Veliko istraživanje studentskih financija

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju financijsku sliku hrvatskog studenta

Financijska slika

Sudjeluj u istraživanju i osvoji super nagrade!

Studentski standard je u padu posljednih nekoliko godina, a zbog gospodarske krize sve je manje dostupnih poslova za studente i sve su niža primanja koja koriste za obrazovanje i slobodno vrijeme.

Hrvatska poštanska banka u suradnji s portalom Studentski.hr odlučila je pokrenuti istraživanje o financijskoj slici hrvatskog studenta i njegovom svakodnevnom snalaženju s financijskim izazovima. Istraživanje uključuje pitanja o izvorima financiranja, mogućnostima zarade, potrošnji, očekivanim poslovima i financijama nakon studija itd.

Misliš da znaš što su kamate i koliko iznose? U što bi uložio/la posljednjih sto kuna? Živiš li na rubu egzistencije ili se uspiješ pokrpati svaki tjedan? Za što ti najviše nedostaje novac? 

Pozivamo te da odgovoriš na pitanja u anketi te da sudjeluješ u nagradnom natječaju u kojem četiri sudionika istraživanja nagrađujemo poklon bonovima. 

1. nagrada 1.000,00 kuna na IDEEEŠ kartici Hrvatske poštanske banke

2. 3. i 4. nagrada po 500 kuna na IDEEEŠ kartici Hrvatske poštanske banke

Pravila nagradnog natječaja dostupna su ovdje. 

Rezultati ankete bit će objavljeni na portalu studentski hr i na stranicama Hrvatske poštanske banke početkom ožujka i prezentirani u sklopu Europskog tjedna novca (European Money Week) koji traje od 9. do 13. ožujka i predstavlja priliku za promociju važnosti financijske pismenosti i odgovornog upravljanja financijama. 

Komentari na članak

Vezani članci

Institut za razvoj obrazovanja

Institut za razvoj obrazovanja upozorava na nedostatke

Novo javno sveučilište u Slavonskom Brodu?

Jeste li čuli da se otvara sveučilište u Slavonskom Brodu? Je li nam to potrebno ili nije? Institut za razvoj obrazovanja poslao je priopćenje u kojem objašnjava stvarnu situaciju u hrvatskom obrazovanju.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Studiranje u inozemstvu

Studiranje u Europi i izvan nje

Erasmus Mundus otvorio natječaj za diplomski studij Novinarstvo, mediji i globalizacija

Erasmus Mundus raspisao natječaj za diplomski studij Novinarstvo, novi mediji i globalizacija. Prijave traju do 10.1.2016. godine.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.