Djed Božićnjak

Najvrjedniji brend na svijetu

Djed Mraz

Djed Mraz u ovom razdoblju ne donosi samo radost u obliku darova, već raznim poznatim markama donosi i neopisivu zaradu.

Organizacija Brand Finance provodi istraživanja o najvrjednijim markama na svijetu, a ove godine istraživanja su ih dovela do zaključka kako je Djed Mraz, Djed Božićnjak ili kako god biste ga željeli nazvati, najunosnija marka na svijetu. Istraživanje je pokazalo kako ova ikona blagdanskog razdoblja vrijedi čak 1,162 milijardi eura, što je skoro tri puta više od vrijednosti Applea. Za njegovu se ikonu bore najpoznatije kompanije poput Coca-Cole, KFC-a (Kentucky Fried Chicken) i Volkswagena.

Zanimljivo je kako se Djed Mraz prije pojavljivao u raznim izdanjima koristeći podjednako zlatnu, zelenu i crvenu boju, ali se nakon pojave u reklamama Coca-Cole njegov fizički izgled povezao najviše s crvenom bojom. Danas je prepoznat diljem cijelog svijeta i bez obzira na religijska uvjerenja, blagdansko razdoblje većinu ljudi asocira na okruglog djedicu s dugom bijelom bradom u crvenom odijelu i s crvenom kapicom. Ono što ga čini toliko prepoznatljivim je što ga povezujemo s djetinjstvom i otvaranjem darova ispod božićnog drvca, još u ono vrijeme kada smo vjerovali da nam je baš on došao kroz dimnjak. Pojavljuje se iz godine u godinu u isto vrijeme, ali kroz razne druge marke koje preuzimaju njegovu ikonu te je šire preko svojih proizvoda.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!