LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Servis za dijeljenje prijevoza prisutan i u Hrvatskoj

BlaBlaCar prikupio 200 milijuna dolara investicije

Nakon investicije od 100 milijuna dolara u srpnju 2014. BlaBlaCar je postao doista globalni servis širenjem u 7 novih zemalja na tri kontinenta.

Nakon investicije od 100 milijuna dolara u srpnju 2014. BlaBlaCar je postao doista globalni servis širenjem u 7 novih zemalja na tri kontinenta.

BlaBlaCar, najveća svjetska zajednica za dijeljenje prijevoza, koja od ožujka 2015. djeluje i u Hrvatskoj, objavila je danas novu rundu ulaganja od 200 milijuna dolara, koju predvode Insight Venture Partners i Lead Edge Capital uz sudjelovanje Vostok New Ventures.

Prikupljena kako bi se zadovoljila globalna potreba za dijeljenjem prijevoza te ubrzao rast na etabliranim i novim tržištima koja su pokazala fenomenalan potencijal, a među kojima je i Hrvatska, ova runda investicije čini BlaBlaCar jednim od najbolje financiranih europskih startupova, uz ukupno skupljenih više od 300 milijuna dolara.

Sa više od 20 milijuna članova u 19 zemalja, BlaBlaCar je dijeljenje prijevoza učinio uobičajenim načinom putovanja, stvarajući tako povoljniji oblik međugradskog putovanja temeljen u potpunosti na dotad neiskorištenom resursu, odnosno slobodnim mjestima u automobilima. BlaBlaCar povezuje one koji trebaju prijevoz na duljim relacijama s onima koji putuju u istom smjeru i imaju slobodnih mjesta kako bi jedni i drugi uštedjeli dijeleći troškove putovanja. Tim modelom BlaBlaCar je postao globalni lider ekonomije dijeljenja te pomaže učiniti cestovna putovanja učinkovitijima i povoljnijima.

– Iznimno sam sretan što je naša vizija naišla na tako dobar prijem diljem svijeta, budući da BlaBlaCarova zajednica iznimno brzo raste na svakom od naših novih tržišta. Izgradili smo jednistvenu platformu zasnovanu na istinskim vrijednostima dijeljenja  i ova investicija će nam pomoći ostvariti još više njezinog potencijala u sljedećim godinama. – rekao je osnivač i CEO BlaBlaCara, Frederic Mazzella.

Nakon investicije od 100 milijuna dolara u srpnju 2014. BlaBlaCar je postao doista globalni servis širenjem u 7 novih zemalja na tri kontinenta. Potvrdio je vodeću poziciju u Europi akvizicijom druge najveće europske zajednice za dijeljenje prijevoza, carpooling.com, u travnju 2015.

Serija D ulaganja stiže kao odgovor na ubrzani rast BlaBlaCara u Europi kao i širenje na nova tržišta, gdje postoji potreba da se popune rupe u javnom prijevozu, a troškovi posjedovanja automobila su veliki. BlaBlaCar će investiciju koristiti kao podršku kontinuiranom rastu, ali i za daljnja širenja. Trenutno kompanija na oku ima Brazil, Aziju i još neka tržišta u Južnoj Americi.

– Izgradili smo efikasan novi način putovanja, proširili se na 3 kontinenta i  već sad 10 milijuna ljudi aktivno koristi BlaBlaCar tijekom jednog tromjesečja. Uz ovu investiciju ubrzat ćemo rast na novim i etabliranim tržištima, nastavljajući graditi najveću prometnu mrežu na svijetu koja se zasniva na ljudima. Ova investicija je važan korak prema redefiniranju mobilnosti na globalnoj razini. – istaknuo je Nicolas Brusson, suosnivač BlaBlaCara. 

BlaBlaCar su 2006. osnovali Frédéric Mazzella, CEO, Francis Nappez, CTO, i Nicolas Brusson, COO. Trenutno BlaBlaCar radi u Hrvatskoj, Beneluxu, Francuskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Indiji, Italiji, Meksiku, Poljskoj, Portugalu, Rumunjskoj, Rusiji, Španjolskoj, Srbiji, Turskoj, Ukrajini I Ujedinjenom Kraljevstvu.

O BlaBlaCaru

BlaBlaCar  je zajednica za dijeljenje duljih putovanja, koja spaja vozače sa slobodnim mjestima u autu s ljudima koji putuju u istom smjeru. Svaki putnik plaća za svoje mjesto tako da zajedničkim putovanjem dijele troškove. Svakog mjeseca više od dva milijuna članova na BlaBlaCaru podijele prijevoz na putovanju prosječno dugačkom 340 kilometara.

BlaBlaCar web i mobilne (Android, iOS) platforme programirane su da stvaraju sigurnu zajednicu koja se zasniva na povjerenju – u profilima članovi dijele informacije o sebi, pa čak mogu naznačiti i koliko su razgovorljivi, od ‘Bla’ do ‘BlaBlaBla’, odakle dolazi i ime kompanije BlaBlaCar.