Svijet marketinga

„Crowdfounding" u središtu pozornosti na ovogodišnjoj Market&NG konferenciji

Uspjeh

Studentska udruga Bookmark, katedra za marketing EFOS-a i Adverta organiziraju Market&NG konferenciju. Trojac će na inovativan način dočarati studentima marketinške uspjehe.

Ove godine ponovno ćete imati priliku poslušati vodeće predstavnike iz svijeta marketinga na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Tema je ovogodišnje konferencije Market&NG How to make money online, a održava se 9. i 10. ožujka 2017. godine

Studentska udruga Bookmark u suradnji s katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta organizira brojna predavanja i radionice čiji je cilj potaknuti komunikaciju između postojećih i potencijalnih budućih marketinških stručnjaka. Program konferencije besplatan je za sve sudionike.

Postoji li bolji način za nadogradnju svoga znanja od onoga iz prve ruke? Posebna pažnja pridodaje se stručnjacima koji su se okušali u crowdfunding kampanjama kako bi prikupili sredstva za realizaciju svojih projekata. Ovdje će svi zainteresirani imati priliku saznati što je uopće spomenuta kampanja, što ona dobro donosi i kojih koraka se treba držati kako bi u konačnici bila uspješna.

Jedna se takva provodila krajem prošle godine pod nazivom Buba Bar – Ekstra kromosom za ekstra kavu. Radi se o kampanji na platformi Indiegogo kojoj je cilj bio prikupiti 10 000 dolara kako bi se otvorio prvi kafić u Hrvatskoj koji će zapošljavati osobe s Downovim sindromom. Upravo će osnivači ove ideje biti gosti konferencije, a kavu će vam u pauzama za odmor posluživati simpatično osoblje puno ljubavi i pozitivne energije.

Spomenuti organizatorski trojac ove se godine odlučio na inovativan način dočarati mnoge marketinške uspjehe. Za više informacija o konferenciji, predavačima i ostalim brojnim iznenađenjima koja se pripremaju pratite Facebook stranicu događaja.

Komentari na članak

Vezani članci

Natjecanje "Next Balkans"

Industrija kreativnih rješenja

"Next Balkans" omogućuje idejama da ugledaju svjetlo kampanja

Pozivaju se svi zainteresirani pojedinci, kreativne agencije, tvrke i agencije za odnose s javnošću da dokažu svoje odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli u industriji kreativnih rješenja na natjecanju "Next Balkans".

TEDxMaksimirWomen

Momentum tema

Novi TEDxMaksimir posvećen ženama današnjeg vremena

Osim nadahnuća i ideja koje će proširiti sami govornici, posjetitelje u Zagrebu očekuje i live prijenos prvog dijela globalne TEDWomen konferencije iz Montereya.

Mozak

Sveučilište u Splitu

Prva hrvatska konferencija o ozljedama mozga u sportu

Pristup istraživanjima potresa mozga u sportskim ozljedama intenzivno se mijenja u proteklim godinama te je tema brojnih međunarodnih rasprava u zdravstvu. O toj će tematici na konferenciji u Splitu raspravljati stručnjaci u području medicine, neuroznanosti i psihologije.

BUS konferencija - Posjetitelji

Biznis u sportu na Ekonomskom fakultetu

FOTO: Sportaši i stručnjaci predstavili drugu stranu sporta na BUS konferenciji

A onda se u konferencijskoj dvorani pojavio Trener Svih Trenera. Miroslav Ćiro Blažević nije do mikrofona došao iz prednjega reda kao svi predavači, već je ušao kroz vrata dvorane i uz gromoglasan pljesak spustio se pred posjetitelje. Teatralnost je uvijek bila njegov blagoslov i prokletstvo. Ćiro je, ipak, najprije naglasio da je najjače oružje autoriteta znanje.

Ekonomski fakultet

Studentska konferencija

Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb

Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.