Edukacije u školama

Financijski impuls započeo s financijskim opismenjavanjem osječkih učenika

Financijsko opismenjavanje

Projekt "Osobne financije i financijsko obrazovanje", koji za cilj ima povećati financijsku pismenost, proveden je u većini osječkih srednjih škola te u jednoj osnovnoj školi. Studenti su učenicima približili temeljne financijske pojmove, dok su iskazivali visoku razinu zainteresiranosti za istim.

U svibnju 2016. godine članovi studentske udruge Financijski impuls, koja djeluje pri Ekonomskom fakultetu u Osijeku, započeli su financijsko opismenjavanje osječkih učenika kroz projekt Osobne financije i financijsko obrazovanje.

Udruzi je u cilju širenje znanja na području financija pa su s time uskladili i cilj ovog projekta povećati financijsku pismenost učenika. Članove je potaknula spoznaja da u današnje moderno doba postoji sve više novih i kompleksnih financijskih proizvoda i usluga. Za njihovo korištenje potrebna je financijska pismenost na primjenjivoj razini što iziskuje odgovarajuće obrazovanje koje mladima u Hrvatskoj nedostaje.

Edukacija je ponajprije bila bazirana na učenike srednjih škola, i to na učenike drugih, trećih i četvrtih razreda Opće gimnazije, Ekonomske i upravne škole u Osijeku, Prirodoslovne gimnazije te Jezične gimnazije. Studenti su učenicima objasnili zašto je financijsko obrazovanje važno, što je to osobni proračun, koje marketinške zamke i vrste bankarskih proizvoda postoje te su im rekli nešto više i o samom osiguranju.

Foto: Financijski impuls

Nakon provedene edukacije u srednjim školama, edukaciju su odlučili proširiti na učenike osnovnih škola. Ideja je proizašla iz spoznaje da s financijskim opismenjavanjem treba krenuti od najranije dobi u kojoj se djeca po prvi puta susreću s novcem i upravljanjem njime. Stoga su posjetili 7. razred Osnovne škole Vladimira Becića te su učenicima održali radionicu o osobnim financijama. Odnosno, ispričali su im više o samom novcu i ispitali njihova stajališta o štednji i zaduživanju.

Članovima Udruge koji provode edukaciju bilo je izuzetno drago vidjeti zainteresiranost učenika za stjecanje financijskog znanja što su pokazali svojom aktivnošću u raspravama, brojnim pitanjima vezanim za temu te iskazivanjem interesa za konkretnim primjerima iz prakse. Također, učenici u osnovnoj školi pokazali su više nego očekivanu razinu znanja o osobnim financijama. Naime, bili su upoznati s temeljnim financijskim pojmovima, ali iste nisu mogli precizno definirati pa su tražili objašnjenja i primjere za one oko kojih su imali dvojbi.

Nakon uspješno provedenih edukacija, Financijski impuls sljedeće školske godine 2016/2017. planira nastaviti s provedbom projekta Osobne financije i financijsko obrazovanje u svim srednjim i osnovnim školama u Osijeku. Učinit će to zato što smatraju da navika dobrog upravljanja novcem stečena u najranijoj dobi može biti od velike koristi pri uspješnom upravljanju osobnim financijama u budućnosti. Nadaju se kako će kroz održavanje radionica i predavanja o financijskoj pismenosti uspjeti doprijeti do najmlađih građana.

Komentari na članak

Vezani članci

Most prema uspjehu, udruga O.A.ZA.

Projekt udruge O.A.ZA.

Besplatne edukacije Most prema uspjehu od mladih ljudi stvaraju poduzetnike!

Do 1. ožujka zaprimaju se prijave mladih u dobi od 18 do 29 godina na edukativni program udruge O.A.ZA. U sklopu njega upoznat će se s poduzetništvom, ali i razviti svoju društveno-poduzetničku ideju.

Završna konferencija "Most prema uspjehu"

Projekt udruge O.A.ZA.

Kroz „Most prema uspjehu“ educirano više od 120 mladih nezaposlenih

Kroz više od 86 radionica i savjetovanja projekt udruge O.A.ZA. omogućio je edukacije i savjetovanje za više od 120 nezaposlenih mladih ljudi iz Zagreba i Karlovca.

Nezaposleni Španjolac

Glas izgubljene generacije

Imam tri diplome i čistim tuđa govna. Mislio sam da zaslužujem više.

„Mislio sam da zaslužujem nešto više nakon što sam uložio toliko truda u akademsko obrazovanje. Izgleda da sam bio u krivu.“

Radio Aktiv inspirirao gimnazijalce iz Crne Gore

Srednjoškolci upozoravaju na problem pretjeranog korištenja tehnologije

Radio Aktiv inspirirao gimnazijalce iz Crne Gore

Gimnazijalci iz Budve su snimili svoju verziju spota za pjesmu „Stvaran svijet” pulsko-zagrebačkog kolektiva Radio Aktiv. Njime su htjeli upozoriti svoje vršnjake na problem pretjeranog korištenja tehnologije. Spotom su predložili druge kvalitetne načine ispunjavanja slobodnog vremena.

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Kampanja Tehničkog fakulteta

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Prošli su tjedan na riječkim pločnicima osvanuli natpisi „Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?" koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi, otkriveno je nekoliko dana kasnije.