeći podjednako zlatnu, zelenu i crvenu boju, ali se nakon pojave u reklamama Coca-Cole njegov fizički izgled povezao najviše s crvenom bojom. Danas je prepoznat diljem cijelog svijeta i bez obzira na religijska uvjerenja, blagdansko razdoblje većinu ljudi asocira na okruglog djedicu s dugom bijelom bradom u crvenom odijelu i s crvenom kapicom. Ono što ga čini toliko prepoznatljivim je što ga povezujemo s djetinjstvom i otvaranjem darova ispod božićnog drvca, još u ono vrijeme kada smo vjerovali da nam je baš on došao kroz dimnjak. Pojavljuje se iz godine u godinu u isto vrijeme, ali kroz razne druge marke koje preuzimaju njegovu ikonu te je šire preko svojih proizvoda.

Komentari na članak

Vezani članci

Savjet mladih Grada Zagreba

Savjeta mladih Grada Zagreba poziva na

Konferencija „Zagreb za udruge mladih“

Savjet mladih Grada Zagreba poziva sve udruge mladih i udruge za mlade na konferenciju pod nazivom "Zagreb za udruge mladih".

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Studiranje u inozemstvu

Studiranje u Europi i izvan nje

Erasmus Mundus otvorio natječaj za diplomski studij Novinarstvo, mediji i globalizacija

Erasmus Mundus raspisao natječaj za diplomski studij Novinarstvo, novi mediji i globalizacija. Prijave traju do 10.1.2016. godine.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

novi sport

Novi sport

Bossaball - pokažite kreativnost u sportu

Glazba, akrobacije, ritam, lopta i zabava ujedinjeni su u novi sport - bossaball.