LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Internacionalno studentsko natjecanje

Studenti iz Beograda sa svojim salonom budućnosti regionalni pobjednici „Brandstorma”

– S obzirom na to da su, nažalost, ovakvi projekti rijetka te samim time vrijedna prilika da odmjerimo svoje inovativne i kreativne snage s kolegama u regiji i svijetu, ovo nam je priznanje velika čast i poticaj da nastavimo s učenjem i dokazivanjem. – istaknuo je članak pobjedničkog tima.

– S obzirom na to da su, nažalost, ovakvi projekti rijetka te samim time vrijedna prilika da odmjerimo svoje inovativne i kreativne snage s kolegama u regiji i svijetu, ovo nam je priznanje velika čast i poticaj da nastavimo s učenjem i dokazivanjem. – istaknuo je članak pobjedničkog tima.

U zagrebačkom Kongresnom centru Forum održano je treće po redu regionalno finale L'Oreal Brandstorma, internacionalnog studentskog natjecanja koje se u svijetu održava 26. godinu zaredom, okupljajući pobjednike nacionalnih natjecanja zemalja sudionica. Svoje je kreativne i inovativne ideje predstavilo 10 timova iz Hrvatske i Srbije, a pobjedu je odnio tim The Charmers s Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu, koji će predstavljati regiju na svjetskom natjecanju u Parizu u svibnju.

Svoje kreativne i inovativne ideje o tome kako će izgledati salon budućnosti predstavilo je, uz pobjednički, još šest timova iz Hrvatske te tri iz Srbije; tim CHOP(IN) – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, tim Ellama – Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, tim Digital T.0 – Rochester Institute of Technology Zagreb (RIT), tim Meraki – Rochester Institute of Technology Zagreb (RIT), tim Hairitage – Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Youthquake – Ekonomski fakultet u Zagrebu / Grafički fakultet / Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta, The Chinchillas – Fakultet organizacionih nauka, Beograd, tim Complexity – Univerzitet Metropolitan, Beograd te Brandstorm Warriors – Fakultet organizacionih nauka iz Beograda.   

Cilj je natjecanja pružiti studentima pedagoško i profesionalno iskustvo i priliku da budu inovativni u industriji ljepote. Zahtjevan zadatak da odabere najbolji među deset izvrsnih timova, imao je stručni žiri koji čine Brigitte Streller, generalna direktorica L'Oreala ADRIA-BALKAN, Minko Tzarovski, generalni direktor divizije profesionalnih proizvoda, Milena Shipkovenska, direktorica ljudskih potencijala L'Oreala Adria-Balkan, Ivan Vukoja, komercijalni direktor divizije profesionalnih proizvoda, Andrea Tunjić, brand menadžer te Marija Radoš, brand menadžer. Timovi su za svoje projekte i prezentacije mogli osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%.

Iz godine u godinu broj prijavljenih studenata u regiji sve je veći, dok će samo ove godine na natjecanju u Parizu sudjelovati gotovo 35 000 studenata iz preko 70 svjetskih zemalja. Važnost održavanja ovakvih natjecanja istaknuo je i jedan od članova pobjedničkog tima – Bogdan Radenković, student Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu te član Case Study Cluba.

– S obzirom ma to da su, nažalost, ovakvi projekti rijetka te samim time vrijedna prilika da odmjerimo svoje inovativne i kreativne snage s kolegama u regiji i svijetu, ovo nam je priznanje velika čast i poticaj da nastavimo s učenjem i dokazivanjem. Kreativnost i inovativnost danas su najtraženije vještine na tržištu rada, a projekti poput Brandstorma potiču mlade ljude da upravo te vještine njeguju i razvijaju. Veselimo se svjetskom natjecanju u Parizu, najviše upoznavanju i druženju s kolegama iz cijelog svijeta. – rekao je.

Ovogodišnji Brandstorm zadatak sastojao se od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti te povezivanja novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu. Najbolje će studentske timove L'Oreal, na svjetskom finalu u Parizu 17. svibnja 2018, nagraditi trima nagradama – za najbolju promociju brenda L'Oreal Professionnel, za najbolju tehnološku inovaciju te društvenu odgovornost zamišljenog koncepta, a svaka nagrada nosi novčani iznos u vrijednosti 10 000 eura.  

– Tijekom 26 godina postojanja projekt Brandstorm postao je izuzetno važna platforma okupljanja i povezivanja talentiranih i ambicioznih mladih ljudi, ali i snažan kanal koji pronalazi i privlači najbolje studente diljem svijeta. Porast broja prijava svakako svjedoči o tome kako postoji interes prema ovakvoj vrsti nadmetanja među mladima te se nadamo da ćemo svojim primjerom potaknuti i ostale kompanije da organiziraju slična natjecanja. Važnost ovog projekta je i u tome što, osim kreativnog razmišljanja, potiče i danas izuzetno važan poduzetnički duh među proaktivnom studentskom populacijom koja često nema priliku predstaviti svoje ideje. – naglašava Brigitte Streller, generalna direktorica L'Oreal Adria-Balkan.

FOTO: MILLENIUM PROMOCIJA