Studiraj u Dubrovniku: čekaju te inovativni studijski programi, posvećenost praktičnom znanju i izvanredan smještaj
19.3.2024.
Priprema novih pipeline temeljem podataka koje preuzima s webova i poslovnih sustava Preuzimanje dodatnih setova podataka iz ALPS, IE, webovi, društvene mreže Administriranje kompanija i njihovih podataka unutar CRM-a: spajanje duplića, brisanje tipfelera, micanje krivih domena… Izrada prodajnih sekvenci za rukovoditelje poslovnih područja i osobe u prodaji Dodavanje korisnika u timove i administriranje njihovih prava Upravljanje plaćenim licencama uz optimizaciju Izrada Lead Scoring sekvenci i komunikacija prema osobama u prodaji Priprema analitičkih izvješća za rukovoditelje poslovnih područja, upravu i prodavače Priprema dashboarda i ažuriranje za pojedina poslovna područja Upravljanje omnichannelom – pravila ubacivanja u pipeline, uspostava notifikacija za korisnike u prodaji, na infopultovima Organizacija i upravljanje mailing listama Algebre i pomoć prodajnim osobama u slanju ciljanih mailova prema krajnjim korisnicima te postavljanje pravila izvještavanja u realnom vremenu o isporuci te rezultatima mailova (npr. informiramo roditelje o upisima u viši stupanj digitalne akademije, prodaja šalje redovni mjesečni raspored za poslovne korisnike…) Provedba izrade automatiziranih marketing workflow procesa na temelju procesa i sadržaja koji su isporučili MCO accounti - Organizacija i upravljanje privolama i interesima (+GDPR teme) Edukacija internih korisnika CRM-a o njegovom radu Rješavanje internih zahtjeva vezanih za CRM Radno vrijeme: puno radno vrijeme Ostale napomene i uvjeti: Tijekom uvođenja u posao radno vrijeme: pola radnog vremena (20h tjedno), a nakon onboardinga puno RV, student/ica nam je potreban što prije Poželjne vještine: Komunkativnost u radu s krajnjim korisnicima Orijentacija na rješavanje problema i postizanje dogovorenih rezultata Poznavanje rada u Google Analyticsima Poznavanje rada u Wordpress CMS-u Poznavanje strukture i sadržaja podataka u Algebrinim poslovnim i eksternim sustavima (ALPS, IE, BC, CRM, postani-student) i mogućnosti razmjene podataka iz raznih sustava Želja za kontinuiranim učenjem i istraživanjem Sposobnost predlaganja ideja za unapređenje marketinške komunikacije Prednost: Poznavanje rada u CRM HubSpot Što nudimo? - uvođenje u posao i mentorstvo - ugodnu i prijateljsku radnu atmosferu i kulturu - priliku za daljnju suradnju Način i kontakt za prijavu studenata: preko LINKA: https://algebra-karijere.talentlyft.com/o/pozagN← Povratak na poslove