LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Moj-eRačun

Administator pozivnog centra (m/ž)

OVAJ OGLAS JE ISTEKAO!

Zagreb
Ostalo
matej@moj-eracun.hr
Moj-eRačun je vodeći servis za slanje  eRačuna u RH sa visokom mjesečnom stopom rasta. Kao informatička tvrtka nalazi se u jednoj od najpropulzivnijih grana trenutno na tržištu. Traži mlade inovativne ljude, željne kvalitetnog rada i napretka koji su spremni rasti sa kompanijom i pozicijama koje pruža. Nudimo dinamično i moderno IT/sales poslovno okruženje  među mladim timom ljudi sa stalnim zaposlenjem za najbolje zaposlenike.

Opis posla
Administriranje baza podataka,rad na Help Desku servisa Moj-eRačun,  izdavanje „kartica“ agentima u pozivnom centru. Izrađivanje statističkih izvještaja. I mnogi drugi srodni zadaci

Karakterisitke:
Odgovornost i marljivost
Komunikacijske vještine,
Spremnost odrađivanja desetke B2B poziva dnevno
Spremnost na učenje i želja za napretkom
Proaktivnost, pozitivan duh,
Apsolvent/pred kraj fakulteta IT usmjerenja
Informatičko znanje
Administriranje baza podataka
Excel napredno
Html, CSS
Office paket
Itd.

Mogućnosti napredovanja?
Ukolko ste napredni inženjer, i odgovarate gore navedenim karakteristikama moguće je stalno zaposljenje i u razvojnom programerskom timu. 

Ako se nalazite u ovom opisu, pošaljite nam CV i nadamo se da će te postati dio Moj-eRačun tima!

Satnica  23,00 kn/h  + mogućnost napredovanja
Puno radno vrijeme: 08:00-16:00
Lokacija: Zagreb – Črnomerec – Kustošija
Prijave šaljite na: matej@moj-eracun.hr

CV file šaljite sa obavezno naznačenim  Imenom i prezimenom u nazivu file-a.
 
Nadamo se da će te postati član Moj-eRačun ekipe!
← Povratak na poslove