LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Natječaj Brend kulture

FUL KULTURNO nagrađuje ful kulturni projekt s 10 000 kn

Niskobudžetna kulturna događanja, kao što su promocije, predstavljanja, festivali i drugo, do 1. rujna mogu se prijaviti na natječaj FUL KULTURNO te konkurirati za nagradu od 10 000 kn.

Niskobudžetna kulturna događanja, kao što su promocije, predstavljanja, festivali i drugo, do 1. rujna mogu se prijaviti na natječaj FUL KULTURNO te konkurirati za nagradu od 10 000 kn.

U tijeku su prijave na natječaj FUL KULTURNO. Riječ je o projektu magazina Brend kultura koji podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska, a koji najbolji projekt u kulturi nagrađuje s 10 000 kn. 

Cilj je natječaja promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali, i to do 1. rujna 2019. Važan je preduvjet budžetni prag do 30 000 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta te činjenica da je on barem jednom održan.

Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti pet finalista i jednog pobjednika koji će osvojiti FUL KULTURNO statuu i spomenutu novčanu nagradu. Nagrada će se dodijeliti na Superbrands GALA događanju krajem studenog 2019.

Prva FUL KULTURNO nagrada dodijeljena je 2017. godine, a osvojila ju je književnica, teoretičarka kulture i znanstvenica Jasna Horvat za događaj u kulturi Hepening Vilijun.

– Nagradom FUL KULTURNO brendiranje se uvodi u kulturu kao ocjena usuglašenosti izvedbe i prikazana umijeća, a uz korištenje neznatnih sredstava. Takvim plemenitim poticajem vraća se povjerenje u kulturu i njezinu snagu pa i potrebnost. Ako sam mogla sanjati nagradu kojom bi Hepening Vilijun bio nagrađen, bila bi to nagrada koja financijsko ograničenje pretvara u prednost. FUL KULTURNO ohrabruje da i nadalje ostvarujemo nemoguće! – izjavila je Jasna Horvat, autorica teksta prvonagrađenog događaja 2018. godine

Josipa Mijoč, producentica prvonagrađenog događaja 2018. godine, nadovezala se:

– Ocjenjivanje i nagrađivanje niskobudžetnih događaja u kulturi potiče kreativnost i inovativnost. Nagrađenim Hepeningom Vilijun pokazali smo da se skromnim sredstvima može ostvariti prestižan kulturni događaj, a nagrada FUL KULTURNO potvrdila je da smo na pravom putu.

Sve informacije o natječaju i projektu FUL KULTURNO dostupne su na poveznici

FOTO: DHAR MEDIA