Djed Božićnjak

Najvrjedniji brend na svijetu

Djed Mraz

Djed Mraz u ovom razdoblju ne donosi samo radost u obliku darova, već raznim poznatim markama donosi i neopisivu zaradu.

Organizacija Brand Finance provodi istraživanja o najvrjednijim markama na svijetu, a ove godine istraživanja su ih dovela do zaključka kako je Djed Mraz, Djed Božićnjak ili kako god biste ga željeli nazvati, najunosnija marka na svijetu. Istraživanje je pokazalo kako ova ikona blagdanskog razdoblja vrijedi čak 1,162 milijardi eura, što je skoro tri puta više od vrijednosti Applea. Za njegovu se ikonu bore najpoznatije kompanije poput Coca-Cole, KFC-a (Kentucky Fried Chicken) i Volkswagena.

Zanimljivo je kako se Djed Mraz prije pojavljivao u raznim izdanjima koristeći podjednako zlatnu, zelenu i crvenu boju, ali se nakon pojave u reklamama Coca-Cole njegov fizički izgled povezao najviše s crvenom bojom. Danas je prepoznat diljem cijelog svijeta i bez obzira na religijska uvjerenja, blagdansko razdoblje većinu ljudi asocira na okruglog djedicu s dugom bijelom bradom u crvenom odijelu i s crvenom kapicom. Ono što ga čini toliko prepoznatljivim je što ga povezujemo s djetinjstvom i otvaranjem darova ispod božićnog drvca, još u ono vrijeme kada smo vjerovali da nam je baš on došao kroz dimnjak. Pojavljuje se iz godine u godinu u isto vrijeme, ali kroz razne druge marke koje preuzimaju njegovu ikonu te je šire preko svojih proizvoda.

Komentari na članak

Vezani članci

novi sport

Novi sport

Bossaball - pokažite kreativnost u sportu

Glazba, akrobacije, ritam, lopta i zabava ujedinjeni su u novi sport - bossaball.

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Savjet za Kolegu, Studentska udruga Pula

Koji je tvoj #SavjetZaKolegu?

Preporuči kolegama smještaj, dobru hranu, zabavu i fakultet u svom gradu

Svi studenti od sada mogu davati kolegama preporuke na jednom mjestu, u četiri najvažnije kategorije.

IQ Barbie

Postani dio Studentski.hr tima

Postani kolumnist na portalu Studentski.hr!

Uvjeren si da si talentirani pisac, a to uvjerenje ne temeljiš na davnoj pohvali osnovnoškolske učiteljice za sastavak na temu „Kako sam proveo ljeto?“ ili...

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.