Svijet marketinga

„Crowdfounding" u središtu pozornosti na ovogodišnjoj Market&NG konferenciji

Uspjeh

Studentska udruga Bookmark, katedra za marketing EFOS-a i Adverta organiziraju Market&NG konferenciju. Trojac će na inovativan način dočarati studentima marketinške uspjehe.

Ove godine ponovno ćete imati priliku poslušati vodeće predstavnike iz svijeta marketinga na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Tema je ovogodišnje konferencije Market&NG How to make money online, a održava se 9. i 10. ožujka 2017. godine

Studentska udruga Bookmark u suradnji s katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta organizira brojna predavanja i radionice čiji je cilj potaknuti komunikaciju između postojećih i potencijalnih budućih marketinških stručnjaka. Program konferencije besplatan je za sve sudionike.

Postoji li bolji način za nadogradnju svoga znanja od onoga iz prve ruke? Posebna pažnja pridodaje se stručnjacima koji su se okušali u crowdfunding kampanjama kako bi prikupili sredstva za realizaciju svojih projekata. Ovdje će svi zainteresirani imati priliku saznati što je uopće spomenuta kampanja, što ona dobro donosi i kojih koraka se treba držati kako bi u konačnici bila uspješna.

Jedna se takva provodila krajem prošle godine pod nazivom Buba Bar – Ekstra kromosom za ekstra kavu. Radi se o kampanji na platformi Indiegogo kojoj je cilj bio prikupiti 10 000 dolara kako bi se otvorio prvi kafić u Hrvatskoj koji će zapošljavati osobe s Downovim sindromom. Upravo će osnivači ove ideje biti gosti konferencije, a kavu će vam u pauzama za odmor posluživati simpatično osoblje puno ljubavi i pozitivne energije.

Spomenuti organizatorski trojac ove se godine odlučio na inovativan način dočarati mnoge marketinške uspjehe. Za više informacija o konferenciji, predavačima i ostalim brojnim iznenađenjima koja se pripremaju pratite Facebook stranicu događaja.

Komentari na članak

Vezani članci

Ekonomski fakultet II

Konferencija Hrvatske studentske asocijacije

Besplatna predavanja vodećih marketinških stručnjaka na zagrebačkoj Ekonomiji

Hrvatska studentska asocijacija organizira besplatnu marketinšku konferenciju interaktivnog karaktera „Marketing Madness“. Bogati program konferencije sastoji se od dinamičnih predavanja, panel diskusija, radionica te neformalnog dijela.

Hrvatska delegacija ESN-a na AGM-u

Konferencija u uvali Scott

Na izborima za Nacionalni odbor ESN-a nema plastičnih čaša, a ni šminke

– Erasmus studentska mreža i inače se bavi aktivnostima korisnima za društvo i zajednicu, a ovakva konferencija naša je prilika da se glasnije čuje što radimo i da potaknemo druge mlade na ovakav način života – volontiranje, aktivno građanstvo i važnost očuvanja okoliša. – objašnjava Ivana Medved.

Edukacija "Most prema uspjehu"

Konferencija u Europskom domu

Predstavljanje poduzetničkih ideja polaznika „Mosta prema uspjehu”

Udruga O.A.ZA. predstavlja koncept i rezultate projekta osposobljavanja mladih nezaposlenih osoba za društveno poduzetništvo, poduzetničke ideje polaznika te organizira panel diskusiju s predstavnicima javnog sektora na temu poticaja za mlade poduzetnike.

IZVOR: https://pixabay.com/photos/men-employees-suit-work-greeting-1979261/

Konferencija u Osijeku

Ekonomski fakultet poklanja 20 ulaznica za konferenciju Women in Data Science

Tijekom jedanaest predavanja i panel rasprave predstavit će se najnovija tehnološka i istraživačka dostignuća iz područja podatkovnih znanosti, a EFOS omogućuje studentima besplatne ulaznice.

MOSTIMUN

Studentska konferencija u Mostaru

MOSTIMUN – Mostar International Model United Nations

U Bosni i Hercegovini će se održati studentska konferencija koja stimulira rad Ujedinjenih naroda, MOSTIMUN. Okuplja studente iz dvadesetak zemalja koji mogu sudjelovati u pet vijeća i diskutirati o aktualnim problemima i mogućim rješenjima.