Važnost aktivnog sudjelovanja mladih u oblikovanju budućnosti Europe
16.4.2024.
Vrsta posla: Ostali poslovi – rad na Service desk-u Mjesto obavljanja posla: Zagreb, Ulica Petra Hektorovića 2 (preko puta Autobusnog kolodvora, zgrada Grand Centra) Početak i očekivano trajanje posla: 10.02.2020. – na duže vrijeme. Neto cijena sata posla ili količina posla (za redoviti rad): 35 kn/sat Opis posla: STRABAG BRVZ – rad na Servicedesk-u u IT odjelu; podrška internim korisnicima u postupku registracije Samsung Galaxy uređaja, zajedno s korisnicima uključivanje uređaja na temelju postojećih uputa za instalaciju, podrška za pitanja o internim aplikacijama koji se u koncernu instaliraju i koriste na Samsung uređajima, instalacija i podrška za interne aplikacije na uređajima korisnika putem TeamViewer-a, dokumentiranje relevantnih informacija i u našem Ticket sustavu, pružanje postojećih ad-hoc rješenja. Posebna znanja i vještine: Studentice/studenti i/ili apsolventice/apsolventi germanistike ili izvorni govornici njemačkog jezika, informatičko znanje nije preduvjet. Radno vrijeme: Od 4 do 8 sati dnevno, mogućnost fleksibilnog rada. Ostale napomene i uvjeti: Zainteresirani mogu svoju potpunu natječajnu dokumentaciju poslati putem online obrasca na internetskoj stranici karriere.strabag.com zaključno s 19.02.2020. Za sva pitanja –tel. 01/63 92 207, andrea.weiner@strabag.com.← Povratak na poslove