Koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi?

Google u 1 sekundi zaradi 697 dolara

Infografika, koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi

U ovoj infografici možete vidjeti koliko velike kompanije zarade u samo jednoj sekundi.

U ovoj infografici možete vidjeti koliko velike kompanije zarade u samo jednoj sekundi.

Sami smo svjesni činjenice da velike kompanije zarađuju ogromnu količinu novca.

Međutim, koliko zarađuju na dnevnoj bazi ili čak u jednoj sekundi, vjerojatno niste znali.

Na stranici WorldPayZinc jasno se može vidjeti koliko kompanije poput Googlea, Applea ili Samsuga zarade u samo jednoj sekundi.

Tako, primjerice, najviše zarađuje Apple s 2 114 dolara, zatim slijedi Microsoft koji u jednoj sekundi zaradi 1 248 dolara te Samsung koji zaradi 1 631 dolar.

S druge strane, u jednoj sekundi najmanje zaradi LinkedIn s 2 dolara, Yahoo s 27 te Twitter s 37 dolara u sekundi.

Više na infografici:

Infografika, koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi
 
FOTO: Screenshot/Google

Komentari na članak

Vezani članci

Inovacije 2025.

Predviđanja u znanosti i tehnologijama

Inovacije koje nas očekuju 2025. godine

Analitičari Thomson Reutersa u ovom izvještaju opisuju predviđanja najznačajnijih stvari vezanih uz razvoj znanosti i tehnologije koje nas očekuju u narednih 10 godina.

Facebook logo

Facebook

Kako izbrisati Facebook Search History?

Ako još uvijek ne znate kako izbrisati veliku količinu informacija koja je nastala pretraživanjem stranica ili samo jednim klikom miša, ne brinite. U samo nekoliko koraka riješit ćete se nepotrebnih informacija.

android vs iphone

Svibanj

Najbolji pametni mobiteli po izboru Business Insidera

Ljestvica trenutno najboljih pametnih mobitela u svijetu.

Up T-shirt

Stiglo rješenje za pogrbljena leđa!

Majica koja popravlja držanje

Francuska tvrtka Up Couture na tržište je izbacila Up T-shirt - majicu koja ispravlja pogrbljeno držanje.

troll1

Virtualni sadisti

Jesu li internetski trolovi psihopati?

Prema istraživanju znanstvenika iz University of Manitoba koje je objavljeno u časopisu „Personality and Individual Differences”, internetski trolovi su narcisoidni sadisti, psihopati i makjavelisti. U istraživanju je sudjelovalo 1200 ispitanika.