Rektor uručio posebno priznanje Zlatku Daliću u sklopu simpozija „Hrvatska nogometna izvrsnost“
27.2.2023.
Transcom kao poslovni partner: Vodeća međunarodna tvrtka za unaprjeđivanje iskustva potrošača. Naša snaga leži u 30.000 stručnjaka korisničke podrške diljem svijeta koji svakodnevno pružaju uslugu na 33 različita jezika, za više od 1,5 milijuna klijenata. Transcom kao poslodavac: Godišnje zapošljavamo tisuće mladih stručnjaka i naša je dužnost osnažiti i razvijati svoje ljude. Transcomovi zaposlenici susreću se s raznim izazovima, a brojne su i mogućnosti usavršavanja i razvoja karijere. Ako ste predani, motivirani i pružate kvalitetnu uslugu, a volite se i zabaviti na poslu, uvijek ćete naići na otvorene mogućnosti napredovanja. Prema riječima naših zaposlenika, najbolja stvar u Transcomu jesu upravo odličan tim i ugodna radna atmosfera. U našem poslu zaista vrijedi da su ljudi ti koji čine razliku! Što nudimo: - Atraktivnu plaću uz mjesečne motivirajuće bonuse - Podršku pri balansiranju privatnog i poslovnog života - Ugodnu radnu atmosferu i prijateljski timski duh - Ugovor o radu na puno ili nepuno radno vrijeme, studentski ugovor - Mogućnost napredovanja i izgradnja karijere u međunarodnom okruženju - Plaćenu obuku za posao - Bonus za preporuku prijatelja ("Member Get Member") - Podršku pri uhodavanju u posao - Svakodnevnu podršku pri radu - Učenje novih vještina - Različite projekte i odjele - Popuste za različite usluge (fitness centar, frizerski salon, sportska oprema i dr.) - Timske bonuse i dane iznenađenja - Potpuno opremljenu kuhinju i prostoriju za odmor Koje kvalifikacije tražimo: - Njemački jezik: razina B2/C1 (napredni i samostalni korisnik) - Osnovno korištenje MS Office paketa - Visok osobni standard za kvalitetu - Razvijene komunikacijske i interakcijske vještine - Pozitivan stav i želju za usavršavanjem i napredovanjem - Orijentiranost na rezultat i kvalitetu - Vještinu aktivnog slušanja - Učinkovitu pismena i verbalna komunikacija - Brzo i precizno rješavanje zadataka - Samostalnost, motiviranost, organiziranost i otvorenost - Snalažljivost u različitim situacijama Koji su zadaci i odgovornosti: - Komunikacija s klijentima s njemačkog govornog područja - Korisnička podrška te odgovaranje na upite klijenata - Komunikacija putem telefona, email-a i društvenih mreža - Pružanje informacija o proizvodima i uslugama tvrtke klijenta - Osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika← Povratak na poslove