LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Globalna inicijativa

„Service Jam": Pred studentima i mladim stručnjacima 48 sati da promijene svijet

Zagreb „Service Jam" okupit će (do) 50 sudionika različitog profila – od „freelancera”, dizajnera, programera i marketingaša do studenata koji će uz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom.

Zagreb „Service Jam" okupit će (do) 50 sudionika različitog profila – od „freelancera”, dizajnera, programera i marketingaša do studenata koji će uz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom.

U Zagrebu se 11. ožujka prvi puta održava Service Jam, manifestacija u okviru globalne inicijative u kojoj mladi stručnjaci i studenti diljem svijeta istovremeno traže rješenje zadanog globalnog problema. Do rješenja dolaze metodom service designa, a natjecanje će se istodobno održati na čak 120 lokacija. Kako bi svi imali jednake polazne pozicije, tajna tema ovogodišnjeg izdanja saznat će se tek u petak, 9. ožujka, točno u 18:30. Tako će svi sudionici imati tek 48 sati da osmisle rješenje i promijene svijet. 

Zagreb Service Jam okupit će (do) 50 sudionika različitog profila – od freelancera, dizajnera, programera i marketingaša do studenata koji će uz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom. Ovakav pristup u rješavanju problema u skladu je s globalnim trendovima u kojima sve veću važnost ima tzv. service design, odnosno dizajn usluga.

Zašto service design?

Dizajn kao pristup postoji još od industrijske revolucije, no izazovi u kojima se primjenjuje drastično se mijenjaju. Usluge zauzimaju sve više mjesta u ponudi, a postaje ih nemoguće odvojiti od samih proizvoda. Dizajnerski se izazovi pomiču – primjerice, od dizajniranja udobnog automobila prema dizajniranju bolje mobilnosti u urbanim područjima.

Usluge su svugdje oko nas i u Europi čine više od 70 posto BDP-a. No svjesno dizajnirane usluge koje u fokus stavljaju korisnika predstavljaju novost te su često ona ključna razlika koja je izvor konkurentske prednosti. Aktivni service designer Marc Fonteijn opisao je to riječima:

– Uzmite situaciju u kojoj imate jedan do drugoga dva ista kafića koji prodaju identičnu kavu po istoj cijeni. Dizajn usluga ono je zbog čega ćete ući u jedan, a ne drugi. Zbog njega ćete se često vraćati u taj lokal te pričati prijateljima o njemu. –

Service design u središte stavlja ljude

Brojne inovacije dožive neuspjeh jer jednostavno ne ispunjavaju ljudske potrebe. Inovacije u području dizajna usluga stoga započinju empatijom i razumijevanjem ljudi. Povezujući potrebe ljudi s tehnološkim mogućnostima te poslovnom logikom, u konačnici stvaramo usluge koje ne samo da su profitabilne, već i zaista bitne ljudima.

Što sudionici mogu očekivati na Jamu?

Mogu očekivati učenje o dizajnu usluga, design thinkingu i korisničkom iskustvu te nove pristupe rješavanju problema. Isto tako, mogu očekivati inovativan, inspirativan i kreativan način razmišljanja, primjenjive zadatke te upoznavanje novih zanimljivih ljudi i networking. Jam je stoga pravo mjesto za one koji žele naučiti nešto više o dizajnu usluga, korisničkom iskustvu, razviti inovativne ideje te provesti vikend u dobrom društvu.

Događanje organizira Radilica, kompanija za razvoj djelatnika u kontaktnim centrima, a sve dodatne informacije mogu se pronaći na službenoj Facebook-stranici. Prijave se zaprimaju na e-mail adresu cx@radilica.hr. Broj je sudionika ograničen, a za sudjelovanje je predviđena simbolična naknada od 50 kuna za podmirenje troškova organizacije.

FOTO: PIXABAY