Društvene mreže mogu vam pomoći u vlastitoj promociji

Društvene mreže mogu pomoći u potrazi za poslom

Društvene mreže

Studenti danas većinu vremena provode na mobitelu i koriste aplikacije kao što su WhatsApp, Viber, Facebook i Twitter. Sve te aplikacije sjajna su podloga za vlastitu promociju.

U Hrvatskoj je teško pronaći posao unatoč stjecanju diplome, a upravo zbog toga mnogi studenti odlaze izvan države kako bi negdje pronašli bolji život ili život uopće.

Ipak, uz današnju tehnologiju i razne društvene mreže pojedinci se mogu lako istaknuti u mnoštvu. studenti danas većinu vremena provode na mobitelu i koriste aplikacije kao što su WhatsApp, Viber, Facebook, Twitter, a sve su te aplikacije sjajna podloga za vlastitu promociju.

Lynn Finn sa Sveučilišta u Northamptonu u Engleskoj tvrdi:

– Bitno je da studenti koriste društvene mreže kako bi poboljšali svoju karijeru. Također je dodala: – Poslodavcu je lako provjeriti profil kandidata na društvenoj mreži i na taj način oni mogu vidjet prati li on njegovu tvrtku na Twitteru. Tako kandidat pokazuje kako razumije vrijednosti te tvrtke.

Primjerice, ako je riječ o studentu novinarstva, on može otvoriti vlastiti blog i na taj ga način podijeliti sa svojim prijateljima, koji ga mogu podijeliti sa svojim itd. Također ga može podijeliti sa svojim pratiteljima na Twitteru, ali više od svega, može mu pomoći pri zapošljavanju jer svoj rad može pokazati poslodavcu.

Stoga, osim „selfieja“, Twitter i Facebook mogu biti veoma koristan alat u budućem zapošljavanju mladih. Treba ih znati koristiti na pametan način radi poboljšanja vlastitog života. 

Komentari na članak

Vezani članci

Time calculator

Koliko vremena provodite na Facebooku?

Time kalkulator

Izračunajte koliko ste vremena proveli na najvećoj društvenoj mreži u proteklih nekoliko godina.

Prijava za posao

Tajana Šeremet

Stručno osposobljavanje je sve samo ne stručno

Prijaviš se i potpišeš ugovor za računovodstvenog referenta, a u praksi radiš na terenu. Tražiš pomoć u vezi ispita – svima počupaš živce.

Možda je prestar za nju, ali za mali pogled nikada

Fotke koje će vas oduševiti

FOTO: Najveći "photobomb" majstori

Ukoliko ste ponekad htjeli nekome malo uništiti odličnu fotografiju, inspiraciju pronađite ovdje.

Facebook logo

Istraživanje Pew Research Center-a

6 novih činjenica o Facebook-u

Najveća društvena mreža koju koristi više od 57% odraslih Amerikanaca te čak 73% onih u dobi od 12 do 17 godina, prije nekoliko dana proslavila je svoj deseti rođendan.

3D emotikoni

Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.