LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Znanstvena konferencija

Dubrovačkim medijskim danima u fokusu utjecaj Facebooka i Googlea na pluralizam

– Cilj je ovoj međunarodnoj konferenciji omogućiti našim nastavnicima i studentima da budu u tijeku s najvažnijim trendovima u području komunikologije i općenito informacijsko-komunikacijskih znanosti. – rekao je izv. prof. dr. sc. Mato Buratović.

– Cilj je ovoj međunarodnoj konferenciji omogućiti našim nastavnicima i studentima da budu u tijeku s najvažnijim trendovima u području komunikologije i općenito informacijsko-komunikacijskih znanosti. – rekao je izv. prof. dr. sc. Mato Buratović.

Međunarodna znanstvena konferencija 13. Dubrovački medijski dani (DMD), s temom Digital Intermediaries and Media Pluralism (Digitalni posrednici i pluralizam medija), održat će se 27. i 28. listopada 2017. u Sveučilišnom kampusu Sveučilišta. Na konferenciji Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku izlagat će stručnjaci i znanstvenici iz Hrvatske i inozemstva.

– Cilj je ovoj međunarodnoj konferenciji omogućiti našim nastavnicima i studentima da budu u tijeku s najvažnijim trendovima u području komunikologije i općenito informacijsko-komunikacijskih znanosti. Tako je ovogodišnja konferencija posvećena problematici digitalnih posrednika, poput Facebooka i Googlea, i njihovom utjecaju na medijski pluralizam. Posljednji američki izbori te kampanja za Brexit pokazali su kako sve više korisnika kao izvor informiranja koristi online društvene mreže i da se njihov utjecaj, kao netradicionalnih medijskih platformi, ne smije ignorirati. – rekao je predsjednik organizacijskog odbora DMD-a izv. prof. dr. sc. Mato Buratović.

Otvaranje DMD-a upriličit će se u petak, 27. listopada 2017., u 18 sati, u Kampusu Sveučilišta (Branitelja Dubrovnika 41).

Pozvani predavači dolaze s vodećih europskih sveučilišta poput Damiana Tambinija s The London School of Economics and Political Science i Natali Helberger s University of Amsterdam. U radu Konferencije sudjelovat će i Pier Luigi Parcu, direktor Centra za medijski pluralizam i medijske slobode pri European University Institute, Krisztina Stump, zamjenica direktora Converging Media and Content Unit u Direktoratu za komunikacijske mreže Europske komisije i Damir Hajduk, ravnatelj Agencije za elektroničke medije.

Kao i prijašnjih godina, studenti Odjela za komunikologiju prenosit će sva izlaganja na društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru, Google+ i Instagramu.

Dosad su teme Dubrovačkih medijskih dana bile: (Ne)jasna i prisutna opasnost – terorizam, mediji i tehnologija (2016.) Umjetna inteligencija, roboti i mediji (2015.), Budućnost novinarstva (2014.), Mediji i ekonomska kriza (2013.), Ekonomski, politički i komunikološki aspekti društvenih medija (2012.), Građanski aktivizam, terorizam i medijacija sigurnosti (2011.), Nove tehnologije, Internet i komuniciranje (2010.), Obrazovanje novinara i djelatnika u OSJ (2009.), Etika u odnosima s javnošću (2008.), Uloga odnosa s javnošću u kreiranju javnog mnijenja (2007.), EU pravila i naša reanost (2006.) i Mediji i demokracija (2005.).

FOTO: WIKIPEDIA