Financijska slika hrvatskog studenta

HPB odabrao najbolje prijedloge bankarskih usluga za studente

Financijska slika hrvatskog studenta

Istraživanju je pristupilo 1330 studenata, a njih četvero istaknulo se svojim originalnim idejama. Tko su oni i što su predložili Hrvatskoj poštanskoj banci, pročitajte u nastavku!

Tijekom veljače Hrvatska poštanska banka i portal Studentski.hr proveli su istraživanje o financijskoj slici hrvatskog studenta. Istraživanju je pristupilo 1330 studenata, a rezultati su predstavljeni 10. ožujka na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u sklopu Europskog tjedna novca.

Istraživanje je pokazalo da većini studenata nakon plaćanja stana i hrane ostaje oko 500 kuna mjesečno za ostale sadržaje te da studenti ne vjeruju da će se uspjeti odmah zaposliti u svojoj struci.

Detaljne rezultate ankete možete pročitati ovdje

Studenti koji su ispunjavali anketu mogli su sudjelovati u kreativnom natječaju Hrvatske poštanske banke, a sve što su trebali napraviti jest osmisliti uslugu koju bi banke mogle ponuditi studentima te ju kratko opisati.

Zadatak odabira doista nije bio lak jer je pristiglo mnogo prijedloga i ideja, no HPB-ov žiri odlučio se za četiri najbolja prijedloga koja je nagradio vrijednim nagradama.

Hrvatska poštanska banka ovom prilikom još jednom zahvaljuje studentima na trudu te im želi uspješno studiranje uz što manje financijskih briga! U nastavku pročitajte nagrađene prijedloge.

1. nagrada: 1 000 kuna na HPB-ovoj VISA Prepaid kartici IDEEEŠ

Dobitnik: MATE ANDRIJAŠEVIĆ (Split) – potrudio se i svoj prijedlog složio u rimu, a predložio je da kamata bude najviše 3 % te da se otpiše uspješnim studentima, odnosno onima koji u roku polažu ispite jer, kako je i sam napisao, to ne može svatko.

2. nagrada: 500 kuna na HPB-ovoj VISA Prepaid kartici IDEEEŠ

Dobitnik: JOSIP BARIŠIĆ (Zagreb) – predložio je kredit za dodatnu edukaciju, kao što su ljetne škole, ERASMUS ili druge zamjene, certifikate za IT-ovce i specijalne ispite (GMAT, TOEFL, IELTS). Josip je predložio da student mora zadovoljiti dva kriterija: (1) kreditnu sposobnost te (2) akademski uspjeh, razvojni potencijal i motivaciju. Otplata kredita postala bi aktualna kada se student zaposli, što je otprilike od 2 do 2 i pol godine, a Josip je poručio kako:

– Uspješnom studentu sustav bi trebao omogućiti da ne ovisi o kreditnoj nesposobnosti svojih roditelja, stoga vi kao banka imate priliku da takvim studentima pružite mogućnost za razvoj.

3. nagrada: 500 kuna na HPB-ovoj VISA Prepaid kartici IDEEEŠ

Dobitnik: TONI JANJIĆ (Velika Mlaka) – predložio je studentsku štednju uz privilegiranu kamatu koja bi ovisila o visini prosjeka studenta u protekloj godini. Naveo je kako bi ta ideja bila pozitivna ne samo za studentske džepove već i kao poticaj za učenje.

4. nagrada: 500 kuna na HPB-ovoj VISA Prepaid kartici IDEEEŠ

Dobitnica: ROBERTINA MAEŠKI (Poljan) – njena ideja uključuje mobilnu aplikaciju koja bi studentu omogućavala da napravi mjesečni financijski plan na temelju trenutnog stanja na računu.

Komentari na članak

Vezani članci

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

Pravni fakultet/Sveučilište

344. rođendan zagrebačkog sveučilišta

Tjedan Sveučilišta u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu utemeljeno je u drugoj polovini 17. stoljeća. To je ujedno i najstarije hrvatsko sveučilište, a u Europi je svrstano u sveučilišta s najdužom tradicijom.

Growww 2015

Growww program

46 pripravnika započelo staž u INA Grupi

Inin Growww program rezultirao zapošljavanjem 46 pripravnika.

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.