Za koga su najviše glasali mladi na ovim izborima?
25.4.2024.
ECHO kontaktni centar d.o.o. traži studente/ice za rad u korisničkoj podršci. Prethodno iskustvo rada u kontaktnom centru nije uvjet. OPIS POSLA zaprimanje dolaznih i izvođenje odlaznih poziva odgovaranje na e-mailove krajnjim korisnicima za više naručitelja, odnosno partnera; isključivo u svrhu korisničke podrške i pružanja informacija (posao ne obuhvaća prodaju) ŠTO OD VAS OČEKUJEMO razvijene komunikacijske vještine znanje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu znanje rada na računalu, odlično poznavanje MS Office paketa marljivost, točnost, preciznost, predanost, snalažljivost fleksibilnost, samoinicijativnost, brzo učenje, dobro pamćenje, opća kultura Radno vrijeme: ponedjeljak - petak; po dogovoru, smjene od 6-8 sati dnevno u periodu od 6-22 h Naknada po satu: 30,00 kn Mjesto rada: Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb (Almeria Centar) Način i kontakt za prijavu studenata Osobe koje su zainteresirane za rad na navedenoj poziciji trebaju poslati zamolbu za posao i svoj životopis na e-mail adresu zaposlenje@echo-centar.hr. U predmet e-maila obavezno napisati „Prijava za studentski posao: korisnička podrška – dnevni rad“.← Povratak na poslove