LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Međunarodna konferencija

LEAP Summit opravdao prestižan status najveće konferencije za mlade u jugoistočnoj Europi

Drugog dana najveće konferencije za mlade na području jugoistočne Europe program se odvijao na čak četirima pozornicama. Donosimo dašak atmosfere.

Drugog dana najveće konferencije za mlade na području jugoistočne Europe program se odvijao na čak četirima pozornicama. Donosimo dašak atmosfere.

Završen je 4. LEAP Summit koji je u Plaza Event Centru okupio više od 3000 mladih iz cijelog svijeta i time opravdao prestižan status najveće konferencije za mlade u jugoistočnoj Europi. Na više od 80 predavanja vrhunski domaći i strani predavači govorili su o digitalnim tehnologijama, inovacijama, poduzetništvu i Europskoj uniji, a mogle su se čuti i brojne inspirativne priče. Specifičnost su LEAP-a besplatne kotizacije za sve sudionike zahvaljujući generalnom partnerstvu s predstavništvom Europske komisije u Hrvatskoj.


Vezano: Na prvom danu LEAP Summita preko 3000 sudionika


Drugog se dana program odvijao paralelno na četirima pozornicama. Na LEAP Stageu Ivan Đikić, hrvatski znanstvenik svjetskog ugleda, ispričao je svoju osobnu priču i ukazao na važnost inovacija u znanstvenoj zajednici. Nakon 25 godina uspješne znanstvene karijere tijekom koje je podučavao brojne generacije mladih znanstvenika u 50. se godini i sam okrenuo usvajanju novih znanja na području biotehnološke i farmaceutske industrije kao viši znanstvenik u Genentechu u San Franciscu. Na primjeru Frankfurtskog instituta za rak čiji je suosnivač pokazao je kako akademska istraživanja mogu postati izvor inovacije, pogotovo na području biomedicine te zaključio da inovacija postaje glavna snaga vodećih svjetskih sveučilišta i ekonomija. Mark van der Heijden jest istraživač svijeta, kreativni poduzetnik i digitalni nomad koji je osnovao Wanderbrief, platformu koja olakšava život digitalnim nomadima. Tijekom svog predavanja publici je ispričao zašto je postao digitalni nomad i koje su prednosti.

Martin Mössler izvršni je direktor Science Parka Graz, najuspješnijeg inkubatora startupova s područja visoke tehnologije u Austriji, i ambasador Europske svemirske agencije. Koliko je svemirske tehnologije oko nas, ilustrirao je na primjeru sunčanih naočala koje su izvorno razvijene za astronaute, a sa sudionicima je podijelio i svoje bogato iskustvo govoreći o svim elementima koji su potrebni za uspjeh startupa, od rješenja, tima i tržišta do vizije, besprijekorne implementacije i fokusiranja na najizazovnije probleme. LEAP je svojim predavanjem zatvorio keynote predavač Bibop Gresta. Riječ je o osnivaču tvrtke Hyperloop Transportation Technologies koja radi na realizaciji koncepta Hyperloop koji predstavlja transport budućnosti o kojem je prvi govorio Elon Musk. Riječ je o levitirajućim vlakovima koji bi putovali vakuumskim tunelima i postizali brzinu veću od 1000 kilometara na sat. Tvrtka ima svoju testnu traku u Toulouseu u kojem upravo testiraju kapsulu druge generacije koju su razvili na temelju podataka koje im je ustupila NASA. Uz 12 ugovora s raznim gradovima i državama koje su u fazi ispitivanja izvedivosti gradnje Gresta je komentirao da će do kraja godine u Ujedinjenim Arapskim Emiratima završiti s testnom fazom te početi s gradnjom ako UAE bude zadovoljan testnim rezultatima.

Na Ideas Powered Stageu o temama dana pričalo se na panel-raspravama Bringing ideas to life: top tips for start-up success i The creative code: protecting your passion for tech. Jedan od govornika bio je i Ben Woldring, jedan od najuspješnijih nizozemskih poduzetnika čija je karijera započela kada je kao 13-godišnjak osnovao platformu Bellen za usporedbu cijena. Na Digital Stageu by Algebra govorilo se između ostalog o tome kako digitalni aktivizam povezuje Europu etičkim aspektima primjene strojnog učenja u marketingu te o eSportsu. Luka Abrus, direktor agencije Five, ispričao je priču o uspjehu domaće tvrtke koja danas glavninu svog poslovanja bazira u SAD-u. GreenStage by InnoEnergy ugostio je Renata de Castra koji je govorio o inovacijama za budućnost, odnosno o redizajnu proizvoda i usluga u četvrtom industrijskom dobu. Marija Volarević, profesorica na veleučilištu VERN, analizirala je ulogu novih medija kao jednog od ključnih komunikacijskih kanala kada je riječ o održivom razvoju.

FOTO: DRUKČIJE