LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Regrutacija u community management timu

Kreativnom i dinamičnom praksom u CM timu zakorači u svijet društvenih mreža

Udruga SIK i središnji studentski portal u potrazi su za novim studentima koji će obavljati svoju volontersku praksu u timu za upravljanje društvenim mrežama. U nastavku saznaj što sve dinamični posao CM-a obuhvaća i pošalji svoju prijavu do 17. ožujka.

Udruga SIK i središnji studentski portal u potrazi su za novim studentima koji će obavljati svoju volontersku praksu u timu za upravljanje društvenim mrežama. U nastavku saznaj što sve dinamični posao CM-a obuhvaća i pošalji svoju prijavu do 17. ožujka.

Danas 87% mladih koristi društvene mreže, dok ih gotovo 70% više od četiri sata dnevno provede online, pokazuje jedno istraživanje. Impresivne su to brojke koje ukazuju na činjenicu da utjecaj društvenih mreža treba iskoristiti na najbolji mogući način, a svjesne su toga i brojne tvrtke te zajednice koje sa svojim klijentima komuniciraju upravo na društvenim mrežama te tako privlače nove potencijalne klijente ili novu publiku. Osoba koja se u takvim situacijama nalazi s druge strane ekrana jest community manager.

Iako posao upravljanja društvenim mrežama mnogima zvuči kao karijera iz snova, u njemu se kriju brojni zadaci, a osoba koja se odvaži na bavljenje community managementom mora biti kreativna i svestrana. Ipak, sve to ovaj posao ne čini manje zabavnim.

Osnovni je zadatak CM-a komunikacija sa zajednicom okupljenom na društvenim mrežama, neovisno o tome o kojoj se mreži radi. Oni komunikaciju potiču, usmjeravaju je i moderiraju, odgovaraju na upite korisnicima, pružaju im potrebnu pomoć… Kako bi okupljene oko tvrtke ili brenda zadržali, kreiraju sadržaj koji će publici biti zanimljiv i koristan te onaj koji će privući novu publiku. Osim tih kreativnih poslova imaju posla i s brojkama. Jedan je od zadataka CM-a i praćenje metrika društvenih mreža te praćenje statistike jer je s publikom najlakše komunicirati ako ju – poznaju. Na osnovi zaključaka izvedenih iz praćenja aktivnosti kreiraju nove komunikacijske planove i kampanje.

– CM je mjesto u kojem se mogu stopostotno ostvariti jer društvene mreže zahtjevaju biti jedan korak ispred vremena te tako širim vlastiti horizont stečenog iskustva, a istovremeno svi zajedno funkcioniramo kao tim čime portal i udrugu još više osnažujemo i povezujemo. Ako ti prazna baterija na mobitelu predstavlja glavnu noćnu moru, velike su šanse da se i u tebi krije budući community manager. – pojašnjava nam Tea Tizaj, jedna od članica CM tima udruge SIK i Studentskog.hr, svoje dojmove o ovom zanimanju.

FOTO: Studentski.hr

Posebnost je CM-ovskog posla što im radno mjesto, odnosno internet, nikad ne spava. Upravo se zato njihovo radno vrijeme često ne može svesti na osmosatnu smjenu. Dobar je CM uvijek na raspolaganju svojim followerima te im odgovara na upite u što kraćem roku, dakle, zapravo ovisi o ritmu njihove aktivnosti na određenoj društvenoj mreži. Poželjno je da je uvijek spreman za čavrljanje s korisnicima te da mu pritom ne nedostaje dobrog raspoloženja.

Iz svega je navedenog jasno da CM treba dobro baratati riječima. Iako se slaganje copyja za Facebook objavu ili InstaStory čini kao čas posla, iza svega toga stoji velik trud, no sve pada u vodu bez pravopisa i gramatike u malom prstu. S obzirom na to da osobe koje upravljaju društvenim mrežama trebaju istovremeno pratiti brojne aktivnosti u online svijetu, važno je i da imaju dobre organizacijske vještine te da znaju razlučiti važno od nevažnoga. Uz sve to, neophodna je stalna edukacija u svrhu praćenja trendova, a kreativnost je – neizostavna.

Jasno je da je dinamičnost važan dio ovoga posla, što potvrđuje i Arianna Hubak, također članica SIK-ovog tima za upravljanje društvenim mrežama, koja kao važan dio posla CM-a ističe brigu o imidžu udruge, odnosno bilo koje tvrtke ili zajednice čije društvene mreže CM moderira.

– Community management dinamičan je posao pa je takav i rad u našem timu. Uz svakodnevno praćenje i objavljivanje na društvenim mrežama, brinemo se o imidžu naše udruge i portala te smišljamo i realiziramo social media kampanje. Naučit ćeš izrađivati analitike društvenih mreža, raditi atraktivne vizuale i razumijeti kakav sadržaj najbolje prolazi na različitim kanalima.

Ako nakon svega pročitanog misliš da je posao CM-a kao stvoren za tebe i jedva čekaš okušati se u vođenju društvenih mreža i u brojnim projektima, imamo odlične vijesti. Udruga Studentski informativni kutak nudi ti priliku za volontersku praksu u svojem community management timu, a 70 tisuća ljudi koje okuplja na društvenim mrežama samo čeka na tvoje sposobnosti. Sve što trebaš učiniti jest ispuniti zadatak na poveznici, a vremena imaš do 17. ožujka. I ne brini se – CM-om se možeš baviti iz bilo kojeg dijela Lijepe Naše.

FOTO: STUDENTSKI.HR