Djed Božićnjak

Najvrjedniji brend na svijetu

Djed Mraz

Djed Mraz u ovom razdoblju ne donosi samo radost u obliku darova, već raznim poznatim markama donosi i neopisivu zaradu.

Organizacija Brand Finance provodi istraživanja o najvrjednijim markama na svijetu, a ove godine istraživanja su ih dovela do zaključka kako je Djed Mraz, Djed Božićnjak ili kako god biste ga željeli nazvati, najunosnija marka na svijetu. Istraživanje je pokazalo kako ova ikona blagdanskog razdoblja vrijedi čak 1,162 milijardi eura, što je skoro tri puta više od vrijednosti Applea. Za njegovu se ikonu bore najpoznatije kompanije poput Coca-Cole, KFC-a (Kentucky Fried Chicken) i Volkswagena.

Zanimljivo je kako se Djed Mraz prije pojavljivao u raznim izdanjima koristeći podjednako zlatnu, zelenu i crvenu boju, ali se nakon pojave u reklamama Coca-Cole njegov fizički izgled povezao najviše s crvenom bojom. Danas je prepoznat diljem cijelog svijeta i bez obzira na religijska uvjerenja, blagdansko razdoblje većinu ljudi asocira na okruglog djedicu s dugom bijelom bradom u crvenom odijelu i s crvenom kapicom. Ono što ga čini toliko prepoznatljivim je što ga povezujemo s djetinjstvom i otvaranjem darova ispod božićnog drvca, još u ono vrijeme kada smo vjerovali da nam je baš on došao kroz dimnjak. Pojavljuje se iz godine u godinu u isto vrijeme, ali kroz razne druge marke koje preuzimaju njegovu ikonu te je šire preko svojih proizvoda.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Vip alumni prva generacija

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vip alumni je super prilika nakon fakulteta – prijavi se i ti!

„Vip alumni program sam je po sebi genijalno osmišljen – od samog starta u vidu eliminacijskih krugova, preko rada u struci nakon fakulteta, međunarodnog iskustva, hrpe treninga pa do samog kraja te dodjele preporuka i diploma.“

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Pravni fakultet/Sveučilište

344. rođendan zagrebačkog sveučilišta

Tjedan Sveučilišta u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu utemeljeno je u drugoj polovini 17. stoljeća. To je ujedno i najstarije hrvatsko sveučilište, a u Europi je svrstano u sveučilišta s najdužom tradicijom.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.